Un inceput bun

10.4K 48 2
                                    


Te vreau… te vreau cu fiecare fibra din corpul meu. Vreau sa ma vrei… Vreau sa iti simt rasuflarea pe gatul meu. Haide sa te duc putin prin gandurile mele perverse:Imagineaza-ti o camera.. Orice camera, cu orice mobilier. Imagineaza-ti o fereastra imensa, care arata o gradina imensa si frumoasa, plina de culori. Apoi pe mine, goala, in dreptul ferestrei. Tocmai ce mi-ai dat de toti peretii cu cateva orgasme bune, acum cateva ore si m-ai lasat dormind ca un bebe langa tine.Se aude de pe telefonul meu o piesa indecenta, Back to sleep de la Chris Brown si Usher. Si ma vezi zambind cand zice unul dintre ei "fuck me back to sleep".. Tocmai ce ai facut asta.Te apropii usor.Eu nu te simt. Sunt inca in lumea mea , in lumea perversitatiilor. Amandorura ne place ce facem, jocul nostru tacut.Am parul prins, niste zgarieturi pe spate si urma palmei tale care mi-a inrosit fundul. Zambesti. Te apropii si mai  mult. Esti tare din nou. Ma vrei din nou. Vrei sa ma posezi din nou. Ma iei in brate, lipindu-te de mine. Rasuflarea mi se taie. "Buna dimineata, soare!" iti zic si zambesc mai larg, incercand sa ma intorc.
Nu ma lasi, vreai sa vezi daca poti sa ma iei pe la spate, lipita de geam."Mneata.… As fi vrut sa ne bem cafeau, dar acum am pofta de tine din nou! " spui si observi cum ma infior cand iti aud vocea langa urechea mea.Imi sufli usor pe gat.Simti cum ma las pe tine din cauza genunchilor de gelatina. Razi usor si ma infior din nou. Ma saruti in acelasi loc in care ai suflat."Esti ca un drog nou.. De cand m-ai sautat, mi0ai provocat dependenta" iti spun. Razi iar…"Chiar asa?" ma intrebi, in timp ce mana ta imi cuprinde un san.Ne uitam amandoi in jos la mana ta mare, cuprizandu-mi sanul.Oftez… Respiratia imi devine sacadata cand imi incercuiesti sfarcul usor. Atat de usor.. Inca imi aduc aminte de senzatie.. E ca un fulg usor care ma pune pe jar. Cealalta mana a coborit intre picioare. Un genunchi mi-a indepartat picioarele ca sa poti avea loc."Pune-ti mainile pe geam si indoaite-te. Vreau sa te iau lipita de geam!" imi spui. "Dar poate trece oricine sa ne vada!" spun. "Daca nu voiai sa fii vazuta, nu ai fi stat goala in fata geamului!" imi spui razand.Ma uit la tine peste umar si iti trag un zambet de-ala perves.Ma saruti. Iti raspund. Se incinge treaba. Iti musc usor buza aia plina, o ling usor. Imi imping fundul in tine. Te simt cat esti de tare si respiratia devine iar sacadata, cand imi aduc aminte cat de bine te potrivesti in mine, ca iti vin ca manusa. Ma misc, aratandu-ti astfel unde vreau sa fii, adica in mine. Degetele tale nu au stat deloc pana acum. Ai vazut ca sunt super uda… atat de uda incat daca mai continuam jocul asta, s-ar putea sa imi curga pe picior. Un deget imi gaseste intrarea si intra lent. Oftez si iti spun ca vreau mai mult. Simt nevoia de mai mult. Simt nevoia de tine in mine, de mine aici, in bratele tale si eu infipta in tine.Jocul tau cu degetl vezi ca nu mai merge si stii ca trebuie sail inlocuiesti repede fiindca simti nevoia urgenta sa fii in mine cat mai repede, cat si eu ca nu mai pot sa astept mult.Ma ghidezi in pozitia pe care o vrei neaparat. Aplecata, cu mainile lipita de geam, cu fundul in aer, pasarica la vedere.Intri usor, lent in mine. Stii ca ma omori astfel.. Iti place sa ma chinui, asa cum te torturezi si tu. Simti nevoia sa ma posezi cat mai tare si cat mai repede, dar ti-ai propus sa ma faci sa te implor sa mi-o tragi mai repede, mai tare, mai tu.. Si nici nu dureaza mult cand ma auzi cum spun ca te vreau asa cum ma vrei si tu. Ma simti cat de stramta sunt.. O   manusa fina de catifea te strange atat de tare, parca te soarbe si te trage cat mai adanc in mine. Simt cat de adanc esti, cat de dureros de adanc esti. Ma misc o data cu ritmul impus de tine. Sunetele noastre, rasuflarile noastre, zgomotele scoase de pielea noastra care face contact umple camera linistita.stii ca daca nu termin repede o sa te termini tu inaintea mea. Asa ca ma opresti si iesi din mine. Oftez de usurare, dar si de chin, fiindca eram atat de aproape. Ma intorci si ma lipseti cu spatele de geam. Ma simti cum tresar la contactul cu geamul. Da e rece, dar imi place. E un contrast misto. Imi prinzi parul in mainile tale facute pumn si ma saruti salbatic, plin de dorinte si promisiuni perverse.. Genul ala de sarut care ti-o face mai tare decat era, mai dureroasa decat era.
Iti place sa ma vezi cum ma arcuiesc si cum ma ridic pe degetele de la picioare ca sa ajung sa te sarut si eu. Si mie imi place. Te cuprind cu bratele si te trag mai aproape de mine. Sarutul devine lent, pasional. Ma desprind de buzle tale cu greu si ma uit la tine." pot sa fac eu ceva acum pt tine?" te intreb. Dai din cap, glasul tau fiind undeva uitat. Iti zambesc usor. Ma uit in ocii tai adanc, apoi iti sarut obrazul. Mana mea iti cuprinde madularul si se joaca cu tine. Ochii mei te studiaza, te privesc inca. Vad cum pupilele tale se dilata si stiu ca iti place. Iti incordezi muschii fetei. Ma privesti si tu atent inapoi. Ma las usor in jos, lipita fiind inca de tine, sa simti ca vin spre tine. Ochii nu te parasesc. Contactul vizual nu e intrerupt nici cand te ling usor, cand iti ling capul. Apoi ma ling pe buze, ca si cand as fi lins o picatura de apa sau inghetata. Lucrul asta imi aduce in minte ca avem gheata in frigider si ca ar trebui folosita cumva. Gandul ma face sa zambesc putin. Observi si ridici din sprancene. Dau din cap ca e nimic interesant si te iau in gura aproape pana la baza. Inchizi ochii. Te scot din gura si astept. Cand deschizi ochii sa vezi ce se intampla, te iau din nou in gura. Zambesti. Ti-ai dat seama de jocul meu. Iti tii ochii deschisi pe tot parcusul oralului meu. Ma privesti cum iti ling fiecare vena, fiecare picatura, cum te sug si cum te cuprind cu toata gura. Vad cum iti pui mainile pe geam. Simt cum muschii ti se incordeaza. Si stiu ca nu mai rezisti mult. Inchid ochii si ma misc mai rapid. Vreau sa iti dau putina fericire. Pe limba iti simt gustul sarat. Continui . Apoi undeva in timp, simt fiecare picatura de sperma. Inghit rapid, nu stiu cat de puternic e orgasmul. Te mai mulg usor dupa. Dar tot tare ramai. Te eliberez din gura mea si ma uit in sus spre tine, sergandu-mi cateva picaturi cu degetul mare, lingandu-l apoi, asta in timp ce contactul vizual este refacut. Imi zambesti satisfacut "ce-ti mai place si tie, perversa mica!" imi zici "Ma omori daca continui asa!"
Ma ridici, spatele meu inca fiind lipit de geam. Imi ridici un picior si te inconjor, tragandu-te mai aproape de mine. Iti zambesc, iar tu intri brutal in mine. Observi cum mi se taie rasuflarea, cum pupilele mi se dilata de la placere si simti cum pulsez in jurul tau. Te misti, rapid si puternic. Exerciti o putere imensa asupra mea si imi place. Ma simt sigura si o stii sii tu. Imi sustii privirea. Incerc sa imi tin ochii deschisi sa te vad. O mana imi cuprinde parul in pumn si ma tragi usor , pozitionindu-mi capul ca sa ma poti saruta mai bine. Cealalt mana imi cuprinde fundul si ma strangi puternic, cu unghiile tale intrand in carnea mea. Stii cat de mult imi place asta. Unghiile mele te zgarie puternic ,in incercarea de a nu face prea mult zgomot.
Iti place cum imi arcuiesc gatul cand atingi un punct sensibil, sau cum te musc usor de umar. Simti cum muschii uterului se strang ca o menghina in jurul tau. Stii ca nu o sa mai rezist mult asa ca te misti si mai repede. Vrei sa ne terminam amandoi cat mai repede.
Urlu usor in umarul tau, muscand de data asta mai tare decat as fi vrut, unghiile mele zgariind spatele tau. Cred ca o sa ai urme vizibile, scuze, imi spun. Nu ca ne-ar pasa totusi. Mainile tale strang cu putere parul meu si fundul. Ma simti cum ma termin in jurul meu. Asta te aduce pe tine si mai aproape de climax. Iesi rapid din mine si te cuprinzi cu mana, insemnadu-ma pe tot stomacul si putin pe valea dintre sani cu samanta ta.. Acum m-ai marcat din nou. Ne lasam usor pe covor si ma iei in brate. Stam acolo pana frigul ne cuprinde, apoi ne mutam in pat.
"dupa ce ne trezim, vreau sa facem dus impreuna!" imi spui in par, pe jumatate adormit. Dau din cap ca da si nu mai rezisti mult si adormi.
Eu mai stau treaza si ma uit la tine cum dormi.

Povestiri erotice 🙈❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum