HAWK MOTH

335 6 1
                                    

Bu bu olamaz !
Bu Hawk Moth !
Birden Plag' i aldı ve beni bağladı .(Lady Wifi bölümünde Uğur Böceğini bağladığı gibi ) Ben daha olayın şokundayken akumalı kız Marinette'yi getirdi ve benim karşıma benim olduğum gibi onu da bağladı ve onun havada uçan kırmızı siyah Benekli şeyini aldı . Ben çıkmaya çalışırken :

Uğur böceği :  (Ağlayarak) Paris'i koruyamadık ! Sadece bir şeyi merak ediyorum . Mucizen neydi ?

Dönüştürücü : Birinin bana verdiği bir şapka .

Bu uğur böceğini şüphelendirmişti .

~Master Fu~

Wayzz birden ortaya çıktı ve olan herşeyi anlattı . Bende

Master Fu : Olamaz yardım gerekiyor .

Wayzz : Ne yapacağız ?

Master Fu : Yeni kahramanlar geliyor hazır ol .

Volpina , Kraliçe arı mucizesini aldım .

Hemen yolda düşmüş ve bastonuna uzanan yaşlı bir dede taklidi yaptım .
Alya bu kız Marinette ' nin en yakın arkadaşı değil miydi ? Koşuyordu . Eve gidiyordu sanırım . Koşarken beni gördü ve bana yardım etti . Sonra teşekkür ettim ve o da koşmaya devam etti .

Ben daha bir taklit yapmadan bir delikanlı arabanın altında ezilecek olan birini çekti .

Master Fu : Çok cesurca .

Wayzz : Aynen öyle .😮 

Master Fu : Wayzz saklan . Seni görecekler .

Kaplumbağa da tamam sadece Kraliçe arı kalmıştı . Normalde hepsini dağıtmazdım ama bu iş çok kolay olmayacaktı . Sonra bir kız koşarak otele girdi . Sarı rengi dikkatimi çekmişti . Otele girdim ve kız bir adamla konuşuyordu evet otelin güvenliği için koruma sistemlerini çalıştırmasını istemişti . Ve merdivenlerden çıkmaya çalışan ama çıkamayan dede rolü yapmaya başladım . O da kolumdan tuttu ve beni çıkardı . Sonra bir oda gösterdi ve herkes gibi beni de oraya götürdü . Bazılarına da yardım etti gelmeleri için . Kraliçe arı da tamamdır .

Sonra oradan çıkmanın bir yolunu buldun kızın çantasına kutuyu attım ve çıktım . Sonra diğer kahramanların mucizelerini vermeye gittim . Ve verdim beklemekten başka yapacağım bir şey kalmamıştı.

~MARİNETTE~

Hawk Moth yanımıza geliyordu sesleri duymuştum .

Hawk Moth : HAHAHAHAHHA ! Bakalım bakalım siz kimsiniz . Marinette . Sen Adrien ' ın sınıfındaydın . Tamam çok da önemli değilsin .

Marinette :  Adrien ' ı da nereden tanıyorsun .

Bir an durakladı . Sonra :

Hawk Moth : Sanane ! Zavallı ! Gelelim bakalım kara kedi kimmiş .

Arkasını döndü . Ve yaklaşık 30 saniye bakakaldı . Sonra

Hawk Moth : Adrien ! 😦

Neler oluyordu . Çok üzgündü .

Hawk Moth : Özür dilerim !

Marinette : Neler oluyor ?

Hawk Moth : Seni ilgilendirmez ! Kapa çeneni ! Dönüştürücü ağzını bağla .

Dönüştürücü : Tabiki .

Konuşamıyordum . Neler oluyordu . Paris Fransa ne yapacağız . Ve şu an neler oluyor !


UĞUR BÖCEĞİ VE KARA KEDİ AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin