O gün kendimi çok garip hissediyordum, havanın verdiği garip ve ürpertici his sanki kalbime kadar inmişti.Camım dan dışarı baktım sokaklar, sessiz, karanlık ve ürkütücüydü. Arkamı döndüm ve saatime baktım saat daha 6.30 du.Tekrardan yatağıma uzandım sıcacık yorganımı üzerime çektim ve uyumaya çalıştım ama bir türlü gözüme uyku girmiyordu.Tüm rüyalarım sanki aniden terkettiler beni.Ne kadar çabalasam da bir türlü uyuyamadım ve en son pes edip yorganımı açıp ayağa kalktım.Hava soğuk olduğundan dolabımı açıp içinden bi hırka aldım üstüme.İçim ısınmıştı.Terliklerimi giyip mutfağa doğru yürümeye başladım . Acele ediyordum çünkü biran önce mutfağın ışığını açmalıydım ,korkmuştum karanlıktan.Mutfağa gelince hemen ışığa doğru yöneldim.Heryer aydınlandı içimdeki korkuda gitmişti. dolaptan bardak alıp içine su doldurup içtim.içim açıldı ve ışığı kapatıp koşarak odama gittim ve hızla yatağımın içine girdim yorganımın içinde kendimi güvende hissediyorum.Sanki yorgan bi anne gibi hem sıcak hem rahat hem de bana güven veriyor.tekrardan uyumaya çalıştım uyumam gerekiyordu çünkü o gün cumartesiydi yani tatil.Bunu değerlendirmem lazımdı dinlenmem ve istediğim kadar uyumam gerekiyordu.Bu düşünceyle daha çok uyumaya çalıştım ,ve başardım:D RÜYAM:yatağımda yatıyordum hava çok soğuktu.soğuğu içime kadar hissettim .etrafıma bakmaya başladım duvarımda garip gölgeler vardı sanki şapka takmış dört kollu bi canavarın ve tavşan kulaklı bi insan gölgeleriydi bunlar açıkçası biraz irkildim ama sonra masama bakınca oyuncaklarım ve kalemlerimin gölgeleri olduğunu anladım biraz gözlerimi kapadım ama kapar kapamaz değişik sesler duydum ve hemen gözlerimi açtım etrafıma baktım ama değişik hiç birşey yoktu sonra hayal gördüm diye düşünüp tekrardan gözlerimi kapadım ve kapar kapamaz tekrar bu sesleri duydum ve gözlerimi açtım artık biraz korkmaya başlamıştım kendimi yorganın altına kapattım ve sıkıca yorganı tutup gözlerimi sıkıca kapatıp seslerin nerden geldiğini öğrenebilmek için dikkatlice sesleri dinledim. Duyduğum ilk ses bi kız sesi gibi çok inceydi gözlerimi açmamak için kendimi zor tuttum bu ses sanki birine söyleniyor gibiydi aynen şöyle diyordu bu ince ses : bak sana diyorum gözleri kapalıyken çıkmalıyızki hayal gücünü geliştirsin dime bak şimdi bu kız hayalsiz ne yapıcak . Daha kalın bir ses ona karşılık verdi : ama böyle yaparsakta korkmaz mı sence de-olsun bişey olmaz şimdi susta bende çocukla konuşiyim : heeey Agatha dedi ses bana doğru korkudan az kalsın gözlerimi açıcaktım ki son anda durdurdu beni :heeeyy dur sakın gözlerini açma açarsan biz yok oluruz merak etme bizden sana zarar gelmez daha kalın bir seste onu desteklermiş gibi bir ses tonuyla:-evet evet bizden sana bir zarar gelmez dedi bende titrek sesimle cevap verdim: i-i-i-iyide siz kimsiniz ama sesim fazla çıkmamış olucaktıki sesler cevap vermedi bende sesimi yükseltmeye çalıştım :siz kimsiniz dedim yüksek ve gür bi sesle . seslerden tiz olanı cevap verdi:biz kimmiyiz biz seni bilgilendirmek için gele8n görevlileriz .ve sana birşey söylememiz gerek dime tim . kalın ses cevap verdi :evet şimdi söylediklerimi iyi dinle bidaha tekrar etmicem : " sesleri dikkatli yaz,kaderini etkiler,farketmeden bulunur kiler,anlattıklarım yazıyor teker teker" ne ,ne demek bu heeey size diyorum diye seslendim ama cevap gelmedi bende gözlerimi açtım Rüyamda gözlerimi açınca gerçektede uyanmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİHİRLİ DÜNYAM
AdventureAgatha Lena 14 yaşında genç bir kız ve bir günlük tutuyor . Hayat ona pek gülmesede o hayata sımsıkı tutunuyor . Agatha hikaye yazmayı çok seviyor ve bir gün yazdığı hikayeler gerçek olmaya başlıyor . Okuldan peşine Emma adında bir kız takılıyor ve...