Ertesi gün okulda :
~Marinette~
Alya : Marinette neler oluyor ? Hiç konuşmuyorsun . Mutsuz gibisin . Bir şey mi oldu . Bak bana anlatabilirsin . 😊Marinette : Yok bişey Alya . Gerçekten . Üzülme gerek yok .
Alya : İyi peki , ama yine de bir şey olursa ve anlatmak istersen ben buradayım tamam mı .
Marinette : Tamam . Teşekkür ederim . ☺
~Adrien~
Adrien : Of plagg !! Ne yapacağım ? 😣 Böceğimin yüzüne bir daha nasıl bakarım ?PLAG : Sorun değil dert etme . Herşeyi anlatırsın .
Adrien : Anlatılacak bişey yok ki . Çok sağol yardımcı olduğun için .😒
PLAG : Nee . Ne dememi bekliyorsun ? En fazla bunu söyleyebilirim . Hem bu peynir gibi şeyler varken nasıl bunları düşünüyorsun ?
Adrien : Bir kere kızlar ondan daha güzel ve daha iyi kokuyor . Çek şu kokuşmuş cacamberti burnumdan !
~Yazar~
Ve peyniri yer . Adrien koşarak okula gitmeye devam eder . Okula vardığında ders başlamıştı . Ögretmenden özür dileyerek içeri girdi . Marinette onu gördüğünde kafasını çevirdi . (kızgın bir şekilde) Adrien onun kızgın ve Üzgün olduğunu anlamıştı o ders çok birşey dinleyememişti .~Adrien~
Sınıfa girdiğimde benim yüzüme bile bakmadı . Of ne yapacağım ! Çok kızgın görünüyor ve ayrıca da kırgın . Nasıl affettireceğim kendimi !~Yazar~
Adrien kara kara düşüncelere dalarken ... Marinette Adrien ' a bakıyordu . Ve onunla tenefüste konuşmak istiyordu . Sonra öğretmen Marinette ' nin dersi dinlemediğini anladı ve :Bayan Büstie : Marinette sen söyle bakalım Fransa ' nın ilk cumhurbaşkanı kimdir ?
Marinette : He ! Ne ! Efendim!
Bayan Büstie : Marinette dersi dinlemiyorsun . Lütfen konsantre olmaya çalış .
Marinette tam tamam derken Adrien ona döner ve gözlerinin içine özür dilermişcesine bakar . Marinette kendine engel olamaz ve sınıftan çıkar . Kütüphaneye giderken :
TİKKİ : Marinette neler oluyor ?
Marinette : TİKKİ dayanamıyorum artık ! Bu durumu artık açıklamama gerek yok zaten neler olduğunu biliyorsun sen olsan da aynısını yapmaz mıydın ?
TİKKİ : Hayır , yapmazdım . İnadına Adrien ' in yanına giderdim . Suçlu olan sen değilsin kendini biraz suçlu etmesini sağlardım .
O sırada Marinette ' nin aklına Kara Kedi ile yaşadıkları şeyler gelir . Marinette birden kızarır
Marinette : Of düşünemiyorum .
TİKKİ : Neyi ?
Marinette : Onunla yaşadıklarımı Adrien olduğuna inanamıyorum !
~Bayan Büstie~
Marinette birden kayboldu ve sınıf birbirine soru sorup duruyor .Bayan Büstie : Tamam sakin olun Alya sen gidip Marinette bak . Biz de o sırada dersimize devam edelim Alya Marinette'yi bulup getirir .
Alya : Tabiki .
Adrien o sırada Alya ' nın kolundan tutar ve der ki :
- Ben gidip getirebilirim .
Ben de izin verdim . Dersimize devam ediyorduk ama aklımın bir tarafı Marinette de ...
~Adrien~
Onu bulsa bulsa ben bulur ve getiririm . Böcüşüm neden böyle oldu ? Neden ? Neyse onun Nerede olabileceğini tahmin etmiştim ve kararlarında haklı çıktım . Kütüphaneye gittim kapıdan onu dinliyordum . Biriyle konuşuyordu . Ama kim olduğunu anlamam için biraz daha dinlemem gerekiyordu . Aynı anda PLAG'de merak ettiği için oda dinliyordu . Duyabildiğim şeyler : TİKKİ , kara kedi , Adrien ve Uğur böceği . Ama TİKKİ kelimesini duyduğu anda PLAG hırkamdan fırladı ve kırmızı siyah Benekli bir şeyin yanına uçtu . Ve beraber el ele tutuşup döndüler ve sarıldılar . Sonrada kovalamaca oynamaya başladılar .Marinette : A-a-adrien !! Sen burada ne arıyorsun . Aaaa ! Bu da ne! (PLAG ' i işaret ederken)
PLAG : Korkma ! Ben benim . 😃 Ben de TİKKİ gibiyim . Yani PLAG memnun oldum .
Marinette : T-t-tamam ! Adrien senin burada ne işin var .
Adrien : Seni sınıfa götürmek için geldim Böcüşüm . (Göz kırpar)😉
Marinette : Sınıfa giderim ama seninle değil ! Sonuçta benim istemediğim bir şeyi yaptın . Sırlar gizli kalmalıydı .
Kolundan tuttum bu son şansımdı ama ben bunu değerlendirmek istemiyordum henüz saçmalamanın sırası değildi . Ama aklımı dinlemiyordum . Sonuçta Marinette uğur böceğiydi . Bende onun elini alıp göğsüne koydum ve dedim ki bak nasıl atıyor . Senin için ... Böceğim artık bana kızma o zaman ne düşündüğümü bilmiyorum şimdi de bilmiyorum .
Kalbim gerçekten çok hızlı atıyordu ama o daha bu cümleleri sindiremeden içeriye Alya girdi . Bende hemen normale döndüm Marinette de . Alya gelip bizi sınıfa götürdü . O andan hatırladığım tek şey Marinette ' nin kıpkırmızı olması ve heyecanlanmasıydı ...~Marinette~
O benim sevdiğim çocuk bile olsa böyle yapması hoşuma gitmedi . Ya Alya gelmeseydi belki beni öpecekti !! Hayır düşünmek istemiyorum . Off ! Kara kedi yani , Adrien yani , offff ! Ne diyorum ki neden ? Neden yaptı ? Neden kapıyı açtı ? Kimliklerini gizli kalmalıydı . Kara kedinin beni Marinette olarak bilmesini istemiyordum . Onunla tenefüste konuşacaktım . Bunda kararlıydım . Sonra zil çaldı . Adrien bana Üzgün Üzgün baktı . Bende onu kolundan tuttum . Ve bankaların oraya götürdüm . Oturduk . Sonra sordum
Marinette : Neden açtın o kapıyı ?Adrien : Ben açmasaydım da illa bir gün belli olacaktı . Bilince "birşey kaybetmeyiz" diye düşünmüştüm . Ama yanılmışım .
Marinette : A-a-ama Adrien...
Adrien : (Sözünü keser) " Seni kaybetmişim . "(Tırnak içine aldım çünkü Marinette'yi dinlemeden devam etti .)
Ve Adrien gitti bana trip mi atıyordu offf dedim ve eve döndüm . Ödevlerimi yaptıktan sonra çok yorulduğum için uyumaya karar verdim . Ve uyudum .
~Adrien~
Yine okula gidip Marinette'yi göreceğim . Of dedim . Sonra hava serin olduğu için babamın bana doğum günümde verdiği atkıyı boynuma sar... Bu da ne ? Atkının ucunda Marinette yazıyordu . Ve birden aklıma benim reklamda takacağım şapkayı Marinette ' nin hazırladığını ve imzasını attığını hatırladım . Sonra bunu aslında Marinette ' nin hazırladığını anladım . Okula gittiğimde hemen Marinette ' yı buldum . Sonra kolundan tuttum ve sordumAdrien : Bunu bana neden söylemedin ?
Marinette : H-h-aa N-neyi?
Atkıyı gösterdim .
Marinette : Onu babandan aldığını duyunca çok sevinmiştin bunu bozmak istemedim .
İşte ona aşık olduğumu bir kez daha kanıtladı ...
Sonra birden çığlık sesleri geldi . Biz Marinette ile birbirimizi fark etmeden soyunma odasına gittikAynanda : Ne işin var burada ?
Aynanda : Doğru ya dönüşeceksin . Hadi o zaman .
Marinette : TİKKİ benekler !
Çok sevimli dönüşüyordu . İlk olarak onu izledim o dönüşüne kadar sonra bende söyledim .
Adrien : PLAG pençeler !
O da beni izledi ve beraber aşağıya indik
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UĞUR BÖCEĞİ VE KARA KEDİ AŞKI
ActionKara kedi ve Uğur böceği aşık olsaydı ne olurdu onları anlatacağım