ERA O SERA FRUMOASA DE VARA.O ADOLESCENTA AVEA O MAMA,UN TATA SI O SORA.MAMA I-A SPUS FETEI MARI CA NU AVEA VOIE LA BUTOIUL DE APA.ADOLESCENTA SE INTREBA DE CE.SI INTR-O ZI S-A DUS CU PRIETENII,SEARA,LA BUTOIUL DE APA(NU MAI STIU CUM SE NUMESTE)INALT DE VREO 10 METRI SI SE ZICEA CA ACOLO S-AU URCAT 2 BAIETI SI UNUL A CAZUT DE ACOLO,APOI CELALALT S-A SINUCIS CA A MURIT PRIETENUL LUI.ADOLESCENTA NU CREDEA POVESTEA DE LA BUTOI.FATA STATEA LA UN FOC CU PRIETENII IAR CAND A PLECAT,SE SIMTEA URMARITA.A AJUNS IN FATA USII SI NU O PUTEA DESCHIDE,CAND MAMA A APARUT SI IA DESCHIS.SE PIEPTANA SI A LASAT PERIA PE BIROU,APOI S-A DUS LA MASA.CAND A VENIT PERIA ERA IN PAT.CREDEA CA SORA EI A PUS-O ACOLO.
DIMINEATA NU GASEA PERIA,TREBUIA SA SE DUCA LA SCOALA.EA MAI AUZEA SI SUNETE CIUDATE DIN DULAP,DAR CAND DESCHIDEA,NU ERA NIMIC.ACOLO GASEA MEREU LUCRURILE.SEARA,ADOLESCENTA S-A DUS SA DOARMA LA PRIETENA EI,DEOARECE II ERA FRICA SA MAI DOARMA IN ACEASTA CASA.MAMA LOR ERA LA SERVICI,LA FEL SI TATAL.FETITA MAI MICA A RAMAS SINGURA.DINTR-O DATA AUDE PIANUL DE LA PARTER.S-A DUS SI CLAPELE SE MISCAU SINGURE,SI SE AUZEAU SI NOTE MUZICALE.ATUNCI A INTRAT MAMA PE USA SI A VAZUT SI A AUZIT SI EA.S-AU SPERIAT FOARTE TARE.CAND A VENIT SI TATA IAU POVESTITI TOATE CE SE INTAMPLA IN CASA ACEASTA.
EL CREDEA CA LI S-A PARUT.SEARA MAMA IESISE PANA LA BAIE,SI S-A AUZIT CUM OGLINDA S-A SPART,CAND S-A DUS LA OGLINDA,OGLINDA ERA INTREAGA.DIMINEATA,ERA TATAL SI MAMA IN PAT,MAMA VORBEA CU TATAL,SI DINTR-O DATA DISPARUSE DIN PAT,S-A SPERIAT.(NU ERA TATA,CI BAIATUL FANTOMA).MAMA L-A SUNAT SI L-A INTREBAT UNDE ESTE.EL ERA LA SERVICI.SEARA,CAND TATA A VENIT ACASA SE UITA LA TV CU MAMA SI A LASAT TELECOMANDA PE MASA,APOI A APARUT PE CANAPEA.ATUNCI TATA S-A INGRIJORAT.
AU CHEMAT NISTE SPECIALISTI IN CHESTII PARANORMALE SI AU SPUS CA ERA UN BAIAT CARE SE INDRAGOSTISE DE ADOLESCENTA.TREBUIAU SA TRAIASCA CU BAIATUL FANTOMA IN CASA,VA PLECA CAND VOIA EL.DAR,SPECIALISTII I-AU SPUS FETEI SA II SPUNA CEVA BAIATULUI,BAIAUL AVEA O VOCE MAI GROASA,TOTI AU RAMAS UIMITI.AU STAT CU ACEL BAIAT TOT TIMPUL