S.TATİL

138 3 0
                                    

Bölüm Şarkısı=The Beatles-Lovely Rita

Evet doğru duydunuz arabadayız ve The Beatles çalıyo Lovely Rita hemdee :) Biz ikimiz önde Ada ve Derin arkada bağıra bağıra şarkı söylüyorlar bende katıldım ve Berke'mde camlar desen sonuna kadar açık herkes yolda bize bakıyo ama bizim umrumuzda değil  vede bilin bakalım nereye gidiyoruz doğru duydunuz FETHİYE'ye gidiyoruz ve 1hafta sonra yine doğru duydunuz BODRUM'a gidiyoruz çk mtlym çk ama  ya bzi skerlrse nyse Berke bzi krur .ss falanım şuan :))  Birazdan mola veririz herhalde müzik sesi kısılınca biraz uyumaya karar verdim mola verene kadar:)).

    ***********

Birinin beni öpmesiyle uyandım vurmayın amk alnımdan öptü "Bebeğimmm hadi uyan geldik" "5Dakika da- NE MOLA VERMEDİK Mİ !! NİYE UYANDIRMADINIZ BENİ"Dedim gözlerimi kocaman açarak "Bir ben seni yerim"dedi dudaklarıma bi buse kondurdu "İki Melek gibi uyuyordun vede mola vermedik aşkım"dedi bende ona "Bende seni yerim"dedim ve onu aynı şekilde öptüm ordan Ada "Berke yarım saatir götüne bakıyorum valla çok seksi bi an dayamak istedim"dedi ve hepimiz kahkaha attı koltuğa eğilmiştide o yüzden olabilir :)) "O bnim tmm mı .ss"dedim ve ona sarıldım Derin "Hadi aşk pıtırcıkları odanıza gidin"dedi kıpkırmızı olduğuma eminim otele girdik resepsiyona gittik ve Berke "4oda lütfen" Dedi 4ODAMI CİDDİMİSİN WTF?! Derin bunu anlamış olcak ki "Hayır,hayır 2 oda olsun" dedi ona BEN SENİ YERİM SİPİRMİN bakışımı attım o sadece güldu bu mu yani busefer bana WTF bakışını atan Berke'ydi gülümsedim sadece odalarımıza çıktık otel çok sessiz ve sakindi genelde aileler vardı."Yanında giyinsem sorun olur mu?"dedim "Yoo, hayır sorun olmaz bitanem"dedi ve gülümsedi.Bavuldan yeni aldığım Minnie'li pijamalarımı giydim şort ve göbeği açık t-shirt'i var.Telefonla oynamış gibi yapıyordu ama beni izlediğini görüyorum gittim ve kendimi yatağa attım bana sıkıca sarıldı ve "Sen beni bırakırsan yaşayamam bebeğim"dedi yalvarır bir biçimde "Nerden çıktı sevgilim o SENİNİM SADECE SENİN"dedim bende "Ama şimdi iyi dinlen yarın istersen tabii ki büyük süprizler var" dedim ve ona sarılarak uyudum..

SENİNİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin