Sevmek Suçmu !!!

67 1 0
                                    

Selam arkadaşlar.Bu kitabı okurken sıkı la bilirsiniz.Bunda sorun yok ama bu kitabı okurken bi yandan da anlayacak doğru insanı seveceksiniz.Arkadaşlar herkes nasıl birini seveceğini iyi bilemez.İlla bi kişiyle 1 yıl veya 2 gün cıksanız bile kimse birini nasıl seveceğini bilemez.Neyse bu başlık sevmek sucmu bu başlık denince aklınıza ayrılmış bir çift geliyor.Ve doğru tahmin ediyorsunuz.Ben bu konuyu biraz biliyorum çünkü tanıdığım kişinin başına geldi.Ve çok üzüldü. Ve bir daha kimseyi sevmicem dedi tabiki de bu imkansız tabiki de elbette birisini bi gün sevecek.Neyse bu kelime çok üzücu bir kelime bence çünkü bir insan bunu diyorsa kalbi baya kırılmış demektir.Kuzenim o gün sevmek suç mu diye söyleniyordu ama bu olayda bi kız var hep onun yüzünden neyse bu kız benim kuzenim tanıdığı yani en iyi arkadaşıydı. Bu kız kuzenim sevdiğine mesajlar atmış sonrada kız erkeğin numarasını istemiş tabiki ona yaklaşmış simdi size soruyorum bu doğru birşey mi? tabiki de değil onun yaptığı şey ne insanlığa girer nede başka şeye girer.Size tekrar soruyorum SEVMEK SUÇMU ??

Suçsa eğer ölmek lazım bence.Neyse yukarda demiştim nasıl seveceğini bilmeniz lazim diye iste bir erkek o kıza numarasını vermicekti çünkü o erkek kuzenim onu sevdiğini biliyodu ve bildiği halde numarasını veriyor. En yakın arkadaşına   bile güvenmeyeksin nede sevdiğin insana.

İlişkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin