Časť 3

11 1 0
                                    

RÁNO- ,,Tak ako oci?" Opýtal sa zvedavo Marek pri raňajkách.

,,S mamkou sme sa zhodli na tom, že...že môžeš ísť ale pod jednou podmienkou."Povedal otec a začal jesť čerstvo urobené syrové toasty. 

,,To vážne? Ale aká je tá podmienka?" Opatrne a z menším strachom sa opýtal otca. 

,,Zoberieš zo sebou aj Lízu." Povedal to zo širokým úsmevom.

,,Čooo?" Vykríkla som . ,,To žiadnom prípadne, nechcem stráviť skoro cele prázdniny s Mrekom a s jeho "výbornou" bandou."

,,Len toto?" Opýtal sa Marek. ,,V pohode zoberiem ju zo sebou. Ja s tým nemám žiaden problém."

,,Ale Marek keď nepôjde Líza tak nepôjdeš ani ty!" Povedal otec. 

,,No ja rozhodne nikam nepôjdem a už rozhodne nie s nim." S odporom som povedala vstala od stola a išla do izby kde som si ľahla a rozmýšľala nad týmto letom až som zaspala. 

,,Líííza. Sestrička moja, priniesol som ti večeru do postele. Vieš prespala si celý deň. A tak som si myslel, že ti urobím láskavosť kedže sa musíš pobaliť." Povedal tak jemne a vtieravo.

,,Marek ja som ti povedala, že s tebou a s tvojou bandou na žiaden výlet či čo to je neidem!" Sadla som si na postel a začala jesť omeletu čo mi doniesol. Chutila dosť hnusne takže ju určite robil on. Prisadol si ku mne a pozeral sa mi do oči. Pozeral sa na mňa s tým jeho prosivým pohľadom. 

,,Marek prestaň! Ja nepôjdem s tebou!" Dala som dole hlavu aby som sa na neho nepozerala. 

,,Líza prosím len toto leto! Uvidíš zažiješ dobrodružstvo. Urob to pre mňa keď ma máš rada." Pozeral na mňa s tým jeho pohľadom.

,,Dobre ale len toto leto." Ked som dopovedala Marek ma silno objal a ďakoval, že pôjdem s nim. 

Marek vstal z izby. Po chvíli sa vrátil a doniesol mi veľký čiernosivý ruksak do ktorého som sa mala zbaliť. Z balením mi pomohol Marek. Nechcel mi prezradiť kde presne pôjdeme tak mi len radil aké oblečenie si mám zobrať. Chcela som si to zistit podla oblečenia ale mala som si zbalit rôzne kraťasi,  legíni ,tepláky, trička, mikiny, svetre, tenisky, sandále. Dlho do noci sme s Marekom kecali a písali si z jeho kamarátmi. Čo a ako zajtra, kde a kedy sa stretnem. Zhodli sme sa na tom, že sa stretneme rovno na vlakovej stanici kde vlakom pôjdeme neviem kde ,lebo toto mi už Marek ukázať nechcel. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 08, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Šialené leto s bratomWhere stories live. Discover now