Ahoj čtenáři 👋,
Moc doufám že se ti má kniha bude moc líbit a taky mě omluvte nejsem moc dlouho Larry fanoušek,ale i přesto si získali mé srdce 💖 Jako halooo ?! Nejsou úžasný?! No a ještě je to udělání když One direction byli spolu ! Ale i po tom! Takže je to dost namíchané!! A omluvte moje chyby 😂 A už jdeme na to !
-----------------------------------------------------------One direction One direction One direction One direction One direction"
ječí milující fanynky a doufají že uvidí svou milující skupinu!!!
Pohled Harryho
Páni nikdy mě nepřestane fascinovat pohled na tolik lidí co volají naše jména
,,Harry jdeme" zavolal na mě Liam a usmál se.
Šel jsem za ním a přemýšlel o tom proč nás tak milují?
Dole už čekal Niall a Louis a o něčem si povídali.
,,Takže kluci jak se vyjádříte odchodu Zayna?" Zeptal se na kontrolu Simon,abychom neřekli žádnou kraviny.
,,Že je to zrádce" Vyhrkl jsem ze sebe.
,,Harry" okřikl mě Louis,ale lehce se usmál
,,Ne ty řekneš že ho chápeš a že je ti to líto jasný?" zeptal se lehce podráždění Simon
,, Jasně" odpověděl jsem,ikdyž jsem si nebyl úplně jistý.
Pak nám ještě Simon mluvil do duše a nakonec nás pustil na ten debilní rozhovor.
,,Nechci jít na ten blbej rozhovor!" Svěřil jsem se klukům cestou tam
,,Nejsi jediný" řekl naprosto podrážděně Louis a dál už nikdo nemluvil.
,,Ahoj" uvítala nás krásná moderátorka s úsměvem na tváři.
Niall byl hned jejím výstřihem fascinovaný! A nám třem to bylo dost jedno!
,,Tak jdeme na to" řekla usměvavá moderátorka a začalo se natáčet.
,,Tak asi už víte co tu dnes budeme probírat že?" Zeptala se nás a věnovala nám svůj úsměv.
Jen jsme kejvli!
,,Harry jak vnímáš odchod Zayna z legendární skupiny 1D?"
Zeptala se a upřela na mě oči
,,No popravdě řečeno to nechápu. Je jasný že mi je to velmi líto,ale nechápu to a myslím že bychom MY,ale i fanynky zasloužili vysvětlení."
Řekl jsem a zdůrazňoval jsem každé slovo pak jsme viděl jak se všichni na mě podívali jako bych z úst vypustil nějakou hrozně sprostou věc.
,,Dobře to je velmi pochopitelní" řekla moderátorka a svůj pohled přesunula na Louise
,,Lou a jaký na to máš ty názor?" Zeptala se ho a nadzvedla obočí.
,,Já ho bla bla bla bla" podstatě opakoval jen to co mu Simon řekl!
Naklonil jsem se k němu a chytl ho za nohu,aby už mlčel a neříkal ty lži!
ČTEŠ
Zakázaná láska
FanficZnáte to,když vám někdo něco zakáže?A vy to prostě tak moc chcete? Harry a Louis to moc dobře znají! Čím jsou známější tím víc mají zakázanou lásku.. Chtějí jen být spolu?! Chtějí toho MOC? Chtěj JEN lásku... Co když ale Simon ví něco pikantního na...