S.Kavga

113 2 5
                                    

@zgenurtekr teşekkür ederim canımss .d

Uyandım yıldönümüz hediyeleri kontrol ettim ve herşey eksiksiz Berke'yi uyandırmak için yanına gitmeden önce hediyeleri sakladım "Berke uyan hadi""Lan kalksana""Kime diyom değişik""Pişttt""Bak suratına tükkürrüm bak"dedim hemde bir nefeste ama çıt yok bu olmadı yani çantasından su şişesini aldım soğuk değil sıcak su koydum azar azar başına dökmeye başladım kıpırdama yok sonra söylenmeye başladı "Seni seviyorum sana aşığım hala deliler gibi beni affet merve"dedi Merve kim aq yaktım çıranı BERKEE banyoya gittim ılışmış suyu boşaltım ve sonra kaynar su doldurdu duman çıkıyo amn allhm bi imza alblr mymmm aadfa şimdi bunun sırası değil inci kendine gell odaya döndüm yorganı açtım üstünde bişey yoktu alt eşofmanını indiriverdim tüh yaptığı kaslar boşa gitcek suyu boydan boya boşaltıverdim ve bana "Allah belanı versin kaltak"diye bağırdı benim olduğumu görünce özür dileyip sarılmadı bende ona "MERVE KİMM?!"diye bağırdım "Sanane kimse kim seni ilgilendirmez"dedi "Ben senin sevgilinin piç kurusu beni ilgilendirir madem MERVE'NE DELİLER GİBİ AŞIKSIN ONUN YANINA GİTSENE HEM Bİ KALTAKTAN KURTULURSUN"dedim o kadar çok bağırmıstim ki boğaxzim acimaya basladi saskin saskin yuzume bakarken su sisesin yuzene firlattim aglayarak odadan ciktim (kapiyi carparak)

BERKE'DEN DEVAM

Ben ona kaltak dedim İnci'ye kaltak dedim ve seni ilgilendirmez dedim hemde Merve için ben ne yaptim lanet olsun gidip özür dilemem gerek kızlara gitmiştir diye odaya daldım ama kızlar uyanmamış bile biraz daha aramaliyim diyerek odadan ciktim

    *******

3 saatten beri İnci'yi arıyorum ama yok otele geri döndüm odaya baktım yok gardolaba baktim kıyafetleri burda ve kocaman bi poşet daha var hemde üstünde POLO  yazıyo hemen baktım bana bir sürü sey almis hemde tam zevkime gore ben ne yaptim ya kizlara gitme vaktim geldi hala uyuyorlar ya anlamiyorum kistada degiliz "İnci'yle kavga ettik ve 3.30 saatten beri bulamiyorumm!!" hepsi uyandi ve saskin saskin yuzume bakmaya basladilar "İnci'nin indınadını bilmiyomusun sen ne dedin ona kolay kolay cekip gitmez" dedi bende basimi one egerek "Allah belanı versin kaltak ve sanane seni ilgilendirmez"dedim.dedigim gibi okkali bi tukuruk ve tokati bana hediye ettiler ve pijamalarla odadan çıktılar.

SENİNİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin