To måneder senere.
Videoen
Liv synsvinkel
Jeg er lige kommet op på skole og jeg har det her tøj på.Mig og pigerne har lige sat os ned i kantinen inden det ringede til time for og snakke om noget som er sket for mig.
L- Luna
A-Alexandra
E-Emily
Le-Lea
Li-livLi: piger hva skal jeg gøre?
L: snak med ham og fortæl ham du kan lig ham.
E: ja det syndes jeg også du skal.
Li: men hvad nu hvis han ikke følere det samme for mig som jeg følere for ham?
A,Le: det er vi rat sikker på han har.
Li: det har han nok men vil i med ned i klassen igen?
A,E,L,Le: ja self.Vi var på vej bed imod klassen der klokken ringede så vi løb til time fordi vi skulle have min far.
Vi kom løbene ind og min far stod over ved vores skab og smilte rigtig meget og alle sad på sin plads på nær Marcus ( Marcus er den person liv er vild med)
Sæt jer bare ned piger sagde min far. Jeg satte mig på min plads ved siden af tinus.Værsgo Marcus du kan bare starte din video sagde min far.
Men først skal jeg lige sige noget til en person jeg virkelig elsker. Sagde Marcus.
Okay den her video har jeg lavede til en helt særlig person i mit liv og det er liv. Jeg ved ikke om liv har det på sammen måde som mig men en ting jeg ved er at jeg elsker hende rigtig højt og at jeg har følelser for hende. Så i denne video siger jeg noget om hvor højt jeg elsker liv sagde Marcus og startede videoen og satte sig på sin plads ved siden af Alexander og de sad lige ved siden af mig.
Videoen var færdig og jeg kiggede på mine veninder og der faldt nogle tårer ned af mine kinder.
Marcus var gået op og slukke for videoen så jeg rejste mig op og løb op til ham og jeg krammede ham.
Jeg elsker dig liv, og jeg har virkelig mange følelser for dig sagde Marcus.
Marcus jeg har også følelser for dig jeg har bare ikke trutte og sige det sagde jeg.
Jeg var så bange for du ikke havde det på samme måde som mig sagde Marcus.
Men det havde jeg sagde jeg.
Vi kiggede hinanden dybt ind i hinandens øjne. Vi lægge de os begge længer ind i mod hinanden og vores læber mødes og hele klassen piftede af os. Vi trak os og så sagde Marcus.
Kommer om to sek sagde han og løb ned til tinus.
Pigerne kiggede glad på mig de løb op til mig hvordan var det? Er han en god kysser? Hvis han spørger dig om kæreste så er han godkendt.
Haha rolig piger jeg skal lige have en chance for at svare. For det første så var det fantastisk for det andet han kysser rigtig godt. For det tredje godt og vide tror jeg sagde jeg.
Liv sagde Marcus bag mig.
Ja sagde jeg og vendte mig om og der stod resten af min familie hans familie og selvfølgelig også ham selv. Han stod med roser og chokolade. Han gav mig tingede.
YOU ARE READING
Fodboldlejer bringer Kærlighed MG
FanfictionI denne historie høre du om liv. Liv er elitegymnast og spiller fodbold. Hun går på et hold kun med drenge. Hun er 15 har en storebror på 17år der hedder nicolai hedes mor hedder Luna og far hedder Malthe og hendes bedste ven hedder Noah. Hun bor i...