Kimya dersinde uyuklarken telefonun titremesiyle mesaj atan kişiye söve söve dar pantolonumun cebiyle cebelleşerek telefonumu çıkardım. Öğretmene bi göz attıktan sonra mesajıma bakabildim.
" Aşkitoşkom hemen konuşmamız gerek " icimden bu nasıl bir mesaj lan lez gibi nasıl birisi ile cıkıyorum Azra iyi cocuk dediğinde inanmamalıydım .
" iyi tenefüste konuşuruz " diye mesaj atıp telefonumu zor bela cebime tıktıktan sonra uykuma kaldığım yerden devam ettim...
Tenefüs zile çaldıgında ilk defa tenefüs ziline küfür ettim bu bi yere kaydedilmeli bence .Cenk kapıda belirdiğinde istemsizce ayağa kalktım ve cenkin yanına gittiğimde beceriksizce gülümsedim ve arkasında yürümeye basladım . Bahçeye indiğimizde hiç konusmamıstık . Bir yere oturduğumuzda bunun böyle sürmeyeceğini anlayıp konuşmaya başladım
" Cenk bu böyle sürmeyecek bence biz senle arkadaş kalalım ha ne dersin ''
'' Neden ''
kelimelerimi toparlamaya çalısırken Cenk devam etti
"Sorun sende değil bende yalanını söylemeyeceksin demi Sahra "
" Sevemiyorum Cenk paylaştığımız hiç birşey yok "
" peki son kez sarılabilirmiyim "
Kollarımı açtım ve her zaman ki gibi beceriksizce gülümsedim srıldıktan sonra yüzüne bakamadan uzaklaştım .Sevmiyordum fakat sevenden ayrılmak zor oluyor .
Azranın yanına gittiğimde
" Yüzün neden asık "
" Ayrılmak istediğimi söyleyip ayrıldım "
" Ve sen üzülüyorsun öylemi sevmediğini ve sürekli benim yüzümden cıktığını söyleyen sen değil miydin ? "
" Olum halen sevmiyorum ki sadece ne bileyim işte ayrılık zor ... "
Zil çadığında son ders olduğu icin mutluydum son dersi de uyuyarak geçirirsem eve gidebilirdim bu arada bahçenin karşındaki BMW halen ordaydı . Aman neyse ya. Şu anda enson düşüneceğim sey bu sanırım .
Eve gittiğimde sevgilisiz bir yaşamın tadını çıkarmak üzere gelirken marketten aldığım büyük boy cips ve 2.5 lirtelik kolayı açtım, keyfime başladım. Televizyonla pek aram olmadığı için bilgisayarımı açıp Black veil Brides ten en çok sevdiğim Perfect Weapon u dinlerken kapı sesini zar zor duymuştum küfürler savurarak kapıya doğuru yöneldim kapı deliğinden baktığımda sonkez küfür edip kapıyı açtım
" Benim senden çektiğim nedir be kızım her gün müzik yüzünden Sizin eve iniyorum .Ayten hanımgilin cocukları senin yüzünden ya uyuyamıyo yada uyanıyor . Ahmet beylerin cocukları ders çalışamıyor .Safiye nine rahatsız oluyo. Benim kedim Gaffur huysuzlanıyor . "
"Anangiller babangiller rahatsız olmuyor mu Naciye teyze "
" Utanmaz arlanmaz bak bide dalga geciyor seni abine diyimde görsen "
" he naciye teyze he git söyle " Diyerek kapıyı kapatırken abimin gelmemesi için dua ediyordum en azından Naciye teyze uyuyana kadar gelmesin hiç yoktan iyidir ."