NE

35 9 0
                                    

tak tady je konečně ten díl:dd

V minulém díle:
Ráno
,,Co to tady spolu děláte ?" vypískl Niall.
Rychle jsem se vyšvihl do sedu a vzhlédl do tváře překvapeného Nialla.

*********************************
Nevím co je z Wattpadem,ale takhle příběh píšu už po osmý protože se vymazal !  Tohle dokáže naštvat.
**********************************

Pohled Nialla

Chtěl jsem jít vzbudit Harryho, protože jsem mu to slíbil, ale to co jsem viděl..

,,Harry?!" vykřikl jsem na mého nejlepšího kámoše, který se tulil k mému druhému nejlepšímu kámošovi a měli na sobě jen boxerky! Co to má sakra znamenat?

Pohled Harryho

,,Harry?!" vykřikla osoba, stojící před postelí, kde jsem ležel já a Lou.

Podíval jsem se na osobu a už podle jeho hlasu jsem poznal majitele. Pane bože ta osoba byl Niall a já tady ležím jen tak přitulený k Louisovi.

,,Nialle!" vykřikl jsem jemně překvapeně.

,,C-co to tady děláte?" zeptal se Niall velmi nahlas a Lou vedle mě se převalil na bok.

,,Pojď prosím na chodbu.." řekl jsem a navlékl si tričko.

,,Ty si spal s Louisem?!" vykřikl už Niall na chodbě a já málem nestihl ani zavřít dveře od pokoje.

,,Teď ne." odpověděl jsem klidněji.

,,Teď ne? A jindy jo?" zuřil.

Chtěl jsem něco říct, ale to už mezi dveřmi stál Lou.

,,Jste normální takhle křičet na chodbě?" optal se a ukázal nám, ať jdeme dovnitř.

Já a Lou jsme si sedli na postel, Niall stál před námi a rukama mával ve vzduchu jako šílený.

,,Nechápu to,‘‘ začal, vydechl a pokračoval, ,,vy dva..Mý dva nejlepší kámoši! Spolu?!" křikl dost naštvaně.

,,Nialle já Harryho miluju a je jasné, že to hned nepochopíš." řekl naprosto klidně Lou a mě fascinovali ty slova ,miluju‘. Zněly od něj tak krásně.

,,Ty ho miluješ?" zeptal se Niall a vykulil oči.

,,Jo miluju." odpověděl Lou a podíval se na mě.

,,Já ho taky miluju." řekl jsem po chvilce.

,,Vy dva jste spolu? Moji nejlepší kamarádi?" optal se po několikáté Niall, ale tentokrát tam bylo slyšet nadšení a pochopení.

,,Jo my dva.." řekl Lou a mě přišlo, že je až moc klidný.

Niall se teď přiblbě usmíval od ucha k uchu.

Takhle tam stál asi ještě deset minut a sledoval nás, až mě to začalo malinko děsit.

Louis si nakonec hlasitě odkašlal, aby naznačil Niallovi ať už jde. Když už to Niall konečně, pochopil tak odešel.

,,To šlo docela dobře." řekl Lou a dal mi pusu na čelo.

,,Jo to šlo, ale stejně ty a ta holka.." řekl jsem znechuceně.

,,Nemysli na ni!" křikl Lou.

,,Budeš s ní muset i spát?" zeptal jsem se, až příliš moc zle.

,,Harry má jméno! Je to Eleanor! " řekl podrážděně Lou a mě to hrozně naštvalo, že se ji zastává.

,,Tak promiň, že neznám jméno nějaký coury!" vypískl jsem.

,,Není to žádná coura." řekl už v klidu Lou. Zastává se někdy takhle mě?

,,Je a je!‘‘ křikl jsem mu do obličeje. Musel jsem vypadat, jako dítě.

,,Vždyť ji ani neznáš" vydechl Lou.

,,A ty jo?" jemně jsem do něho strčil.

,,No já.." odmlčel se a mě to trochu vyděsilo, ,,znám ji.."

,,Co?" vyjel jsem na něho. Už jsem cítil slzy v očích. Nesmím před ním brečet.

,,Z-znám ji už dlouho.." vykoktal ze sebe.

To už jsem nevydržel a šel pryč. Na důkaz mého rozčilení, jsem práskl dveřmi, že jsem se lekl i já. Byl jsem hrozně naštvaný a ani jsem moc nevěděl proč. Možná na Louise za to, jak jí chrání. Že jí i zná. 

Nenávidím tu holku! Nenávidím Simona! Miluji Louise!
Opakoval jsem si ty věty pořád dokola, až jsem strčit do nějaké osoby přede mnou.

,,Pane bože..ona!" pomyslel jsem si, když jsem se na tu dívku podíval.

Byla docela malá a měla hnědé vlasy...

,,Promiňte.." řekla mile, ale já ji to její milé chování nesežeru.

,,Hm." zabručel jsem a chtěl pokračovat v cestě, ale ona zas promluvila.

,,Nevíte, kde je pan Tomlinson?" zeptala se a poté nahodila úsměv..

,,Ne!" zakřičel jsem a odešel.

Ráno
Pohled Harryho

,,Ty jo a kde jste se seznámili?" zeptal se Liam Louise, který už nejspíš delší dobu sedí se svou novou holkou v kuchyni.

Fuj..ten pohled na ně.

Vypadali jako šťastný pár. Vypadá takto i se mnou?

,,Ahoj." pozdravil mě Lou.

,,Ahoj, já jsem Eleanor." představila se a vstala z Louiho klína a podala mi ruku.

,,Harry." odsekl jsem, ale ruku ji nepřijal.

Všiml jsem si, jak na mě Niall kouká. Chtělo se mi brečet když mu ta coura dala pusu. Lou ji tu nechutnou pusu oplatil a to už jsem já nevydržel.

Vstal jsem od stolu a šel jsem pryč.

,,Bože!" Křikl jsem a mrskl sebou na postel.

,,Nenávidím ji!" odhodil jsem polštář.

,,Nenávidím ho!" odhodil jsem další polštář. Tentokrát jsem i něco shodil.

,,Nenávidím je." zkopal jsem z postele deku.

,,Nenávidím sám sebe." začal jsem fňukat.

,,Chci umřít.." zašeptal jsem do polštáře se slzami v očích a bolestí na srdci.

Ufff všem co čekali se hrozně omlouvám 😅
Zároveň chci poděkovat za pomoc 💞!!!
Vaše S 👀👄

Zakázaná láskaKde žijí příběhy. Začni objevovat