FAMILIA BANTUITA

59 2 0
                                    

     ERA VARA.FAMILIA STATEA PRIN CURTE,CAND,TATAL TREBUIA SA PLECE LA SERVICI.

    MAMA AVUSE O VIZIUNE CA CINEVA VA AVEA UN ACCIDENT.SEARA,LA USA AU VENIT NISTE POLITISTI SI I-AU SPUS CA SOTUL EI A MURIT INTR-UN ACCIDENT.MAMA S-A INTRISTAT SI NU STIA CUM O SA AIBE GRIJA DE BAIATUL EI(ERA MIC) SI DE VIITOAREA FICA.

    S-A MUTAT INTR-O CASA CU ETAJ CAND COPIII AU MAI CRESCUT.

    INTR-O SEARA,TOTI ERAU IN CAMERELE LOR,DAR BAIATUL S-A DUS JOS SA MANANCE O GUSTARE.A INCEPUT SA MANANCE,CAND,IN SPATELE LUI A APARUT UN MONSTRU DE 2 METRI SI BAIATUL A CAZUT LA PAMANT CU MAINILE PE CAP.DINTR-O DATA NU MAI ERA ACOLLO.BAIATUL A FUGIT IN CAMERA LUI SI A ADORMIT.FATA A VISAT CUM MONSTRUL ACELA O FUGAREA PRIN CASA.DIMINEATA I-AU POVESTIT MAMEI SI I SE PAREA CIUDAT CA AMNDOI AU VAZUT SI AU DESCRIS ACELASI MONTRU.MAMALE-A SPUS CA LI S-A PARUT.NU VOIA SA II INGRIJOREZE.MAMA A GASIT IN CAMERA EI UN URSULET SI CREDEA CA E DE LA TATAL COPIILOR(SOTUL EI).DAR EA CREDE CA NU EL SPERIE COPIII.FATA DESENA (SEARA) SI IN SPATELE EI A APARUT TATAL EI,VOIA SA IL IMBRACISEZE DAR CAND S-A APROPIAT DE EL S-A TRANSFORMAT IN ACEL MONSTRU.A TIPAT SI MAMA A VENIT REPEDE.

   IN URMATOARELE NOPTI FATA A DORMIT CU MAMA EI.DAR SI BAIATUL LA FEL.MAMA S-A DUS LA BAIE,NOAPTEA SI A VAZUT UN MONSTRU LA FEL CUM COPIII EI L-AU DESCRIS.ATUNCI A INCEPT SA CREADA CA E REAL.DIMINEATA,BAIATUL SE VAITA CA IL DOARE SPATELE.MAMA S-A UITAT PE SPATELE LUI SI A VAZUT 3 ZGARIETURI DE GHEARE.S-A UITAT SI LA FATA,AVEA LA FEL.

  ATUNCI,A CAUTAT PE INTERNET UN OM CARE SA SCOATA MONSTRUL(DEMONUL)DIN CASA.A VENIT A DOUA ZI,A SLUJIT CASA,A CITIT DIN BIBLIE SI TOTUL PAREA CA S-A TERMINAT.1 LUNA MAI TARZIU SE INTAMPLA CEVA PARANORMAL.AU CHEMAT ALT OM SPECIALIZAT IN SPIRITE SI CHIAR S-A REZOLVAT.

 A SPUS I CA,FATA ARE UN HAR SPECIAL,POATE COMUNICA SI VEDEA SPIRITELE.AU ANTRENAT FATA CA SA SE DESCURCE MAI TARZIU SI ACUM E SI EA UN OM SPECIALIZAT IN SPIRITE SI AJUTA,LA RANDUL EI OAMENI TERORIZATI DE FANTOME.

POVESTI PARANORMALE \ DE GROAZADove le storie prendono vita. Scoprilo ora