12

168 1 1
                                    

Marcus synsvinkel
Livs mor havde lige sat os af ved skolen, for hun skulle hjem igen fordi der kom nogle folk fra kommunen.
Mig og liv flettede finger imens martinus gik ved siden af os, og lige pludselig gad Liv ikke og gå selv længer så hun hoppede op på min ryg og så sad hun der.

Liv synsvinkel
Vi gik ind i klassen eller Marcus og martinus gik jeg sad på Marcus's ryg fordi jeg ikke gad og gå længere.
Vores lærer kom ind hun er vores idræts lærer og hun er virkelig sød.

Okay alle sammen i skal gå ned i hallen sagde hun.

Vi sad nu i hallen begge niende klasser, og var mega forvirret. Jeg sad sammen med mine veninder og Marcus sad med drengene.
Min far gik op på scenen og fik alles opmærksomhed.

Okay alle sammen, mange er sikkert rigtig forvirret lige nu men det var faktisk meningen af vores skoleinspektør min kone skulle have fortalt jer det her men af personligeårsager bliver jeg nåd til det, men den store nyhed er at om 3 uger er der prom bal eller hvad nu i unge mennesker ville kalde det og det er drengene der skal invitere pigerne sagde han.

Jeg kiggede på Marcus og han kiggede på mig

Efter skole

Marcus synsvinkel
Martinus hjælp mig sagde jeg

Med hvad sagde martinus

Og inviter liv med til prom på en særlig måde sagde jeg.

Okay sagde tinus

Fodboldlejer bringer Kærlighed MGWhere stories live. Discover now