PRENSES ELENA

76 2 0
                                    

       Defteri elime aldım ve yüksek sesle okumaya başladım.                                                                                                              PRENSES ELENA                                                                                                                        çooook uzaklarda bir krallık varmış.Bu krallığın kral ve kraliçesi herkes tarafından çok seviliyormuş . Birgün kraliçe hamile olmuş ama hastalanmış. Birçok yerden ilaç gönderilmiş.Birgün yine bir kadın elleriyle yaptiğini söylediği bir ilaç getirmiş muhafızlar zehirli mi diye kontrol edip zehirli oldugunu bulmuşlar ve kadını hapishaneye atmışlar ama kadın o ilaca zehri koymamış ve ne kadar inkar etsede kimse ona inanmamış.Kadin yıllar boyu kraldan,kraliçeden ve hatta doğmamış prensesten nefret etmiş.kraliçe iyileşmiş ve çok güzel bi prenses doğmus.Adini elena koymuslar.aradan 14 yil gecmis Prenses Elena büyümüş,genç kız olmuş.Bir gün prenses ormana gezintiye çikmis dolasmis dolasmis ve eve geri donmus.kral bi konu hakkinda gorusmek icin prensesi bi odaya goturmus ve konuşmaya baslamis."kızım bildigin uzere altin madenlerimizdeki altin tukendi.gittikçe batıyoruz bizi ve kralligi kurtarmak icin cok zengin bi kralliğin oglu titinota ile evlenmelisin" demis ama prenses gulmeye baslamis"titinota mi"diye bağirmis.babasida dayanamayip"sus,gülme"diye bağirmis"kralligimiz icin bunu yapmalisin.prenses te napicani bilemeden saraydan kacmis kosa kosa ormana varmis arkasina baktiginda saraydan cok uzakta oldugunu farketmis hemen cantasina koydugu cadiri acmis ve kurmus.bu sirada hapisanede bekleyen kadin bi şekilde hapishaneden kaçmayi başarmis.ilk isi prensesi gormek ve onu gercek bir zehirle zehirlemekmis...
    
             devami yok. Daha yazmamışım dedim yüksek sesle.Emma da hemen yaz devamını dedi bende yazmaya çalıştım ama bir türlü yazamıyordum başka bi kalem aldım tekrar denedim am olmuyordu. Kağida hiç birşey yazılmıyordu.Emma yüksek sesle ozaman o kadın şuanda seni zehirlemeye geliyor. Çok korkuyorduk.

SİHİRLİ  DÜNYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin