မာဝမ္ ရုတ္တရက္ သူ႔ခနၶာကိုယ္က ေလထဲသို႔ေျမာက္ကနဲ ျဖစ္သြားသလို ခံစားလိုက္ရသျဖင့္ မ်က္စိစံုမွိတ္ထားလိုက္မိသည္.....
ေတာ္ေတာ္ၾကာေတာ့မွ သူမရဲတရဲျဖင့္ ဖြင့္ၾကည့္လိုက္မိသည္
ေဘးနားမွာ က်ဴနီကလည္း ငုတ္တုတ္ေလးထိုင္လို႔.......
"ေဟ့ က်ဴနီ ငါတို႔ဘယ္ေရာက္လာတာတုန္း"
က်ဴနီက က်ီးၾကည့္ေၾကာင္ၾကည့္ျဖင့္ေျဖသည္
"ဒါက ပါရွားျပည္ေလ.....ခင္ဗ်ား ဒစ္စေနကာတြန္း မၾကည့္ဘူးလား.... အာလာဒင္မင္းသား ေနတဲ့ေနရာ"
"ေအာ္..... "
ဟုတ္မဟုတ္ေတာ့ သူလည္းမသိ
က်ဴနီကေတာ့ ခပ္တည္တည္ပင္....
သူလည္း ဘုမသိဘမသိျဖင့္ ၿငိမ္ေနလိုက္သည္....ေနပါအံုး အာလာဒင္က ပါရွားလား အာရပ္လား?
ကမၻာေျမပံုကို အေရႀကိဳေသာက္ထားေသာ ပိုင္းေလာ့တစ္ဦး၏ ဗီဇျဖင့္ မေနႏိုင္မထိုင္ႏိုင္ အေတြးက ေခါင္မိသြားသည္
ဟုတ္ပ......က်ဴနီကိုေျပာတုန္းက ဘယ္ကိုပို႔ေပးလို႔ သူတိတိက်က် မေျပာခဲ့မိပဲ!!!
"ေနပါဦး.....အရင္တုန္းက ဒီေနရာဟာ ပါရွားျပည္ဆိုရင္...... အခုက...."
ကမၻာ့ေျမပံုေပၚ အသားက်စြာ ေျပးလႊားေနေသာ သူ႔စိတ္က ျဗဳန္းဆိုတစ္စံုတစ္ခုကို သတိရသြားသည္
"က်ဴနီ!!! ဒါ ပါရွားျပည္မဟုတ္ေတာ့ဘူး ဒါ.....ဒါက....."
ထိုစဥ္ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ႏွင့္မလွမ္းမကမ္းတြင္ ေခါင္းၿမီးျခံဳထားေသာ အဖြားအိုတစ္ဦး အဝတ္ေလၽွာ္ေနသည္...... သူမႏွင့္မလွမ္းမကမ္းမွာကား ေရဘံုဘိုင္တစ္ခုတြင္ ေရခ်ိဳးေနၾကေသာ ပိန္ေညာင္ေညာင္ ကေလးသံုးေလးေယာက္.....
အဖြားအိုမ်က္ႏွာမွာ ၿငိဳးႏြမ္း၍ေနသည္......
"ဒီမွာလူတိုင္း ႏႈတ္ခမ္းေမြႇးထားရတာလား မသိဘူးေနာ္"
က်ဴနီက သူ႔နားက ျဖတ္သြားေသာ ႏႈတ္ခမ္းေမႊးထူထူနဲ႔ ေယာက်ာ္းႀကီးကို တအံ့တဩ ေငးၾကည့္ရင္းေျပာသည္.....
တစ္စံုတစ္ရာသည္ မွားယြင္းေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သတိရလိုက္သည့္ အခ်ိန္ မာဝမ္ ရင္ဘတ္တစ္ခုလံုး ဆတ္ခနဲ ခါသြားေလသည္......
YOU ARE READING
ေတာင္းတဲ့ဆုနဲ႔ ျပည့္ပါေစ
Fanfictionတစ္ခါတစ္ေလ မွာ သင္မျမင္ရတဲ့အရာေတြက ပိုၿပီး အံ့ဩဖို႔ေကာင္းတတ္ပါတယ္ :)