A/N: deze imagine is voor een vriendin die eigenlijk geen Wattpad heeft maar toch s/o naar Caro♡
Als je ook een personal imagine wil zet het gwn ff in de reacties♥︎-Corbyns POV-
"Caro please luister naar me" ik was naar Caro aan het bellen maar ze hing meteen op. Ze is boos door ik-weet-niet-wat en daarom wilt ze me niet horen of zien.
"Neemt ze weer niet op?" Vroeg Jonah die naast me kwam zitten. "Jawel maar ze heeft opgehangen toen ze me hoorde" ik weet niet meer wat te doen, ik wil sorry zeggen maar ze luistert niet eens. "Moet ik eens proberen?" Vroeg Jonah weer. "I don't know, of ze neemt niet op of ze hangt meteen op. Het heeft geen zin meer bro. Ik heb het verpest en ik weet niet eens hoe"
"Zeg dat nu niet en je mag niet opgeven! Ik bel haar wel en anders gaan we naar haar toe"
Jonah probeerde haar te bellen maar het is mislukt. Wat moet ik toch doen?-Caro's POV-
Jonah belt me maar ik neem niet op, het gaat waarschijnlijk over Corbyn.
Wat hij deed was fout!
Ik zit wat Netflix te kijken op me kamer wanneer er iemand aanbelt. Ik ga me kamer uit en doe de voordeur open, eerst zie ik niemand maar dan uit het niets komen Corbyn en Jonah me appartement ingerend.
"Wat doen jullie hier? Ga weg!" Roep ik naar hun. Jonah gaat naar de deur en doet hem op slot. "Waarom doe je dat?" Maar geen antwoord. Hij nam me op en zette me op de bank naast Corbyn.
"Ik verlaat dit appartement niet tot dat je zegt waarom je boos bent en tot dat je hem vergeeft en kust!" Zei Jonah met een boze stem.
"Nou ik ben boos omdat meneer Besson hier een meisje aan het versieren was waar ik bij stond"
"Wat? Wanneer is dat gebeurd?" Vroeg hij. "Bij Taco Bell, de serveerster, paar dagen terug"
"Wat? Ik versierde haar niet!"
"Wat deed je dan he?" Vroeg ik boos en bijna huilend. "Caro, ze was een fan... Ik zou nooit iemand versieren buiten jou. Daarvoor hou ik te veel van je. Please laat dit misverstand achter ons en vergeef me dat ik meer aandacht aan een fan gaf dan aan jou" ik zag dat hij tranen in zijn ogen had. "Waarom zei je dat dan niet eerder? Corbyn natuurlijk vergeef ik het je, ik weet hoe belangrijk je je fans vind" ik gaf hem een knuffel."Dit is niet wat ik vroeg. Ik ben hier niet voor een simpele knuffel" zei Jonah. Corbyn nam een kussen en gooide het tegen Jonah, daarna gaf hij me een kus. Wat hou ik van deze Bean! Dat ik ooit boos was op hem, hoe dom kan ik zijn?
JE LEEST
Why Don't We Imagines~Dutch
FanfictionJe kan een imagine aanvragen in een privé bericht. Dit gaat niet alledaags zijn maar soms een kleine update als we tijd hebben. We werken hier ook met 3 aan, een leuke bende die van de wdw boys houden! Bekijk ook onze andere fanficties op ons accoun...