Bab 7

1.6K 87 11
                                    

Okey korang semua boleh balik kelas kata guru bertugas...

Di kelas 1 Celestrial 5

"Okey amira kamu boleh duduk di sebelah Medina.... And berkenalan dengan yang lain.......... " kata guru kelas Mereka.....

Krinnnggg ....kringggggg.... Kringgggg

Bunyi loceng menunjukkan waktu berlajar sudah tamat dan juga waktu rehat...

Semua murid murid dalam kelas 1 Celestrial 5 berlari ke kantin....

Amira sedang menunggu kedatangan medina, humaira dan arisya...............

Kumpulan girl's datang ke meja amira sambil mencekak pinggan............

"kenapa? " Tanya amira....

Pang!!!!!! .......

Amira memegang pipi nya yang sudah kemerahan ni kali yang ke 2 dia kena tampar.........

"apa masalah kau ahhhh!!!! Tiba tiba nak tampar orang ".... Marah amira kepada puteri meera Risya.....

Pangggg!!!!!! Amira membalas pelempang Kepada meera dan terus lari ke luar kelas.......

Amira melaporkan kesnya kepada pengetua....... Pengetua jugak mahu amira menjadi pengawas Celestrial royol high school............

S

.

K

.

I

.

P

Keesokkan harinya

Amira memakai baju seragam ketua pengawas

Amira memakai baju seragam ketua pengawas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

( korang anggap lah orang tu tak ada)

Semua orang memandang Amira... Yelah murid baru kot baru sehari kat sekolah ni dah jadi ketua pengawas..... Selama ini jawatan tu memang kosong lah... Sebab tiada siapa yang layak.....

Semasa perhimpunan sebuah kereta mewah meluncur di depan pagar celestrial royal high school...

Selepas perhimpunan tamat murid murid belari ke depan pagar...

" Stars Queen is come back "

"Senior dah lama tak jumpa "

" rindunya Senior "

"Aiiiiiiiii Queen je ke King tak rindu ke"seorang lelaki berkata sambil keluar dari kereta mewah diikuti dengan 2 lelaki dibelakang..

My Secret Life ( Stop) Where stories live. Discover now