#1

738 10 1
                                    

Dagen inden sommerferien
***
Liv synsvinkel
Bib bib Yes den fedeste måde og blive vækket på (mærk ironien) jeg slukkede min alarm. Jeg rejste mig og gik hen til mit skab og fandt noget tøj.
Liv's tøj

  Der jeg havde fået tøj på og lagt lidt makeup

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Der jeg havde fået tøj på og lagt lidt makeup. Jeg gik ned og spiste morgenmad med min familie. Efter jeg havde spist børstede jeg tænder og tog min sko på og cyklede ellers bare af sted mod skolen.
***
På skolen
Jeg var lige kommet op på skolen lige nu er jeg på vej ind i klassen der er mange drenge fra de ældre klasser der altid skal blik og flirte med mindre jeg gik med Noah og så skide interne er drengene på min skole. I det mindste er Noah der for og holde de store drenge væk fra mig for jeg kan ikke klare dem. Min far er skolelærer men ikke på den her skole det er vist Gbu skolen i Trofors tror jeg vist den hed og der arbejder min mor tilfældigvis også.
Jeg gik ned i klassen jeg satte mig på min plads ved siden af Noah.
Det ringede ind til time, min klasselærer Erik kom ind med en høj stak papir det må være vores karakter bog for i år. Han delt dem ud jeg åbnede mit hæfte.
Matematik: 10
Norsk: 12
Engelsk: 12
Fysik kemi: 10
Geografi: 10
Spansk: 12
Idræt: 12
Madkunstskab: 10
Gennemsnit: 11
***

Liv
Hvad fik du i gennemsnit Noah??

Noah
Jeg fik 7 i gennemsnit hvad med dig???

Liv
Øhhh Jeg fik 11 i gennemsnit

Noah
Fedt kommer du til fodbold idag trænerne har vist noget de skulle sige.

Liv
Øhh ved jeg ikke om jeg kan nå

Noah
Hvorfor??

Liv
Elite gymnastik

Noah
Når men det er lige efter skole ikke

Liv
Jo hvorfor

Noah
Hvornår slutter det??

Liv
16:30 hvorfor

Noah
så kunne jeg bare tag med fodbold stater jo først klokken 17:15

Liv
Okay det kan vi godt

***
Timen gik og vi fik frikvarter jeg var endelig bare nede i springhallen med alle drengene fra min klasse der jeg skulle øve til noget opvisning i korgen.
Drengene kiggede på imens. Skolen var endelig færdig og lige nu var jeg til gymnastik træning. Træningen sluttede og vi var nu på vej til fodbold.
***
Fodbold træningen var lige begyndt og lige nu sad vi i en rundkreds for vores træner skulle sige noget. Og de sagde: okay alle sammen på lørdag er der fodbold lejer i 3 uger der kommer en masse hold og alle skal med. Og lige en sidste ting der kommer en talentspejder for og ser på en helt bestemt person fra det her hold der kan komme på Oslos landshold og det er liv sagde de. Jeg blev så glad at jeg løb 10 gange rundt om banen imens alle kiggede på mig. Vi gik igang med træningen det gik rigtig fint ind til min familie holdet ind på parkeringspladsen. De gik hen imod mig. Jeg løb hen til dem. Hvad er der jeg er lige igang med træningen spurte jeg. Liv vi skal til undersøgelse med dit knæ sagde min mor. Ej mor ikke nu vi skal på fodboldlejer på lørdag sagde jeg. Liv vi bliver nød til det sagde min far. Nej jeg kan ikke for der sker noget virkeligt på fodboldlejer og vis jeg får af vide jeg ikke må spille er det hele ødelagt for mig sagde jeg. Hvad er det der er så stort på den fodboldlejer spurte min storebror. Der kommer en talentspejder fra Oslo's landshold og skal se mig spille for og se om jeg er god nok til oslo's landshold sagde jeg. Okay mor og far det er faktisk ret virkeligt sagde min storebror. Hør her liv du skal kun til tjek for det er ikke blevet være skat sagde mine forældre. Fint jeg gør det sagde jeg og gik hen og sagde det til min træner man kunne se han blev lidt utryk ved det.
***

Ved lægen
Lige nu sad jeg i venteværelset sammen med min familie. Der en læge kalder liv strand sommer jeg ved godt mit efternavn er mærkeligt. Der jeg var færdig gik jeg ud til min familie grædende.
Min familie løb hen til mig lige nu stod jeg og græd ned i min mors skulder. Jeg forklarede at jeg godt måtte spille fodbold på fuld tid igen men at elite gymnastikken skulle jeg holde pause med i 4 uger ca. Og det værste er at jeg skulle til verdens mester skaberne. Vi kørte hen til fodbold træningen igen min træner så mig komme gående imod dem grædende. Jeg blev mødt i et kram med Noah. Drengene gik vider med træningen imens jeg sagde til mine træner hvad lægen havde sagt man kunne se lettelsen i deres øjne. Jeg tog en bold i hånden og var med raten af træningen. Træningen var slut og lige der jeg kom hjem lagde jeg mig til og sov.

Sådan ser livs værelse ud

Sådan ser livs værelse ud

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Fodboldlejer bringer Kærlighed MGWhere stories live. Discover now