2-р хэсэг

1.7K 92 4
                                    

Энгийн л нэг өглөө учраас хичээлдээ явахаар цүнхээ бэлдэнэ. Гэвч хэн нэгний хаалга тогших сонсогдох үед хийж буй зүйлээсээ түр анхаарлаа салгав.

Хаалгаар Тэн орж ирэх бөгөөд 2 цайны аяга барьсан байх аж. Тэр над руу сэтгэл татмаар инээмсэглэх бөгөөд нэг аягатай цайгаа над руу сунгав.

"Тэн, чи өнөөдөр гарах ажилтай юу?" Гэж асуун түүн рүү харлаа.

"Тиймээ би одоо гарах гэж байна. Унаанд дайгдах нь уу?" Гэж миний бодлыг уншсан аятай хэлэв.

Би түүн рүү инээх агаад түүнийг цаашлуулж "Чи ч мэдрэмжтэй залуу шүү" гэж хэлээд амжив.

Тэр үсийг минь сэгсийлгэсээр хаалнаар гарч явах үед би түүний араас аягатай цайнд нь талархаснаа орилон хэлэв. Харин түүний инээх дуу надад сонсогдоно.

Сургууль дээр ирэх үед дүн гарах болсон учраас бүх л оюутнууд Гун багшид өгөх бие даалтад санаа зовсоор байх шиг харагдана. Харин би бие даалтаа аль хэдийн өгчихсөн учи санаа амар алхаж явав.

Урд Мингюү явж байхыг хараад түүнийг дуудахад тэр сонссонгүй учир би түүнийг гүйцэж очив.

"Сайн уу, Шина" тэр хэлэн үргэлжлүүлэн алхсаар байв. Мингюү ойрын үед надтай үнэхээр сонин харьцдаг болчихсон. Тэр ангийн дарга учраас хийх зүйл их байх нь мэдээж. Гэхдээ, тэр бусад хүүхдүүдтэй өнөөх эелдэг зангаараа л харьцдаг шүү дээ.

Хичээлүүд цуварсаар л. Шин докторын хичээлийн цаг болох үед ангийн бүх банди нар баярлан гар гараа цохилцох ажээ.

Тэнэг амьтад, тэр өлөгчний юунд нь болдог байна аа?
Би ийн бодсоор тэднийг харна. Гэвч нээх удалгүй Шин доктор орж ирлээ. Урьдын л адил өвдөг давсан урттай, маш бариу юбка болон цагаан срочк өмсөн түүнийхээ эхний хэдэн товчыг задгай тавьсан байх аж.

Надад хүртэл түүний дотуураа өмссөн ягаан дотуур хувцас нь гэхэлтэн харагдаж байхад, бусад эрэгтэй сурагчид болон багш нар түүнийг яаж хардаг байна аа :3

Тэрээр наалинхай хоолойгоороо миний нэрийг дуудах үед би түүнийг гэх бодлоо хаян доктор луу харав.

"За багшаа?" Намайг хариулах үед тэрээр асуугдахад бэлд гэх нь тэр!

Новш гэж.

Хичээлүүд завсарлаж гэртээ харихаар зэхэх үед Мингюү санаанд буух нь тэр.
Түүнтэй ярилах хэрэгтэй.

Сургуулийн хаанаас ч хайгаад олоогүй учир ганц байж болох газар буюу төгөлдөр хуурын, ашиглагдахаа больсон өрөөг зүглэв.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 05, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

~Миний Халуухан Эзэд~ [+]Where stories live. Discover now