Bahar Başarabilecek Mi?

833 58 3
                                    

İyileştireceğim seni..
Dedim ve hemen olması gerekenleri yapmaya başladım hasta çok fazla kan kaybetmişti kana ihtiyacı vardı. Kan gelene kadar onu yaşatmam lazım dı asistandan hemen 0 rh+ kan getirmesini istedim. Asistan kanı getirdiğin de durum stabil olmaya başlamıştı. Şuan gereken tek şey yarayı kapatmaktı. Yarayı kapattım ameliyathaneden çıkarken dışarıda bir sürü asker vardı gözlerime umutla bakıyorlardı.
Bahar:Hastanın durumu normale döndü birazdan normal odaya alıcaz.
X:Görebilirmiyiz?
Bahar:Tabii
X:Allah sizden razı olsun doktor hanım.
Bahar:Rica ederim bu benim görevim.
Dedim ve bizimkiler de hastayı odaya götürdü. 2-3 saat sonra hastayı kontrole gittim.
Bahar:Nasılsınız ağrınız var mı?
Oğuz:Ağrım yok, teşekkür ederim.
Bahar:Ne için?
Oğuz:Hayatımı kurtardığın için
Bahar:Ri-rica ederim görevimi yaptım. Dedikten sonra uzunca birbirimize baktık gözlerimi alamıyordum. İçeriye asistan girdi

Asistan:Hocam
Bahar:Noluyo sakin ol
Asistan:Acile bir hasta geldi durumu ağırdı inşaat işçisi Eylül hoca müdahale etmeye başladı acele ederkende adamın içindeki demiri düşürdü.
Bahar:Neee hemen koş.

    Hastanın yanına geldiğim de Eylül bi kenar da şok olmuş yüz ifadesi ile donup kalmıştı.

Bahar:Eylül kendine gel lütfen sen çok iyi bir doktorsun.
Ama eylül hâlâ öyleydi bende hastaya müdahale etmeye başladım ama çok kan kaybediyordu.

''Oğuz askerler oda''
Oğuz:Gelin koridorda oturalım bişi yapalım ben burda sıkıldım.
Feyzullah:Aynen komutanım özellikle hiç alışkın olmadığımız şey.
Oğuz:Aynen aslanım.
''Oğuzun ağzından''
Koridorda bi odaya doğru dolmuştu herkes
Feyzullah:Komutanım gelin bi bakalım önemli bir şey olabilir

     Bakmaya gittiğimizde bi yanda donup kalmış doktor bi yanda kanlar içinde hasta ve O doktor vardı. Melek gibi baktı bana birden gülümsedi işte o an hiç hissetmediğim bir şey hissettim anlamadım da ne hissettiğimi ama tek bildiğim şey Sarının en güzel tonuydu O...

(1000 kelime yazaktım ama acil bi seyahat yapmam gerektiği için yazmıyorum birazdan da uçak kalkacak. Sizi seviyorum ama yazacağım İstanbul'a dönünce devamı yarın sizlerle Gerçekten özür dilerim kusura bakmayın :((( ❤️❤️❤️❤️❤️)

Yeni Başlangıç ''OğBah'' Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin