-2 gün sonra -
Ya acaba Oğuz unuttu mu o geceyi inşallah unutmuştur. Yoksa utancımdan yerin dibine girerim.
Esma:Baharcım şimdi sen 2 gündür Oğuzdan kaçıyorsun ya bugün hastaneye gelirse?
Bahar:Gelmesin gelmemeli ya off
Esma:Bahar kasma bu kadar hem Eylül seni yalnız bırakmaz.
Bahar:Tamam ben çıkıyorum.- Hastane-
BaharK:Nihayet hastanenin yolunu buldun.
BaharT:Ayy sen espiri mi yaptın. Seni iğrenç esprinle baş başa bırakıyorum ben kantine gidiyorum. 😃''BaharT arkasını döndüğü an karşısına Oğuz çıkar. 😂''BaharT:O-Oğuz
Oğuz:Efendim
BaharT:Şey sonra görüşürüz benim ameliyatta hastam kaldı.
Oğuz:Hiç ameliyatta hasta kalır mı? Hastan ameliyattaysa seninde orada olman gerekmez mi? Hem daha demin bahara söylerken duydum kantine gidiyorsun.
BaharT:Olsun. "Gitmeye çalışır"
Oğuz:Şş dur benden kaçamazsın. Şimdi beni dinliyorsun.
BaharT:Hıhı
Oğuz:Senin gözlerin ne renk bakayım bi güzel bakıyor musun?
BaharT:Yok bakmıyorum ben hem hastalar bekler beni.
Ali:Bahar acil bi hasta geldi yardımına ihtiyacımız var.
Oğuz:Çok güzel zamanlama bravo.
BaharT:Aaa hasta varmış ben yardıma gideyim. ''Gider''BaharK:Tayinim gidiyorum kurtuluyorsunuz benden :)
Oğuz:Sen gidersen bu insanlar ne olacak?
BaharK:Sorun sadece burdaki insanlar mı?
Oğuz:Burdan gitmeni istemiyorum.
BaharK:Neden?
Oğuz:Çünkü bu insanların sana ve bahara ihtiyacı var ve burda kalman için elimden geleni yapacağım.
BaharK:Evlenmekten başka çarem yok. :/
Oğuz:O zaman evlen
BaharK:Kiminle?
Oğuz:Ben olmadığım kesin.(Biliyorum sizi çooo...k beklettim ama zaman bulamadım şimdi bölüm sizlerle.. Ben fragman hazırlamıştım ama atamadım nasıl atabilirim bilen söyleyebilir mi? 💜⚡Bol bol yorum bekliyorum. ❣️)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Başlangıç ''OğBah''
FanficBir tim komutanın yaralanması sonucu hayatının aşkını bulması..