Sabah uyandıgımda ilk işim kuzenim Beyzayı aramak oldu Beyza telefonu açar açmaz hızlı bir şekilde,
-Beyza ne yaptın varmı bir haber-Yok ağabey aradım ama bugünlük bişey bulamadım yarın yine arayacagım.
Yine hayal kırıklığıydı benim için artık yavaş yavaş umudu mu kesiyordum Gülcan,dan canım sıkılmıştı biraz dışarıya çıkıp hava alsam iyi olurdu öyle,de yaptım.
Dışarıya çıkıp arkadaşım Sefa ile buluştum bir şeyler yeyip içtikten sonra dolaşmak için parka gittik yaz günüydü bir sürü insan vardı bir köşeye oturup sağa sola baktım ve karşım da çok güzel bir kızın bana baktığını gördüm pek umursama dım ben de ona bir kaç kaçamak bakış attık tan sonra aklıma Gülcan geldi onu hala seviyordum ve bunu yapamazdım.
-Hadi kalk gidelim Sefa
-Nereye lan nereye gideceksin başka
-Ya sen kalk gidelim
Parktan uzaklaştık Sarıkaya nın arka sokakların da geziyorduk Sefaya her şeyi anlattım Sefa ise hafif gülümseyerek biraz da tedirgin bir ses tonuyla,
-Kardeşim kusura bakma ama O kız İstanbul gibi bir yerde belki de seni unutmuştur bile.
Ben ise sinirlenmiştim kaşlarım keman yayı gibi gerilmişti sinirli ve yüksek bir ses tonuyla,
-Nerden biliyorsun belki de öyle değildir lan
-Tamam sakin ol kardeşim
Biraz gezip dolaştıktan sonra Sefa ile vedalaşıp eve gitmek için yola çıktım eve gidiyordum gitmesine ama bir yandan da Beyzadan gelecek haberi bekliyordum.
Eve gittim biraz oturma odasında ailemle oturup dinlendikten sonra odama geçtim odam adeta ana,baba günüydü her tarafı dagınıktı odam topladıktan sonra kafamda ki düşünceleri dağıtmak için uyumaya karar verdim ama yatağa yattıgımda kafamdaki düşünceler uyumama engel oluyordu kafamın içerisinde adeta böcekler geziyordu.
Yastıgıma sarılıp uyumaya çalıştıktan sonra gözlerim gel git yapmaya başladı Göz kapaklarım otomatik kapı gibi açılıp kapanıyordu uyumaya çalıştım bir kaç defa daha bunu tekrarladık tan sonra uyumuştum.
Sabah uyanır uyanmaz yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkayıp kahvaltımı yaptım sürekli cep telefonuma bakıyordum Beyzadan ne haber gelecek acaba diye içim içimi yiyor çıldıdıyordum.
Saat sabah 9 henüz erken olduğunu biliyorum ama bir an önce de haber gelsin istiyordum iyi ve ya kötü çok sabırsızdım.
Saatler hızlı bir şekilde akıp gidiyor akrep yelkovanı bir tazı gibi kovalıyordu saat öğlen 3 oldu ama henüz bir haber yoktu ne olmuş olabilir di ki aramalıydı artık çıldırmak üzereyim.
Saat akşam 7 oldu artık bir haber gelecekmi emin degilim sinirlenip Beyzaya msj attım
-Beyza noldu aradınmı buldunmu Gülcanı
Mesajı atalı saatler olmuştu artık uykumun geldiğini farketmiştim onumu bekleyecektim yatıp uyumakta kararlıydım yastığa başımı koyup gözümü kapatıp tam o derin boşluğa doğru daldıgım da telefonum çalıyordu
OLAMAZ
Yataktan bir ceylan gibi zıplayıp telefonu aldım ve hemen açtım arayan Beyzaydı.-Ağabey
Dedi ince ve ürkek bir sesle
-Efendim Beyza
-Gülcanı araştırdım buldum da
Ben heyecanlı bir şekilde
-Süper be helal kızım sana
-Beni dinlermisin ağabey
-Dinliyorum
-Nasıl söylesem lafı uzatmayı da pek sevmem ama Gülcan seni unutmuş başka biriyle çıkıyormuş şuan.
Dediği anda telefon elimden düştü yüzümde küçük bir çocugun annesinden ayrıldığı zaman ki gibi bir tepki vardı ağlamak üzereydim telefondan ise Beyzanını sesi geliyordu acı acı
-Ağabey orda mısın,iyimisin
Sinirlenip duvara yumruk attım bir insan bu kadar hain olamaz dı ne çabuk unutmuştu beni kafam allak pullak tı o gece zar zor da olsa yatakta uyuya kaldım.
Sabah uyandıgım da artık hayat benim için yeni başlıyor Gülcan diye birini tanımıyordum.
Arkadaşım sefayla buluşup her şeyi ona anlattıktan sonra özür diledim sen haklıydın kardeşim kusura bakma.
Biraz gezip dolaştıktan dünkü kızı yine gördüm bana bakıp duruyordu ama olmazdı o kadar insanın içinde bakmasını istemiyordum oradan uzaklaştım.
Eve gelip sosyal medya ya göz gezdirdim bir arkadaşlık isteğim var dı tanımadıgım bir kızdı isteği kabul ettikten sonra tam hesaptan çıkış yapmak üzereydim taak diye bir msj gelene kadar.
Mesajı açıp okumaya başladım gözlerim büyümüştü merak etmiştim.
-Mrb
-Mrb tanıyamadım?
Kim olabilir di ki gelecek msjı bekliyordum biraz gecikmişti ama sonunda da gelmişti.
-Tanımıyorsun zaten
-Tanımıyor muyum?
-Evet ama istersen tanışabiliriz!
Kimdi bu büyük ihtimalle beni tanıyordu
##############
BÖLÜM SONU
HİKAYEM TAMAMEN GERÇEKTİR YORUMLARINIZ MUTLAKA BEKLİYORUM İYİ OKUMALAR HATALARIM OLDUYSA AFFINIZA SIGINIYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kayıp Sevda
RomantikYaşadığım ilk aşk deneyimim aşk değildi sevdaydı aslında ama farklı bir şeydi 3günde yaşadığım bir kayıp sevdaydı benim hikayem.Sonrasında ise ne mi oldu? kayıp oldu Yakışıklı ama masum çekingen bir delikanlı özgüveni düşük ama hiç bir zaman pes et...