10

177 4 0
                                    

Marcus synsvinkel

Liv var faldet i søvn med hoved på min skulder jeg sad bare og nussede hende på armen indtil vi var hjemme ved henne hvor vores familie og hendes mor og storebror ventede på os.

Liv vi er hjemme sagde jeg.

Okay vil du løfte mig ind spurgte hun træt.

Ja selvfølgelig du skal bare selv komme ud af bilen sagde jeg og gik ud

Hun kom ud af bilen og jeg lukkede døren og så løftede jeg liv op i mine arme så det lignede vi lige var blevet gift. Jeg kyssede liv på kinden og hun var faldet i søvn igen og sov trygt i mine arme.

Jeg gik ind i stuen hvor hendes og min familie kun ventede på os. Jeg satte mig i sofaen imens jeg lagde en pude på mit skød og lod hende sove indtil vi skulle spise aftensmad.

Vi skulle spise nu og mig tinus liv og livs storebror sad i stuen og spiste vores pizza og så blev liv selvfølge træt igen. Alså gymnastik må være en udmattende sport.

Mig og tinus skulle sove hos liv og mig og tinus var gået over efter vires ting så vi havde alt til når vi skulle i skole imorgen.

Der vi kom hjem til liv igen hørte vi liv råbe.

Nej lad nu vær jeg gider ikke råbte hun.

Jeg har en kæreste råbte hun

Og ham elsker jeg mere end min egen fucking bror råbte hun igen. Mig og tinus smed vores ting og løb op og hjalp liv.

Og der lå hun u sin seng og hendes bror prøvede og få tøjet af hende. Han gav hende en lussing. Der blev med det samme tændt en flamme indeni mig jeg blev virkelig sur ingen skal røre min kæreste.

Jeg løb over til livs seng og hev hendes bror væk. Livs forældre kom styrtende ind på værelset og der så de mig var ved og rive livs bror væk fra hende imens liv græd. Tinus og livs far hjalp mig og der vi fik ham revet væk. Tog livs mor og far ham med ned til kommunen med det samme for de ville ikke have ham boende hjemme ved dem længere når han var sådan overfor liv og han havde prøvet og voldtage hende flere gange.

Mig og tinus træk hende ind i et fælles kram og trøstede hende og så gjorde tinus sig klar inde på livs badeværelse imens jeg gjorde det inde på livs værelse imens hun lå og var ved at falde i søvn.

Der lå en madras på gulvet til tinus og jeg skulle sove oppe ved liv.

Vi fik os gjordt klar og Liv og jeg puttede imens tinus lå lonly nede på gulvet ved siden af sengen.

Fodboldlejer bringer Kærlighed MGWhere stories live. Discover now