4.rész vallomás

1.9K 73 2
                                    

[Adam]-szemközt
Úristen mit tettem.Aszt hiszem szerelmes vagyok.Rá adásul áááhhh.....
ALSZOK erre be feküdtem az ágyba.
Reggel az ébresztőmre keltem.Olyan furán érzem magam a tegnap délután óta.
-Tegnapp délután-
Lementem mert ott hagytam a polom de amikor vissza értem valaki tusolt a tusoloba.Elraktam a pólót azonban kiváncsi voltam ki az.De Nicholas volt ott.Ott volt meztelenül nem bírtam magamal és oda mentem és a nyakkendővel eltakarta a szemét hátulról és megcsókoltam.Sokszor csókolóztam már de most ez valahogy más volt vele.Rá fogtam a férfiasságához és el kezdtem kényesztetni utána a bejáratához raktam az ujjamat és belé nyomtam.Ő persze díjazta egy nyögés el azt kaptam egy üzenetet
Anya:Gyere haza!
Azzal a lendülettel kivetem az ujjam a nyilásából, és a kezem a nemi szervéről és elmentem.Otthon anya azért üzent mert randija volt,ágyba sokat gondolkodtam és a hugommal el aludtam.
-Ma-
A suliba menet rengeteget gondolkodtam.Bele szerettem Nicholasba.Csodálom,hogy nincs barátnője.A gondolataimból a húgom hozzott vissza.
-Bátyus jól vagy?
-Persze Lana mert?
-Csak olyan csöndben vagy mint általában.
-Semmi csak gondolkodtam.-Itt vagyunk Lana.
-Neeee doga lesz ma!...-mondta ilyedten.
-Miből lesz a doga?
-Matek!
-Hányadik óra ?
-3.-Mert?
-Addig tudsz tanulni.
-Kösz.....
-Most nyafajogsz pedig csak 4.-es vagy én már 11-es szóval csönd nyomás be felé!!-mondta komolyabban mire a húgom egy "ne már "fejel ment be aztán én el indultam az én sulimhoz.Útközben találkoztam Jamesel.
-Mizu haver?
-Semmi
-Jól vagy?-kérdezte a haverom
-Persze mert?
-Mert csöndben vagy és ez nem vall rád!
-Miért hiszi azt mindenki ,hogy ha csöndben vagyok akkor baj van???-kérdeztem dühösen.
-Bocsi szar volt az estém!
-Mert?
-Semmi-zártam le a témát.
-Na mondt.-azzal előttem termet és megfogta a vállam és várta ,hogy dumálljak.
-Jó!-Szerelmes vagyok ennyi.
-Miiiiiiii!!!!.-húzta el az i betűt.
-Igen.
-Ki az?
-Ki ki?
-Akibe szerelmes vagy te hülye!
-Nem mondom el.
-Mert?-Nekem bármit el mondhatsz!-Ugye tudod.
-Tudom csak ez nekem fura ráadásul belé vagyok.
-Ki be?
-Jó de ha elmondom akkor nem fogsz megítélni?
-Nem!-Micsoda kérdés?
-Nicholas!
-Ki?
-Akivel bunyoztam.
-Várjál akkor te most egy fiúba vagy szerelmes?
-Ja.
-Akkor meleg vagy ?
-Nemtom.
-Oké-Fura!
-Mi hát az ,hogy szerelmes vagy!
-Nem az inkább ,hogy egy fiuba?
-Nem
-Tényleg?-néztem rá meglepetten.
-A legjobb haverom vagy meg hát szerelemnek nincs határ.Meg ugyan olyan vagy.
-Értem.
-Na menjünk !
-Rendben.-elindultunk a suli fele persze most is letámadtak a csajok.James persze élvezte én viszont egy valakire tudtam gondolni.Nicholas úgy döntöttem megkérdezem azt akivel joba van.
-Alex!-mondtam mire a lány annyira megijedt ,hogy le esett a székről.
-Szia!
-Szia!-Nem tudod hol lakik Nicholas?
-Nicholas?-Tudom,mert?
-Csak!
-Csak?-Alex arcán mosoly telepedett.
-Mert bocsánatot akarok kérni!.-azta nem semmi még soha nem kértem senkitől bocsánatot.Ugy látszik tényleg szerelmes vagyok:)
-Te bocsánatot kérsz valakitől?-Alex elkezdett nevetni.
-Igen!-Ebbe mi vicces?-kérdeztem már dühösen.
-Semmi csak te nem szoktál bocsánatot vagy elnézést kérni.
-Tudom de meg adod a címet még?
-Jól van.-Patak utca 8-ba lakik.
-Köszi!
-Szivi!-ezzel elkezdtem rohanni Nicholasék házához.Viszont eszembe jutot ,hogy suliba vagyok és ma van suli.Ugy döntöttem ,hogy megvárom a suli előtt.Vártam és csak vártam.Hol a picsába lehet?Már 10 perce várok rá.Ekkor megszólalt a csengő úgy döntöttem ha vége a sulinak átmegyek.Be mentem persze már elkezdődött az óra már vagy 3 perce.Be léptem a terembe persze a tanár kérdezte ,hogy miért késtem az óráról és azt mondtam, hogy elaludtam.Persze fura volt,hisz itt volt a cuccom de nem érdekelt.Leginkább mások járt az agyam.Az óráknak hamar vége lett.Irodalom volt, az utcso óra.Elkezdtük az órát a tanár nagyon izgatot volt, bár tudnám miért?
-Osztály ma a Romantikáról és a szerelemről lesz a téma!
Na bakker jókor vagyok szerelmes://Egész órán hülye szerelmet olvastam és megakadt a szemem valamint.Vers írás titokban.Tökéletes!Irodalom után haza mentem és elkezdtem verset írni "Nicholasnak" miket ki hoz belőlem ez a srác.Elkezdtem kevésbé több sikerrel eldöntöttem a neten keresek többek és abból lesz egy.

~2 óra múlva~
Siker sikerült meg írnom már csak el kell vinnem."De jó" majd gyorsan be dobom a posta ládába.Mentemnagy lép kedve pont szembe találkoztam Jamesel.
-Csá haver!
-Shhhh!-mondtam csöndben.
-Miért?-kérdezte mostmár ő is suttogva.
-Mert írta egy verset neki és most dobom be a posta ládába!-mondtam egy szuszra.
-Azta írtál neki verset!?
-Igen!
-De jó!-De gyorsan csináld mert jön!
-Ki?-hátra fordultam és megláttam.........

Köszönöm,hogy elolvastátok ❤️❤️❤️❤️comment,like

Szerelem korlát nélkülWhere stories live. Discover now