Sčesala jsem si své dlouhé hnědé vlasy s blond ombre do vysokého culíku a odběhla na plac. ,,Tak kočky začínáme!'' oznámila nám naše trenérka tance.
Na začátek jsme se zahřáli a taky protáhli. ,,Tak ještě než začneme, tak vám chci oznámit, že by se tu dneska měli ukázat další dva kluci, kteří mají zájem s námi tancovat. Takže než přijdou, tak si dáme ještě posilko, aby jste jim potom mohli ukázat sestavu.'' mrkla na nás trenérka a my začali.
,,Kami napni ty nohy.'' napomenula mě trenérka, když jsem posilování flákala. ,,Tak jsme tady.'' prohlásili ode dveří dva na vlas stejní kluci. ,,Super..'' vydechla jsem a rozplácla se na podlaze vyčerpáním.
,,V pohodě?'' přišel ke mně jeden z nich a nabídl mi, že mi pomůže se zvednout. Díky jeho pomoci jsem se zvedla a s tichým děkují jsem se odešla napít.
,,S Kami si na začátku moc nepopovídáš.'' uchechtla se moje trenérka, tedy Sarah (sarahah :D). Typická ona. Pořád mě jenom shazuje, ale já vím, že to myslí dobře.
Blonďáky nám na konec představila jako Marcuse a Martinuse. Když trénink skončil šli jsme se převléct. Když jsem se převlékla, šla jsem se obout.
,,Kami nechala sis tam pití.'' usmál se na mě Marcus a s úsměvem mi podával mojí lahev s vodou. ,,Díky..'' řekla jsem tiše se sklopeným pohledem. Seběhla jsem shody a chvátala na autobus, který jsem stihla jen tak tak.
--------
Doma jsem si dala sprchu. Došla jsem si ke skřínce v předsíni, abych si mohla vzít svoje pití. Pořádně jsem si lahev prohlédla a našla jsem na ní přilepený papírek s Marcusovým číslem. Jen jsem se usmála a položila ho vedle lahve zpět na skříňku.
Vyšla jsem schody do svého pokoje. ,,Musím si připravit věci do školy a pak si budu moct konečně lehnout.
Jestli si říkáte, kde jsou moji rodiče, tak vám poskytnu vysvětlení. Moji rodiče jsou pořád v práci.. Jestli jsou někdy doma, tak snad jen, když jsem ve škole. Takže by se dalo říct, že v 15i bydlím sama. Když jsem si konečně připravila věci do školy, tak jsem si ještě došla pro jablko, jako večeři a odešla spát.
---------
Ráno jsem vstala a odešla se dolů nasnídat ovesné kaše. Po snídani jsem odešla do toho teroru nesoucí jméno škola. Proč teroru? Jsem šikanovaná.., ale naštěstí má svou nejlepší kamarádku Bellu.
--------
,,Kami!'' vykřikla moje nejlepší kamarádka Bella a pevně mě objala. Objetí jsem jí opětovala a taky jí pozdravila. ,,Prý k nám přijdou dva noví kluci..'' zazubila se na mě Bell a já tak nějak tušila, že to bude Marcus a Martinus.
,,Ale Kami... Co to máš dneska zase na sobě?'' zeptala se mě s nechutí v hlase Ashley. Ano to je ta co mě šikanuje. Bohužel Bell se jí taky bojí, ale jí nikdy nic neudělé, protože je to její sestra. Dřív jsme se spolu bavily všichni tři, ale to bylo hodně dávno.. a to taky rodiče byli normálně doma.
Chtla jsem odejít do třídy, protože na tohle jsem já nemohla, ale ona mě zastavila ,,Nikam!" za rukáv od mikiny si mě k sobě otočila. ,,Nebudeš odcházet, když s tebou mluvím!" zvýšila na mě hlas. Vlepila mi facku a odcupitala pryč.
Sesunula jsem se na zem podél zdi. ,,Kami? Jsi v pohodě?" uslyšela jsem ten dokonalý hlas. ,,Ne..., ale když jsi u mě, tak ano." řekla jsem. Dívali jsme si hluboko do očí a on mě konečně políbil.
Tak po megaaaaa dlouhý době je tu nová kapča😂. Ano slečna Kat je velice líný prase😂. Tahle kapitila je pro MiniKami13 , tak doufám, že se líbila😉❤.
Sorry za chyby, Kat🖤💎.