☆Personal Imagine☆

313 6 10
                                    

A/N: deze imagine is voor jackavery_Prissie hope you like it!
Als je zelf ook een Imagine wilt zet het dan even in de reacties♥︎

-Priscilla's POV-

"Babygirl? Ben je klaar we moeten nu vertrekken!" Riep Jack.
Ik neem nog snel me spullen en ga nar beneden. "Woah, babygirl! So beautiful!" Jack legde zijn hand om me middel en kuste me. Vandaag is het onze 1 jaar jubileum en dat vieren we door... iets wat ik niet weet, Jack had alles geregeld en een hele verrassing klaargemaakt. Hij is de beste!
"En waar gaan we nu naartoe? Of mag ik het nog niet weten?" Vroeg ik uit nieuwsgierigheid. "Nog even wachten, we zijn er zo" we reden nog zo'n 5 tal minuten en we waren er.

We stapte uit de auto en hij bracht me met onze armen in elkaar gehaakt naar een mooi versierd plekje in het park.
Zo zag het eruit:

Ik kreeg tranen in me ogen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik kreeg tranen in me ogen.
"Babe, dit is zo geweldig!!! Ik weet niet wat te zeggen. Dank je, ik hou van je!" Huilend gaf ik hem een knuffel.
Ik ben het gelukkigste meisje op aarde!
"Alles voor me prinses en ik hou meer van jou!" Hij gaf me een kus en we zette ons neer, Jack had een hele picknick mand mee met allemaal lekkers. Wanneer het donkerder werd gingen we liggen en keken we naar de sterren, ik hou van deze dag en nog meer van Jack!

Het was al laat en we besloten naar huis te gaan, net wanneer ik dacht dat deze dag om is was er nog een verrassing. Heel het huis was versierd en de jongens waren nergens te bespeuren. "Een avondje alleen en rustig met ons 2" lachte Jack.
We gingen samen dicht naast elkaar zitten op de bank en keken een film, na de film zaten we nog een hele tijd te praten en knuffelen. Dit is DE PER-FECTE AVOND!

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 16, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Why Don't We Imagines~DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu