မေမၽွာ္လင့္ေသာ ေတြ႕ဆံုမႈ

406 33 18
                                    

ေျခာက္ကပ္အက္ကြဲေနေသာ ႏႈတ္ခမ္းကို ေရငတ္ေျပလိုေျပျငား လၽွာျဖင့္ပြတ္သပ္ရင္း အေျပာက်ယ္ေသာ ပင္လယ္ျပင္ႀကီးကို သူစိတ္ပ်က္စြာ ေငးေမၽွာ္ၾကည့္လိုက္သည္....

ေလယာဥ္ပ်က္က်ၿပီး ဒီက့်န္းမွာ ေသာင္တင္ေနတာ ဒီေန႔နဲ႔ဆို တစ္ပတ္ရွိေလၿပီ.....
ပင္လယ္တဖက္ကမ္းက ေနမင္းႀကီး ဝင္လိုက္ထြက္လိုက္ျဖစ္ေနသည္ကို သူ ငုတ္တုတ္ထိုင္၍ ၾကည့္ေနရသည္မွာလည္း ၁၄ ႀကိမ္ရွိၿပီ.......

သူကိုယ္တိုင္ေမာင္းလာေသာ ေလယာဥ္သည္ ပိစိဖိတ္သမုဒၵရာကိုျဖတ္၍ လာစဥ္ စက္ပိုင္းဆိုင္ရာခ်ိဳ႕ယြင္းမႈ ျဖစ္ေပၚၿပီး ဤလူသူမေရာက္ေသာ က့်န္းေပၚထိုးစိုက္၍ က်လာခဲ့သည္........
ကံေကာင္းသည္ေျပာရမလား ကံဆိုးသည္မွာေျပာရမလားမသိေသာ အေျခအေနမ်ိဳးျဖင့္ သူ႔မွာ အသက္မေသေသာ္လည္း ျပန္လမ္းမရွိ..... တစ္စံုတစ္ေယာက္ လာေခၚမည့္အခ်ိန္ (လာေခၚပါ့မလားဆိုသည္ကိုပင္ မသိေသာအေျခအေနမ်ိဳးျဖင့္) ကိုပင္ ေမၽွာ္လင့္ခ်က္မဲ့စြာ ေစာင့္ေမၽွာ္ခဲ့ေနရသည္ပင္......

"ေတာက္!!! အေရးထဲ ငါးေတြကလဲ အမိမခံၾကဘူး"

ပင္လယ္စပ္ဆင္း၍ ေလယာဥ္အပ်က္မွ ထြက္လာေသာ သံခၽြန္တစ္ေခ်ာင္းကိုကိုင္ကာ ငါးတစ္ေကာင္တစ္ေလမ်ား မိမလား ဟူသည့္ေမၽွာ္လင့္ခ်က္ျဖင့္ ေရထဲသို႔ ဟိုထိုးသည္ထိုး ေလၽွာက္ထိုးၾကည့္သည္.....
သို႔ရာတြင္ တစ္သက္လံုး ေလယာဥ္ေမာင္းလာသည့္ လက္က ငါးဖမ္းတာေတာ့ မကၽြမ္းက်င္......

ထိုးေနတာ နစ္နာရီေက်ာ္ခန္႔ရွိၿပီ.....
သူ႔ဗိုက္လည္း ဆာလွၿပီ.........
ငါးနဲ႔တူတာဆိုလို႔ ငါးအၿမီးေတာင္မျမင္.....

"ဟဲ့ ေသာက္ပလုတ္တုတ္!!! ဒါကဘာႀကီးတုန္း"

ေရစီးႏွင့္ေမ်ာပါလာေသာ မာေက်ာေက်ာ ေအးစက္စက္ အရာဝတၲဳတစ္ခုက သူ႔ေျခသလံုးကို လာတိုက္သျဖင့္ သူလန္႔သြားသည္.....

လက္တစ္ဝါးသာသာ အရြယ္ရွိ ပိုက္ပူပူ ႏႈတ္သီးေကာက္ေကာက္ႏွင့္ ထိပ္မွာအဖံုးခပ္ေသးေသးပါေသာ
ေရခရားလိုလို ဘာလိုလို အရာတစ္ခုသည္ ေရစီးႏွင့္ ေပါေလာေမ်ာပါေနသည္ကို ေတြ႕လိုက္ရသည္......

သူစူးစမ္းၿပီး သံေခ်ာင္းႏွင့္လွမ္းထိုးၾကည့္ေတာ့ ထိုအရာက သံေခ်ာင္းထိပ္၌ ခ်ိတ္၍ပါလာေလသည္

ေတာင္းတဲ့ဆုနဲ႔ ျပည့္ပါေစ Where stories live. Discover now