ERA O FAMILIE FORMATA DIN MAMA SI O FATA(LA 16 ANI).S-AU MUTAT UNDEVA IN ALT ORAS PENTRU CA SOTUL(TATAL FETEI)MURISE INAINTE SA SE NASCA.
LOCUIAU IN CHIRIE INTR-O CASA CU ETAJ,CU O CAMERA(POD)MISTERIOS\OASA.INTR-O ZI FATA S-A DUS SA VADA CASA MAI BINE,A DAT DE CAMERA CIUDATA.AVEA SI UN ZAVOR MIC.A DESCHIS PUTIN USA SI A VENIT UN VANT RECE.S-A SPERIAT SI A INCHIS CU ZAVORELUL.MAMA S-A DUS SA VADA SI EA SI LA FEL,A INCHIS CU ZAVORELUL.SI A INTORS PUTIN CAPUL SI ZAVORUL ERA DESFACUT,EA L-A INCHIS IAR.I S-A PARUT CIUDAT.FATA ERA IN CADA SI A APARUT UN MONSTRU SI IA IMPINS CAPUL SUB APA.A INCERCAT SA TIPE,IAR MAMA A VENIT REPEDE.A CALMAT-O SI S-AU CULCAT IMPREUNA.MAMA AUZISE,NOAPTEA,IN CAMERA CIUDATA NISTE BUBUITURI(ERA FOSTUL SOT CARE SE BATEA CU MONSTRUL,ERAU INVIZIBILI).S-A DUS SA VADA CE ERA SI A CAZUT O USA PESTE EA.A TIPAT,IAR FATA A VENIT SI A AJUTAT-O.A DOUA ZI AU CHEMAT UN SPECIALIST IN SPIRITE SI A SLUJIT CASA SI A CITIT DIN BIBLIE.AU GASIT O TABLA OUIJA.MAMA A SPUS CA S-A DUS MAI DEMULT LA MORMANTUL FOSTULUI SOT SI A INCERCAT SA IA LEGATURA CU EL SI LA UN MOMENT DAT S-A SIMTIT URMARITA SI A PLECAT.NU A MAI SPUS ,,LA REVEDERE,, ASA CA A MAI IESIT UN SPIRIT(DEMON)DIN EA.AU FACUT UN RITUAL PRIN CARE SA PLECE TOATE SPIRITELE SI AU ARUNCAT ACEA TABLA.TOTUL IN CASA S-A LUMINAT.
PAREA CA TOTUL SE TERMINASE.LE-A SPUS SA NU ISI MAI ADUCA AMINTE DE CLIPELE TRAITE CU SPIRITELE CA S-AR PUTEA INTOARCE.PESTE O LUNA FATA TREBUIA SA PLECE LA BAL,FATA SI-A ADUS AMINTE CA ACUM E MAI BINE DECAT ATUNCI,CU FANTOMELE.IN ACEA CLIPA O CARTE VOIA SA O LOVEASCA.
AU PLECAT IMEDIAT,NU SI-AU LUAT LUCRURILE,NIMIC,DOAR AU PLECAT DIN ACEA CASA.NU S-AU MAI INTORS NICIODATA.