☆Personal Imagine☆

581 12 4
                                    

A/N: dit is een imagine voor hannaXseavey ♥️
Als je een imagine wil vraag het gewoon in de reacties☺️

-Hanna's POV-

Ik had afgesproken met Daniel, gewoon als vrienden maar ik vind hem leuker dan gewoon vrienden.

We zitten samen bij chipotle te wachten op ons eten, het was best stil wat raar is want normaal zijn we de luidste. "Hanna..."zei Daniel ineens.
"Ja?" Ik keek hem aan met grote ogen, wat gaat hij zeggen?
"I-ik..." hij nam me hand en trok me mee naar buiten, we liepen naar de auto. "Daniel, wat doe je?"
"Dit..-" en hij kuste me. Ik was even geschrokken maar kuste hem terug.
"Ik hou van je" zei hij. We hielden onze voorhoofden tegen elkaar en keken elkaar in de ogen aan, ik hou zo veel van hem.

We gaan terug chipotle binnen en eten wat. Daarna gingen we naar het wdw huis. Onderweg, terwijl Dani aan het rijden was legde hij een hand op me been. Ik ben het gelukkigste meisje ooit! We stoppen voor het huis maar stappen niet uit de auto. Daniel draaide me gezicht naar het zijne en kuste me.
Toen we uit de auto stapte zagen we Zach en Jack, hebben ze ons gezien?
Ze lachte. Waarom moeten het nu precies die 2 zijn die ons hebben gezien?
"Ik denk dat alles goed was in chipotle, zonder ons" zei Jack.
"Het eten was heerlijk" zei Daniel, hij legde een arm om me heen en we gingen naar binnen. "Wat dacht je van Netflix, gezellig met ons 2?" Zei Dani met een grijns. "Lijkt me geweldig!"

Ik plofte neer op zijn bed en lachte wat.
"Wat is er zo grappig?" Hij kwam naast me zitten. "Niets, ik ben alleen blij"
"En waarom zo blij?" Hij had dezelfde grijns dan daarnet.
"Ik ben blij dat ik dit nu kan doen" ik kuste hem, langer dan andere keren. Omdat ik van hem hou en niemand die dat kan veranderen!

Why Don't We Imagines~DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu