Stateam la bar si ma uitam la el… Imi suradea ideea de a merge si a intra in vorba cu el.. Sa ma prezint si toate tampeniile alea.. Dar incercam sa mi dau seama ce ma atrage la el… Ochii? Vocea? Statura? Sau personalitatea care , chiar daca nu isi dadea seama ca o exercita in jur, il punea intr-o lumina excitanta pentru mine?Tot felul de imagini imi jucau in minte, de la a ma trezi langa el, pana la al avea in mine.. Sunt curioasa.. Oare cat de bine saruta? Are niste buze.. Ah… "Fato, trezeste-te!" Imi spun si ma uit la bautura mea lung. Oare ce caut totusi aici? Ce vreau mai exact?Oftez, ii fac semn barmanului si ii spun sa imi faca nota.
-Trece-o in contul meu! Spune o voce baritonala.Ma intorc uimita spre vocea din spatele meu si ma uit in niste ochi caprui. E tipul e care il admirasem inainte. Cred ca m-a surprins cand il studiam. Ii surad usor si ma intorc spre barman.
-Ti-am spus sa imi dai nota, te rog! Nu vreau sa fiu indatorata unui strain, oricat de aratos ar fi.
Acesta din urma se uita mirat la noi doi si da din umeri, imi spune suma si ii intind banii.O mana puternica imi prinde mana mea in pumn si o duce spre pieptul meu. Ma lipeste de el si imi sopteste:
-Am spus ca e trecuta in contul meu. Accepta darul acesta si nu mai comenta!
Sfarcurile mi s-au intarit instantaneu cand i-au simtit respiratia pe gat. Si sunt sigura ca le-a simtit si el, mana lui fiind lipita chiar de san. O reactie atat de spontana nu am avut niciodata. Iar daca mai contina sa stea atat de lipit de mine, sigur o sa ma ud in nici 3 secunde.Simt cum ofteaza, mana lui desprizandu-se usor, deget cu deget, de a mea, mangaind sanul tot la fel de usor cand s-a retras.Simtind nevoia sa ii ridic putin si lui pulsul, imi infing fundul in prohabul lui, miscandu-ma usor. Il aud cum respiratie i se taie si penisul lui se intareste.
-Futu-i! spune printre dinti. Vrei sa ma omori?! Deabia am rezistat toata seara sa nu vin la tine, iar acum ma provoci si mai mult! As putea sa te duc acum sus n biroul meu si sa te iau cu toata forta. Sa te termini cu atat de multa forta incat sa nu stii cum te numesti dupa. Andrei, trece te rog bautura in contul meu, iar altadata faci cum iti cer eu, bine?!
-Da, domnule! Spune surazand usor.
-Haide cu mine… Sper ca poti sa continui ceea ce ai inceput, domnisorica! Imi zambeste diavoleste, uitandu-se atent in ochii mei.
Imi studiaza putin fiecare miscare si fiecare mimica… Apoi imi i-a din nou mana si ma trage dupa el prin barul aproape plin spre usa din spate.Aerul rece al iernii il simt pe pielea mea deja incalzita de el. Ma lipeste de usa aproape brutal. Isi infige mainile in parul meu, strangandu-l in pumni si tragand usor, aducandu-mi capul in pozitia potrivita. Inca ma studiaza. Isi apropie usor fata de a mea, ochii lui uitandu-se atent in ai mei.
-Ti-a spus vreodata cineva ca ochii tai pot strapunge orice inima? Ca exprima orice gand? Ca ti se poate vedea excitatia in pupilele care sunt dilatate la maxim? Sau ca ochii astia ai tai caprui sunt superbi?! Imi sopteste, gura lui fiind la cativa centimetri de a mea.
-Te rog.. Ii spotesc.. Te rog, saruta-ma.. Toata seara am incercat sa imi dau sama cum ar fi sa fiu sarutata d tine.. Iar acum ma mai si tii in suspans..Vad cum ii infloreste un mic zambet si isi impinge corpul imens in mine, lipiti acum fiind din cap pana in picioare.
-Bine, fie.. Nu te mai tin in suspans.. Nu de alta, dar si eu imi imaginam cum iti musc buza aia buclucasa de cand am vazut ca ti-o tot musti.Si imi pune stapanire pe gura, pe buze, pe limba… Ma musca usor de buza de jos. Se impinge in mine.Candva, pe undeva, picioarele mele se incolacesc in jurul taliei lui, astfel il simt tare , chiar si prin blugi. Mana lui, imi sustine fundul, iar cealalta isi face loc sa imi cuprinda sanul stang. In momentul in care mana lui isi gaseste locul mult cautat, inspir puternic la contact. Am respirat pt prima data excitatie. Excitatie dusa la maxim. Imi infig soldul si mai puternic in el, sa inteleaga ca il vreau dezbracat si in mine cat mai repede. Prinde mesajul si se desprinde de mine. Inca in bratele lui, urcam niste scari. Aud o usa deschizandu-se si intunericul cuprizandu-ne. Dintr-o data ma simt in aer, apoi un pat imi loveste spatele, lasandu-ma fara aer.
-Acum e ultima oara cand te poti sustrage. Dar din cate am vazut, iti place si tie! Il aud undeva in dreapta mea.
-Daca tot am inceput, de ce sa nu continuam, nu? Ii zic razand si ma intind.O lumina este aprinsa si clipesc surprinsa, incercand sa imi dau seama ce se intampla.
Rade.
Oftez si inchid ochii, inca intinsa, cu mainile deasupra capului si picioarele semiflexate, deschise, invitandu-l .
Zambeste ca un diavol. Simt ca zambeste.. Ii place ce vede, deci.. Imi arcuiesc spatele, scotandu-mi sanii in afara si mai mult. Imi deschid picioarele si mai tare. Apoi deschid un ochi, iar cu o mana ii fac semn sa se apropie.
-Nu ma fa sa mai astept… Am asteptat destul, nu crezi? Ii zambesc si eu.Cred ca a marait, nu stiu exact, dar stiu ca s-a aruncat asupra mea. Mainile lui iar in parul meu. Imi place asta cand face.Ma simt posedata, dar in siguranta . Gura lui pune stapanire pe a mea. Mainile lui imi mangaie corpul, atent sa nu atinga zonele care erau deja dureroase si cereau sa fie atinse. Imi ridic pieptul in semn ca vreau acolo sa fiu atinsa, ca acolo este focul…Imi ridica bluza si mi-o da jos. Limba lui e undeva pe gatul meu, haotica. Asa cum sunt si gandurile mele.. Ii vreau mainile pe sanii mei. Vreau sa ii stranga in maini, sfarcurile mele cer atentie deosebita.Ca si cand mi-ar fi auzit gandurile, mana lui coboara de pe gatul meu, si imi i-a sanul. Il cuprinde in mana lui mare,ii mangaie atat de usor mugurul deja intarit, incat simt ca innebunesc.. Isi coboara si gura. Il i-a usor intre dinti, trage de el si eu suspin usor. E dureros, dar dureros de excitant, o durere care ma face sa ma ud si mai tare. Cred ca chilotii mei nu o sa mai reziste atat de mult, la cat de uda sunt acum. Imi suge sfarcul, sarutand usor fiecare particica din san, lingandu=l si admirandu-l in toata splendoarea lui.Terminand dulcea tortura, trece la celalalt, procesul fiind la fel.Tot timpul, cealalta mana imi tinea mainile deasupra capului. Gemetele mele erau din ce in ce mai tari. In momentul in care capul lui, mai bine zis, limba lui a luat-o in jos spre un foc care ardea de ceva vreme sa fie gustat, am crezut ca o sa innebunesc. Si ma mai si tortureaza.. Imi descheie fiecare nasture al blugilor lent, privind fiecare miscare a mea si fiecare gest al meu pe care il faceam. Si mai si surade, nesimtitul. Nu stie cat de mult il doresc sa imi muste clitorisul?! Sau sa ii simt limba intrand in mine? Sau degetele? Sau mai bine zis, penisul? Nu stie cat de mul il vreau? Sau cat de uda sunt?Nu stiu cand mi-a dat jos hainele, eram in filmul meu. Stiu doar ca m-a lovit un aer rece.
-Doamne, esti uda… Esti foarte uda. Ce astepti sa iti fac?ce vrei sa iti fac? Pana nu imi spui ce iti doresti nu primesti nimic.
-Musca-ma.. Musca clitorisul usor… Spun intretaiat. Apoi suge-l.. Suge-l ca si cand ar fi o bomboana.. Apoi iti vreau atat limba cat si degetele in mine. Apoi vreau sa ma ling de pe degetela tale.
Nu stiu ce am zis… dar am vazut cum o dorinta aproape animalica pune stapanire pe el. Iar tot ceea ce am zis a facut.Limba lui a coborit usor pe pulpa, lingand excitatia mea de pe buze, atingand atat de usor clitorisul. A suflat usor peste el. Am simtit cum ma cuprinde ceva.. Un fior puternic..Dintii lui imi zgaria usor buzele, muscand pe alocuri. Apoi mi-a supt clitorisul. Am auzit un tipat. Cred ca a fost al meu.. Ups?!Il suge, il suge atat de puternic incat imi dau drumul. Il musca. Nu tare, dar indeajuns incat sa il simt pana in strafundu-l pasaricii mele. Oftez, incercand sa imi primesc portia de aer pe care nu l-am mai primit demult.Sunt lac de apa din cauza lui. El e lac de apa, din cauza mea.Stiu ca am mai tipat inca o data. Asta a fost cand si-a bagat un deget in mine.
-Doamne.…esti superba.. Il aud soptind. Si attat de bine raspunzi, imi raspunzi. Ce ma fac eu cu tine?Si incepe sa isi miste degetul in mine. Sus, jos, lateral.
Il arcuieste usor si imi mangaie vaginul si peretii acestuia atat de tandru, incat simt cum ma cuprind fiorii orgasmului din nou. Cred ca si-a dat seama de asta si s-a retras.Ma pune sa ii sug degetul. Ii zambesc diavoleste si ma joc cu degetul lui, imaginandu-mi ca penisul lui e defapt in gura mea.Imi prinde ideea. Se dezbraca rapid. Isi i-a madularul in mana si imi face semn sa ma apropii. Ma ridic , ma pun in genunchi si ii zambesc supusa, asteptand sa il primesc.Imi i-a mainile si mi le duce la spate.
-Nu le misti, a inteles?
-Da! Spun cu respiratia intretaiata.Imi mangaie sanii din nou, sugand rapid un sfarc, apoi isi i-a penisul in mana si il aduce spre gura mea.Il ling. Incep de la baza si urc usor, incet, spre varf, lingand si gustand. Il i-au in gura.Nu pot sa il i-au pe tot, inca. Asa ca imi misc usor capul in jos, dezvelind dintii, zgariindu-l. Repet miscarea. Incerc sa il iau pe tot si reusesc, raman asa cateva secunde, apoi ma misc din nou. Il musc usor. Ii ling doar capul. Il simt cum se incordeaza si ma opresc, cu el in gura.
-Nu te opri.. Vreau sa ma termin. Ajuta-ma sa ma termin! Spune si isi infige mainile in parul meu, miscandu-se in gura mea , rapid.
Simt gustul de sarat si stiu ca se va termina. Ma pregtesc sa ii inghit sperma, dar se retrage rapid si se pompeaza in fata mea, terminandu-se pe sanii mei.
-Stai aici! Nu am terminat inca cu tine!imi spune si iese din camera.
Ma intind. Simt cum aerul din camera se raceste si oftez.Il aud cum vine in camera. Se aseaza langa mine si incepe sa ma stearga.
-Am cam facut mizerie, nu crezi? Spune razand.
-Da.. Da, ai facut !spun si eu surazand.-stii ca nu am terminat inca cu tine, nu?
-mi-am dat seama deja de asta! Spun razand eu acum.
-Bun. Fiindca nu am terminat si nici nu m-am saturat de tine.
Ma uit la el. El la mine. Apoi se urca deasupra mea. Si se infige in mine dintr-o data. Inspir puternic si incerc sa ma adaptez lui. E mare… Sau sunt eu prea stramta. Usor, se misca intrun ritm stabilit de el.inchid ochii si savurez. Il simt atat de adanc ca e aproape dureros… Ii simt venele, atat de stransa sunt pe el. Deschid ochii si il studiez. Ii vad o vena pe tampla cum pulseaza la cat de concentrat este. Vad cum strange din dinti si stiu ca incearca sa se abtina sa nu termine, sa nu termine inca. Imi ridic bazinul.
îl simt si mai adanc in mine. Atat de adanc.. Atat de bine, imi aud propriile gemete cum se contopesc cu gemetele lui
Se lasa pe mine, cuprinzandu-ma in brate, mainile lui imi cuprind capul.
Mainile mele il cuprind cu greu, unghiile mele zgariindu-l pe spate.ii musc umarul. Cred ca i-a lasat o urma.. Ups?! Din nou…
Imi ridic picioarele si il cuprind de fund cu ele. Acum il simt si mai adanc.. Deja devine dureros de placut. Il simt cum schiba iar viteza, acum isi roteste pelvisul. Innebunesc , sigur o sa innebunesc daca continua asa.
Nu apuc sa termin gandul cum simt ca ma cuprinde un nou orgasm.Imi aud tipatul, il aud pe el cum respira din ce in ce mai sacadat si stiu ca spasmele orgasmului meu il aduc pe el si mai aproape de marginile impuse. Nu dureaza mult si iese din mine, umplandu-ma din nou de sperma.
Epuizati, ma i-a in brate, o mana pe san, una pe pelvis, ma trage mai aproape si ma tine in brate.
-Dormi acum.. O sa urmeze tura a doua! Imi sopteste epuizat.
-Sunt curioasa ce poti sa imi faci mai mult de atat! Ii spun si adorm.
CITEȘTI
Povestiri erotice 🙈❤
RomantizmPovestiri scurte erotice Wow, numărul 1 în #Erotism? Va iubesc.. promit că voi posta ceva cat de curând..