Buna dimineața.

25K 115 3
                                    

Dorm. Dorm si te visez cum imi saruti umarul care e usor dezgolit de bluza care mi-a cazut in timpul somnului. Imi musti lobul urechii usor facandu-ma sa tremur de excitare.
Imi imaginez cum iti musc buza de jos usor, cum gemi si respiratie ti se opreste in gat.
Te vreau. Atat de mult ca doare deja.
Maa trezeste glasul tau usor ragusit care imi soptea sa ma trezesc.
Iti simt buzele pe gat si mainile sub bluza care ma proteja de frigul noptii.
Cealalta mana imi cuprinde pasarica in causul ei. Degetul mare se joaca cu clitul meu.
Gem.
Tu imi soptesti sa fiu cuminte si sa nu scot vreun sunet. Imi musc buza sa iti fac pe plac, cu toate ca tot ceea ce vreau eu cel mai mult e sa tip de placere.
Mana ta mi-a gasit sanul. Degetele tale flamande mi-au gasit sfarcurile intarite de frig si excitare.
Iti introduci un deget in mine. Incerc sa imi opresc sunetele muscand puternic buza mea inflamata.
Imi bag mainile in parul tau si trag usor.
Ma dezbraci, sarutand fiecare particica de piele dezgolita pe parcurs, ca un copil care isi dezveleste cadoul.
Inchid ochii si ma bucir de fiecare senzatie care mi-o provoci atat de adanc in pielea mea.
Oftez cand gura ta imi gaseste un sfarc.
Uit sa respir cand imi musti sfarcul puternic, apoi il lingi, sa uit de durere.
Picioarele mele se tot încrucișează,  in incercarea de a elibera de presiune.
Zambesti pe sanul meu.
Mana care imi prindea fundul si imi facea semiluni pe fese se muta pe clitorisul meu.
Iubesc senzatia asta... doamne.. imi place atat de mult.
Respir sacadat.
Cumva, candva, chilotii mi-au fost rupti iar tu esti gol peste mine si intri brusc.
Oftez.
Inchid ochii si incerc sa nu gem tare.
Simt cum te incordezi. Stiu ca si tie iti e greu sa nu gemi.
Te aud oftand.
Iubesc senzatia cand esti in mine. Iubesc greutatea ta pe mine, mirosul tau.
Iubesc cum te simti in mine. Cum te lungesti cand esti aproape de a te termina. Cum incerci sa te abtii sa nu gemi. Cum se simte rasuflarea ta in urechea mea.
Te vreau din nou si din nou si din nou. Nu ma pot satura de tine.

Povestiri erotice 🙈❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum