İREMİN DOĞUM GÜNÜ

20 0 0
                                    

Kübra 'dan ; Selam janm ben amjanım biliyorum şuanda bana küfür ediyosun ama benim yasadığım psikolojiyide anlamalısın dimi ama . Neyse doğum günü bebesi iyiki okulmeleğim  oldun . Herbiseyimi anlatığım ikinci  kişi . Küs olduğum zaman bile sana anlatmak güzel . Aramızdaki ne olursa olsun okul melekliğimsin ve öyle kal :-)  Bana  attığın kocaman ve saçma sapan  mesajlarını bile seviyorum . Gülüşüne öldüğüm . Benden de ne romantik olurmuş be tamam saçmalamayı kesiyorum . Okul değiştirmeyi düşün zaman  daha 1hafta olmuştu tanışalı fakat ben çok üzülmüştüm lan valla üzülmüştüm yani senin sınıfta olman beni mutlu ediyor . Gülüşünü duymak saçmalamanı dinlmek  aşırıya kaçtığın zaman nekadar berbat bir durum olsada ben o duruma düsmeyibile seviyorum işte :D çok romantiklik başa bela bence dimi piskolojik sorunlarımı artırdığın için sana minnettarım hayatıma DUMANI kattın sen nekadar metal dinlemesende ben Duman dinliyorum . DUMAN GALP İREM .  Kimseyi tanımadım ben senden daha güzel kimseyi . Kimsekere bakmadım okulmelegim diye  evet şuanda şarkıyı azcık siktim ama yapacak bisi yok bende ki romantiklik bukadar yani.  İYİKİ DOĞDUN OKUL MELEĞİM İYİKİ OKUL MELEGİMSİN .

Aleyna'dan ; Hey dostum nabeer :) iyisindir umarım, iyisin iyisiiiin . Neyse ben anlatmaya başlayayım seninle yaşadıklarımızı :) Seninle bu sene tanıştık. İlk zamanlar pek konuşmazdık ama sonradan seni tanıdıkça sevdim ve çok iyi bir kız olduğunu anladım. Sonra kanki olduk felan tabi Kübra en başından beri vardı. Bişeyler oldu küsüştük ama hiç kopmadık birbirimizden ve kopmayacağızda :) Ve doğum günün bugün. İyiki doğdun kardeşim , iyiki tanımışım seni, iyiki bizimlesin. Ne kadar deliysen o kadar temiz kalplisin :P Tamam biraz abartmış olabilim ama olsun. Deliliğin çok başa bela olsa da, baş belası olsan da seviyorum senii. Seninle çok şeyler paylaştık ve iyiki olmasaydı dediğim hiç bişey olmadı sana karşı. Ama bu kadar resmilik yeter biraz da saçmalamak lazım demii. Ahahahaha saçmalayacak bişi bulamadım kiii. Neyse yeter bu kadar :)) Tekrardan iyiki doğdun kuzuu <3 Hadi by by .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 30, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SESSİZ AŞKWhere stories live. Discover now