MA trezescte sunetul apei. Ma intind. Descopar ca locul de langa mine e iar gol. Realizez cu greu ca dusul meu merge.
Zambesc lenes. Ma ridic rapid din pat. Ma dor absolut toate, incepand de la capilare, si terminand cu pielea. Imi place senzatia. Zambetul tamp nu dispare de pe fata mea. Cred ca la pietrificat cineva pe fata mea.
Intru in baie si il aud fluierand. Nu pot vedea absolut nimic de aburul intens din baia mea micuta. Imi imaginez cum sta sub dus, cu fata spre jetul cu apa si cum se freaca linistit. Deja imi pot vizualiza urmele dintilor si semilunele unghiilor de pe umar si spate.
Imi prind rapi parul intrun coc si intru si eu peste el.
Aerul racoros care a intrat odata cu mine cred ca l-a atentionat de prezenta mea.
Se intoarce si imi zambeste linistit.
- Buna dimineata, micuto! Imi spune si ma ia in brate.
Sentimentul ca sunt acasa ma ia iar prin surprindere. E un sentiment linistitor. Ma simt in siguranta aici.
El este mai inalt decat mine. Muuult mai inalt. Deabia ii ajung la umeri. Lucrul acesta ma face sa zambesc tamp din nou. Tot timpul mi-am dorit sa fiu in bratele unui tip mai inalt decat mine. Eram atat de geloasa pe tipele alea minione , cu tipi imenis langa ele. Cel mai mult imi placea cand el se uita in jos la ele si le zambea, iar ele se chinuiau sa ii sarute, ridicandu-se pe varfuri. Imi placeau scenele de genul asta.
-Mneata! Mormai eu in umarul lui.
-Cum ai dormit?! Sper ca nu te-am obosit prea tare aseara!
-Naa… ma dor toate, dar cred ca mai merge inca o tura, ce zici? Ii spun si imi ridic privirea spre el, prinzandu0i penisul deja erect. Hmmm.. Vad ca iti surede ideea de a fii in mine! Dar, tipule inalt, doar acum 4 ore ai iesit din mine! Ii spun si ii fac cu ochiul.
Rade! Rade cu forta. Se intareste si mai mult in mana mea care il strangea.
-Micuto, nu ma pot satura de tine! Daca as putea, nu as mai iesi din tine!spune si ma impinge in zid, ridicandu-mi piciorul infasurandu0l in jurul taliei lui. Sau aproximativ pe acolo.
Intra in forta in mine. Brusca actiune ma baga intro lume fantastica. Trupul meu incerca sa se ajusteze si sa se muleze pe el. Il aud cum rasuflarea ii se opreste. Unghiile mele sunt infipte adanc in umerii lui. Iar o sa ii las urme!
Gura lui imi captureaza gura mea, o mana este infipta adanc in parul meu dezlegat de el pe undeva si candva si deja ud. Celalalta mana imi musca din san.
-atat de uda si pregatita pentru mine! Imi spune dupa ce se satura de gura mea.
-Tot timpul! Ii surad, uitandu-ma in ochii lui.
Se impinge si mai puternic in mine. Cred ca ia placut raspunsul.
Imi ridica si celalalt picior. De data asta chiar sunt asezata in jurul taliei lui, infipta atat de adanc in el ca devine usor dureros. Isi infige unghiile in fundul meu, tinand ritmul puternic si adanc multa vreme.
Gura lui se joaca cu lobul urechii, gura mea musca din umarul lui, incercand sa nu tip.
Isi muta o mana intre noi. Reuseste cumva, numai naiba stie cum, sa imi prinda clitorisul in mana si sa il maseze.
Simt cum orgasmul ma cuprinde. Rasuflarea mi se taie. Simt cum se opreste din pompat si savureaza convulsiile si strangerea de otel a micii inchisori.
-Cum a fost?! Stiu ca mi-ai spus ca nu ai facut niciodata sex la dus. Ti-a intrecut asteptarile?! Ma intreaba, inca plin de energie si tare in mine.
Invat cum sa respir din nou si ii dau un raspuns slab.
-Nu chiar! Nu am facut ceva ce trebuie neaparat facut! Ii spun.
Se uita mirat la mine. Ma desprind de el, inca rezemata de perete. Iau un burete si pun niste sapun lichid.
-Nu am apucat sa te spal inainte sa fii "imbracat" de mine. Nu e frumos sa intrii murdar! Ii zambesc diavoleste.
Apoi ma apuc sa il spal. Incep de la glezne. Imi pun un genunchi jos, celalalt ridicat si ii spal laba piciorului si urc usor spre gamba. Ii sapunesc pulpa piciorului, ii spal burta si urc spre gat. Ma misc incet, foarte incet. Ii las doar penisul nesapunit. Si vad cat de mult se abtine sa imi spuna sa il prind in mana. Il intorc cu spatele la mine si il rog sa isi puna mainile pe sticla dusului si sa isi desparta picioarele. Ii spal spatele bine, apoi fesele. Iau putin sapun in mana si imi introduc un deget intre fesele lui. Ii ating usor ouale si vad cum se cutremura. Zambesc. Ma ridic si iau dusul din suportul lui apoi il clatesc, in exact aceeasi maniera cum am inceput sapunirea inainte, lasand neatins , nici de jetul apei, penisul lui erect.
Ma pun in genunchi. Imi ridic privirea spre el. Ii zambesc si il iau in gura. Vad cum se rezeama de peretele sticlei pt suport. Cum gura ii se deschide si ochii ii se inchid. Il musc usor, apoi imi misc capul. O mana ii cuprinde baza penisului, iar cealalta e pe stomacul lui.. Inchid ochii. Imi dezvelesc dintii si , in timp ce fac miscarea de dute-vino, il zgarii usor. Geme.
Simt cum se intareste si mai tare in mana si gura mea. Ii ling usor capul si cobor cu limba pe toata lungimea lui. Mana mea ia locul gurii si reia miscarea intrerupta pt scurt timp. Imi ridic privirea spre el. Ma studeaza. Ochii lui imi suprinde privirea si nu si-o mai desprinde nici cand il iau din nou in gura. Nu repet miscarea de foarte multe ori si se termina. Puternic si cu privirea in a mea.
Se scurge incet si se aseaza langa mine.
-Ce mancam la micul dejun?! Imi e o foame de lup.
Rad.
CITEȘTI
Povestiri erotice 🙈❤
Lãng mạnPovestiri scurte erotice Wow, numărul 1 în #Erotism? Va iubesc.. promit că voi posta ceva cat de curând..