S.Tatil Hazırlığı

205 4 0
                                    

               ~~ 2 AY SONRA ~~

Tatile çıkmamıza 1 hafta kaldı Berke'yle yıldönümümüz yaklaşıyor ve ona hediye almak istiyorum ama önce kendi işlerimi halletmem gerek. İlk önce kuaföre gittim tüm vücut ağda yaptırdım ve saçlarımın uçlarındaki mor ve mavi boyaları tazelettim çarşıya çıktım yeni pijamalarla iç çamaşırları aldım ee tabi bide bikini var şort aldım ,t-shirt, güneş gözlüğü,plaj çantası,güneş kremi,terlik,sandalet,okuyabileceğim 3kitap yani anlıyacağınız bir kız gibi sadece 2 parça bişey alacaktım ama poşetleri taşırken ellerim koptu :)) bir yandan eve doğru yürüyor bir yandanda tatili  düşünüyordum. Yani yapabilsem ağdamı bile kendim yaparım ama beceremiyorum aq neden böyleyim phenn XD ergenpower. bi düşündüm ne vercem çocuğa hemen Polo mağzasına girdim ve tarzına uygun saat,t-shirt,gömlek,kapri ve saat aldım param ucu ucuna yetti bide Starbucks'ta bi latte içtim ve evdeyim hemen eve kızları çağırdım annemler alışverişe gittile hem yemek yedik hemde olanları anlattım kızlara şimdi aldıklarımı denemek için yukarı çıkıyoruz..

                      ****BERKE****

Halâ geziyorum ama İnci'me bi bok bulamadım en sonunda bir mağzaya girdim ve bol bi t-shirt ve bi şort aldım normal erkekler gibi kıskanmam çünkü İnci benim bu bir kural yani kimse yanına yaklaşamaz yoksa onu afedersiniz SİKERİM sanırım buna halk arasında kıskançlık diyorlar İnciyi aramak istedim ve aradım birinci çalışta açtı işte benim kızım

-"Alo aşkım iyi misin ?!" sesi çok endişeliydi sanırım korktu arayınca

-"İyiyim sevgilim sesini duymak istedim napıyosun bakalım"

-"Ohh eğer kız sen olsaydın kesin bni skceklr dye ck krktm mahmt ck korktum .ss derdin hahahahahahahahahah" ikimizde kahkaha attık bi insana kahkaha atmak bu kadar mı yakışır yaa fark etmeden kapılarının önüne gelmişim :) belli etmeden kapıyı çaldım

-"Hayatım kapatıyorum kapı çaldı" dedi

"-Tamam sefgilim sonra konuşuruz seni seviyorum öptüm o dudaklarından"

"-Bay bay"dedi utanmis olacakki ve dıt dıt kapattı

Kapıyı açtığı gibi dudaklarıma yapıştı ilk kez beni kendi öpüyordu bu anı değerlendirip karşılık verdim nefesimiz bitene kadar öpüştük ve ayrıldık kızlar indi aralarında "Nerde bu amına koyduğum" "Ne blilyim yandex miyim ben göt" "Az ötede yaşa la bebe" ve sonra bizi sarılırken gördüler ve ikiside aynı anda "şanslı piçççç"dediler biz ikimizde kahkahayı bastık tabii içeriye girdik filim izledik ki İnci daha filmin ÇEYREĞİ bitmeden uyudu çok masum uyuyordu huzur verici onu odasına çıkarttım yayağa yatırıp üstünü örttüğümde "Beni yanlız bırakma korkuyorum" dedi "3 Kulhu 1 Elham oku geçer nazar olmuşsundur" dedim ama gülmüyordu tam tersine ağlıyacak biçimde "Sende en ihtiyacım olduğu zamanda herkes gibi siktir olup git zaten!!" dedi cidden kötüydü yanına yattım ve onu güvenli hissedecek bi biçimde sardım ada geldi ve "oh mis gibi yağlı kebab bizi yolda gidetken siksinler kimin umrunda?!" dedi yağlı kebab ne aq :D "sizde suraya kivrili verin dolapta yorgan yastik var"dedi İnci'm merhametlim benim yaa :) derin "Saol be çok naziksin" dedi İnci fazla uzatmak istemezcesine "bisey degil" diye mirildandi ve oda beni sararak uykuya daldı.

SENİNİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin