Zrovna jsem zavírala svojí skříňku a odněkud z haly se rozléhal mě -až moc- známý hlas.,,Míšo!" zavřískal ještě jednou Martinus, který mířil ke mě s roztaženýma rukama. ,,Tinusi." řekla jsem a objala ho. ,,Kam pak máš namířeno po škole?" ,,Nevím...asi půjdu běhat. Chceš jít se mnou?" zeptala jsem se ho a on jen se zářivým úsměvem přikývl. ,,Tak po škole." mrkl na mě a já spěchala do třídy. Sedla jsem si do svojí zadní lavice, ve které sedím s Marcusem, ale ten věčně chodí pozdě nebo nepřijde vůbec. Dneska tu ale ku podivu seděl. Podíval se na mě a znechuceně si odfrkl. Proč mě tak nesnáší? běhalo mi hlavou. Sedla jsem si a připravila si na Anglinu.
Po škole
,,Tady tě mám." přehodil mi Tinus ruku přes ramena a táhl mě ze školy. ,,No ták Miško...usměj se." zastavil se a koukal mi do očí. ,,Jenom mi vadí, jak se ke mně tvůj bratr chová hnusně." vzdychla jsem. ,,Taky nevím... Většinou se k mým kámošům chová normálně i když je to ten "bad boy"." naznačil uvozovky a opět jsme se rozešli ke mně domů.
Večer
,,Miško už je pozdě přespíš u nás." ,,No já nevím... Co na to řekne Marcus?" ,,Ten bude určitě venku balit nějakou grill." mávl nad tím rukou a odemykal dveře od jejich domu. ,,Mami! Tati! Jsem doma!" zakřičel na celý dům. ,,A nejsem sám jsem tu s Míšou!" dodal. ,,Ahoj Martinusi. Ahoj Míšo." pozdravila nás Tinusovo mamka, která vyšla z kuchyně. ,,Mami nevadilo by, kdyby tu Míša přespala?" ,,Jasně, že ne, ale žádné blbosti." řekla přísně. Já jsem zrudla a Tinus protočil očima. ,,Pojď." pobídl mě. Vyšli jsme nahoru do pokoje. ,,Na chvilku si odskočím. Hned jsem tu." usmál se a odešel z pokoje. Ozvalo se ťukání na dveře a tak jsem dotyčného pustila dovnitř. ,,Mar-Marcusi co ty tu děláš?" ,,Myslím, že na to bych se měl zeptat já." uchechtl se. ,,Bylo pozdě, tak mě sem Tinus vzal." ,,Chtěl jsem ti říct, proč se k tobě chovám tak hnusně...'' ,,Čekám." ,,Miluju tě. Já se do tebe zamiloval a bál jsem se ti to říct..." ,,Šššš..." přiložila jsem mu ukazováček na rty. ,,Taky tě miluju." řekla jsem a spojila naše rty v jedny.
Tahle kapitola je trochu delší😂😆. macii_girl doufám, že se ti kapitola alespoň trošililinku líbila 💚😆.
Sorry za chyby Kat😆💚