2. BÖLÜM

11 2 0
                                    

   
     Güneşin ışığıyla gözlerimi istemsizce araladım. Dün şu koca müsveddesi bugün güneş benimle derdiniz ne allah aşkına yaa bi kez daha uyumaya çalıştım fakat olmadı Huzursuzca yatakta kıpırdadı uyuyamayacağımı anlayıp kalkıp banyoya girdim ve elimi yüzümü yıkadım salona girdiğimde babam evde değildi Oflayıp mutfağa girdim ve kahvaltılık bir şeyler hazırlayıp yemeye başladım.

     Kahvaltı yaparken çalan telefonumla bakışlarımı o yöne çevirdim tanımadığım bir numaraydı.

      "Alo " Dedim hiç kibar olmaya özen göstermeden

       "Hemen aşağı in." Dedi ve kapattı bu kesin o koca müsveddesi idi. Hemen hazırlanıp kapıya indim

        "Ne var"

       Kolumdan tuttu ve çekmeye başladı

       "Yürü hızlı ol hadi" Allahım bide hızlı ol diyordu ya

     "Saçmalama daha üstümü giymedim."

     "Alırız giderken" Dedi ve beni arabaya itti biri şuna nasıl insan olunur öğretmesi lazımdı

     "Nereye"

      " 1 hafta sonra evliliğimiz  hakkında bi balo var ve alışverişe gidicez"

      "Keşke sen alsaydın beni boşa getirmeseydin."

       "Bende öyle düşündüm ama annem ısrar etti."

        "Peki."

    Araba durduğunda aşağı indim çok lüks bir mağaza idi ben normalde buranın yanından bile geçemezdim ben hala düşünürken onun eli elime kaydı ve parmaklarını parmaklarımın arasına aldı ben şaşkınca ona bakarken o konuştu.

       "İçerideki cemiyette bizi böyle görmesi daha iyi." Kafamı salladım üzerimde kot ve salaş  bir tişört vardı ama pek taktığım söylenemezdi

     İçeri girdiğimizde daha bi şok oldum çok çok ama çok güzeldi her yer bembeyazdı elbiseler odaya ayrı bir renk verirken yanımıza bir kadın geldi.

       "Buyrun efendim nasıl yardımcı olabilirim" dedi

       Kafamı yanındakine çevirdim

      "Siz işinize bakın biz hallederiz" dedi ve beni başka bi tarafa yönlendirdi kaba işte ne olacak kadın sana adam gibi bi şey soruyo dimi

       Beni bir elbisenin yanına doğru sürükledi eline siyah beyaz karışım bir elbise verdi güzelsin ama sanırım biraz kısa gibiydi kabinleri birine girdim olmuştu ama çok kısa idi

      Kabinden çıkıp yanına doğru ilerledim bana bir metre boyunda bir topuklu ayakkabıyı verdi

        "Ben bunu giymem ki giysem yürüyemem ben bununla kesin düşerim seni de ailenize rezil edersin"

        "Bu ayakkabıyı giyeceksin ama elbisen olmamış"

       Bu sefer başka bir elbise getirdi bu seferki kırmız bi şeydi fazla abartılı olacağı kesindi hemen giyinip yanına gittim kafasını yine olumsuz anlamda salladı yeni bir elbise verdi haki yeşili göbek tarafı açık uzun bir elbiseydi. Giyip yanına gittim biraz suzdükten sora kafasını olumlu anlamda salladı.

       "Tamam dediğinde ben çoktan kabine girmiştim bile." Üzerimi çıkarıp kendi kıyafetlerimi giydim spor ayakkabılarımı da giyip elbiseyi askısına taktıktan sonra Kabinden çıktım ve manganın yanına gittim bu adamın ismini öğrenmem lazımdı.

AŞK GİRDABIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin