Тэр бол миний том ах.
-Johnny.
Нас: 24
Мэргэжил: Бүжиг дэглээч. Гэхдээ ойрын үед тэр дуу зохиохыг илүүд үзэх болсон.
Харин энэ бол миний бага ах.
- Ten.
Нас: 22
Мэргэжил: Мэргэжлийн фото зурагчин, зураач.
Тэр 2 ах дүүс. Бас баян айлын хөвгүүд. Гэвч тэдний өөр нэг ах нь компаниа удирдана гэсэн тул тэд хүссэнээрээ амьдарч байгаа
Харин энэ бол би.-Xina Jung
Нас: 20
Мэргэжил: Их сургуулийн 2-р курс.
Мэс засалчийн анги.
Би та нарт бяцхан түүх өгүүлье.Намайг 11 настай байхад асрамжийн газарт өгсөн. Үнэндээ би тэрнээс өмнөх дурсамжаа санадаггүй юм.
Харин 14 настай байхад миний ээж аав гэх хүмүүс намайг ирж авсан.
Адөр болгон хэрүүл маргаан гарч нурах дөхсөн байшинд архи тамхины хоосон шил,сав хөглөрдөг байсан.
15 настай байхад би тэднийг төрсөн аав ээж минь биш гэдгийг мэдсэн.
17 настай байхад ээж аав 2 сална гэдгээ хэлэв.
17 настай байхад буюу 2014 оны 8 сард тэд салж хэн нь намайг авах талаар маргалдаж эхэлсэн.
Үнэндээ тэдний маргаан нь хэн нь намайг авч явах талаар биш хэн нь надгүйгээр амьдралаа ахин сайхнаар эхлүүлэх вэ гэдэг асуудал байсан юм.
Тэд шийдэж чадаагүй учир намайг насанд хүртэл харж байгаад хөөж явуулна гэж шийдсэн.
Харин намайг 18 нас хүрэх үед тэд ахин муудалцаж аав согтсон.
Тэр намайг зодож бас харааж байлаа.
Ээж ч бас уурлан миний толгойн дээр ваар хагалж орхисон.
Харин би цус алдаж аав ээж 2 сандралдаж намайг үхсэн гэж бодоод машиндаа суугаад зугтаацгаасан.
Тэд хурдны зам дээр эсрэг урсгалаас ирж байсан машинтай мөргөлдөж далан руу машинтайгаа өнхөрсөн.
Тэд үхэж би ганцаараа үлдсэн…
Харин тэр машины эзэд намайг өөрсдийнхөө гэрт өдийг хүртэл амьдруулж байгаа, би талархаа ёстой үгүйгээ мэдэхгүй нь ээ!
-
-
-
-
1-р хэсэг маргааш орно, бас 2 хоногт 1 хэсэг гэж тооцоолсон байгаа. Өөр дүрүүд нэмэгдэнэ.
YOU ARE READING
~Миний Халуухан Эзэд~ [+]
RomanceБи 18 насны төрсөн өдрөөрөө хойд эцэг болон ээжийгээ алдсан. Энэ нь миний амьдралын хамгийн том бэлэг байлаа. Тэд машинтай явж байгаад осолд орсон. Одоо би 2 ахындаа амьдарч байгаа. Өөрөөр хэлвэл... Биднийг дайрсан машины эзэдийн гэрт. Тэд намайг хо...