Ma reggel az ébresztőm hangjára.Felkeltem az ágyból kapásból a fürdő felé vettem az irányt.Megnéztem a tükörbe ,hogy festek persze a zöld hajam össze vissza állt.Igen zöld a hajam be festettem még régen és van egy fültágitóm és a karomon egy pici tetkó.Egy BBFF tetkó és az áll rajta "Best Boy Friend Forever" bár buzisnak hangzik viszont nekem sokat jelent mert akivel csináltam a tetkó az meghalt egy éve ezért különösen fontos.Autó balesetben halt meg azóta sokszor vagyok a családommal és a haverokkal.Na amint le mentem találkoztam anyával így köszöntem neki.
-Szia anya jó reggelt!
-Szia kicsim!-mondta fáradtan.
-Mehetünk?
-Igen.-mondtam vidáman hisz be kell mennem viszont nem lehetek rossz kedvű.Pedig mennyire lennék itthon és aludnék még.
-Menjünk!-anya mondta azzal kimentünk fel vettük a cipőt és már a kocsiba voltunk.Láttam a sok Haloweeni tököt pedig még 1 hónap van Haloweenig.Fura na mindegy.Eddig nagyon tetszett a környék ahova kerültem.Lehet még ,hogy .....ide fogok költözni suli után.A gondolataimból vissza mentem a valóságba és akkor láttam ,hogy oda értünk.
-Sok sikert!-mondta anya izgatotttan.
-Mihez?
-Nick!
-Jól van.-persze értettem ,hogy ezzel azt mondta reméli be fogok illeszkedni.Mondjuk én mindig jó oldalamat mutatom.A szüleim azóta ilyenek amióta el mondtam nekik ,hogy meleg vagyok.Ami nem volt, egyszerű nekem de azt mondták:"Te igyis úgyis a fiúnk maradsz akár meleg vagy akár nem".Ezért is szeretem őket.Na vissza a sulihoz.Be mentem már rögtön meg bámultak...:(
Valakitől megkéne kérdezni hol a termem meg hát melyik osztályba vagyok.
-Elnézést hol van a titkárság?-kérdeztem egy csajt aki kedvesen válaszolt.
-Igen, 2. emeleten jobbra.
-Köszönöm.-remélem megtalálom a titkárságot.Ekkor annyira mentem ,hogy észre se vettem de neki mentem valakinek.
-Elnézést?-mondtam zavartan aztán amikor fel pillantottam egy magas ,izmos,jóképű, fiú állt előttem.
-Figyelj már oda.-mondta flegmán meg elnézően.
-Bocsi de tudod hol a titkárság ?
-Miért be akarsz köpni mert bunkó voltam?-mondta röhögve.
-Nem!Azért,mert most jöttem ebbe a suliba és szeretném tudni melyik osztályba vagyok!-mondtam ingerülten.
-Jaj de vicces vagy amikor mérges vagy!-mondta vigyorogva.
-Kabe!-mondtam hirtelen.
-Mit mondtál?-kérdeztem már dühösen.
-Jól hallodtad te fasz!-mondtam aztán el indultam csak úgy de csak terveztem mert valaki megfogta a kezem és vissza rántott.
-Mit mondtál kis köcsög!-most már nagyon dühös lehetett.
-Engedj el te barom!-én már kezdtem pánikba esni nem akartam úgy járni mint a másik sulimba még az kéne nekem.
-Mi van el veszett a nyelven hirtelen?-Előbb még nagy volt, a pofád!
Ajaj bajban vagyok de szerencsére pont jött egy tanár mire a srác el engedett én meg el futottam és valahogy meg is találtam a titkarsagot.Ott megmondták, hogy melyik osztályba kerülök.
-Nicholas te a 11/d-be vagy.-mondta az igazgató.
-Köszönöm!-Viszlát!
És azzal elindultam a terem felé szerencsére kaptam útba igazítás.Még szerencse.Meg is találtam a termet és be léptem.
-Elnézést!-mondtam felénken hisz azért új suli.
-Gyere!-Te vagy Nicholas?
-Igen!-mondtam megkönnyebbülve amikor észre vettem valamit pontosabban valakit.Aszt a srácot láttam aki megakard verni.
-Osztály ő az új osztálytársatok!
Leültem egy üres padba és próbáltam figyelni de nem ment amikor felnéztem a padról rögtön valaki tekintetétt éreztem magamon meg fordultam a srác nézet.Vagy azért nézet ,hogy mikor verjen meg vagy azért mert......nem tudom biztos nem meleg azt észre vettem volna.!Igy teltek el az órák amikor két lány jött oda hozzám.
-Szia!-köszöntek egyszerre.
-Sziasztok!
-Én Alexa vagyok ő pedig Fanni!
-Szia!-köszönt a másik megint.
-Én Nicholas vagyok de jobban szeretem ha Nicknek szólítanak.
-Látunk össze vesztél Ademmel!-Mondta Fanni.
-Kivel?
-Adam aki ott ül.-mutatót ahol a srác ült áááhh szóval Ádám a neve jó tudni.
-Nem vesztem vele össze csak be szólt én meg vissza szóltam.!-Ennyi meghát nem is ismerem...!!!
-Tudod Adam nagyon ingerlékeny ezért sokan félnek tőle!-szólt Alexa.
-Attól nem hagyom, hogy meg alázon engem!-Ne hogy már ő diri gáljon nekem!-keltem ki magamból aminek az lett a vége ,hogy mindenki rám nézet.Még Adam is.
Ő itt Adam👇😋Köszi,hogy elolvastátok a könyvet puszi további jó olvasást ❤️❤️❤️👍🏻💕💕💕