-Adam..Adam..-Jól csinálod!!!!
-Nicholas......-Nicholas....
Ma reggel nagyon furán keltem.Mondjuk furát álmodtam benne volt, Adam biztos véletlen műve de akkor azt álmodtam ,hogy ágyban vagyunk is azt a dolgot.....csináljuk fura de nagyon fura.Ebből a gondolkodásból anya zökentett ki.
-Kicsim gyere enni!
-5 perc!
-Rendben!
Felkeltem az ágyból elindultam a fürdő felé és gyorsan le tusoltam utána meg fogat mostam.Aztán egy törölközőt tekertem a derekam köré.Nem tudtam eldönteni mit vegyek föl és úgy döntöttem fel veszek egy fekete boxert,egy fekete trikót rá egy terep mintás inget, egy barnás bő nadrágot és egy fekete Adidas edző cipőt vettem föl megcsináltam és le mentem enni.
-Szia anya-Apa?
-Szia Nicholas.-mondta apa vidáman.
-Szia!
-Kicsim képzeld apádal el utazunk.
-Mikor?-kérdeztem hiszen két öcsém van és lehet ,hogy lesz valami az nap vagy ilyesmi..
-Ma 14:50-kor!-mondta anya.
-Rendben!-De a Willre ki vigyáz amíg suliba leszek.(az öcsém)
-Ide hívtunk egy bébicsőszt.-A neve Mia
-Oké.-Na mentem.
-Szia Kicsim-mondta anya.
-Szia Fiam-mondta apa.
Mentem nagy lép kedve és eltűnődtem ,hogy mit csináljak.Suli után nincsenek itthon a szülők szóval nem kell haza menem suli után.Akkor meg nézem a környéket legalább nem unatkozok.Annyit gondolkodtam , hogy oda értem a sulihoz.Be mentem egy nagy kupac volt, a folyosón alig tudtam menni tőlük hirtelen egy kar be rántott a kör közepébe.Na vajon ki volt az persze Adam és persze sport cuccba.Mindenki arra várt,hogy történjen valami erre Adam teljes erőből meg rúgott.Régen én is ilyen voltam de már nem vagyok ilyen de most nagyon dühös lettem.
-Na mivan pöcs?-mondta gúnyosan.Erre akkorát be húztam neki ,hogy össze esett amikor észbe kapott nekem futott.Na akkor akkora nagy bunyot kezdtünk el ,hogy ha tanárok nem jönnek akkor halálig csináljuk.
-Maguk mit képzelnek?-mondta diri.
-Semmit.-mondta Adam unottan.
-Most megúszták de ha mégegyszer rajta kapom önöket verekedni akkor többet nem látjuk egymást ebbe az épületbe.-Értjük egymás?
-Igen-mondtuk egyszerre.Kimentünk én valamiért elkezdtem nevetni.
-Min nevetsz-Adam nézet rám mint valami torz szüleményt nézne.
-Azon nevetek,hogy.....lehetek ekkora barom ,hogy veled elkezdtem verekedni.-utána folytattam a nevetést egészen addig amíg bennem mentünk a terembe.Mindenki minket nézet nem értettem miért utána le esett amikor leültem.Hisz verekedtem a hasamon egy hatalmas lila folt ,a szám fel szakadt.Véres volt,a kezem Adamet fejbe ütöttem párszor szóval azért is lett a kezem véres.
-Mit csináltál Adam?-mondta flegmán az ofö.
-Tanárúr nem csak Adam a hibás!-Az enyém is!
-Miért lenne?-kérdőn nézet az ofö.
-Mert velem verekedett össze Adam!-mondtam mire mindenki minket nézett.
-Te verekedtél össze Adamel?-kérdezte az egyik menő srác.
-Igen,mert?
-Mert aki össze verekedik Adamel az kórházba megy!-néztem rá szóval ezért félnek Adamtől.
-Hát úgy látszik már nem annyira erős mint régen.-mondtam gúnyosan.
-Be törjem a képed?-kérdezte dühösen Adam.
-Mint én neked?-mondtam mire mindenki kusba maradt.
-GYEREKEK!-szólt az ofö.Mire mindenki oda kapta a fejét.A nap hátra lévő részé nyugisan ment.Tesi volt az ucso óra.Tesi után én mindig le tusoltam.Mert nem haza megyek így nem akartam izzadtan mászkálni a városba.Persze direkt csiga lassan raktam el a cuccokat a szertárba.Már senki nem volt, az öltözőbe rajtam kívül.Le vett köztem.Be álltam a tus alá persze mindig hozok tus fürdött amikor hirtelen valaki eltakarta a szemem megfordított és megcsókolt.Lesokkoltam de rá jöttem persze ,hogy fiú magasabb volt nálam.Edig semmi olyat nem csinált ami engem agasztott volna amíg rá nem fogot a nemi szervemre.Én persze ezzel meg szakítva a csókot nyögtem rá jöttem ,hogy valamit a szememre rakot mert,be nyúlt a bejáratomhoz és ki be huzzogata az ujjait.5perc után abba hagyta és kiment le vettem a nyakkendőt?