Capitolul 3

184 4 0
                                    

Sentimentele

Venus P.O.V


Seara asta este asa de frumoasa toate astrele stau si se uita uimite la noi.Vantul incepe sa bata iar copacii si ramurile lor ne bat in geam din ce in ce mai tare,vremea pare sa se strice dar tot ce se intampla intre noi nu.Primesc un mesaj ce ma face sa-mi iau mainile de sub ale lui.Imi iau telefonul si verific mesajul: ''Vee te rog ai grija ce faci,incearca sa ramai deocamdata prietena cu Liam.'' destinatarul fiind chiar Ella cea mai buna prietena a mea.Sa o ascult sau sa imi ascult inima?...pana la urma el este crush-ul meu si visez de luni de zile momentul asta,numai noi doi intr-o cafenea tinandu-ne de maini.

-Esti bine? Iar pari pierduta in spatiu spune si rade uitandu-se la mine

-Da..sunt ok ii spun zambind fara a-si da seama la ce ma gandeam

O sa actionez cum cred eu mai bine.Pana la urma se poate sa fie dreptatea la mijloc si degeaba incerc sa actionez iar apoi sa am de suferit.Imi pun mainile la loc pe masa iar ale lui apar imediat pe ale mele.Chiar trebuia mesajul ala sa schimbe ceva?..Imi iau o mana de pe masa si il mangai usor pe obraz,macar sa savurez momentele astea daca dupa nu o sa mai fie nimic.

-Vee..eu te.. ii pun o mana la gura indicandu-i sa nu continue

-Las-o asa,doar fa seara frumoasa

-Bine

(...)

Ca prin minune au trecut deja 3 ore de cand am sosit,afara e intuneric si vantul bate ingrozitor de tare,inca putin si incepe si ploaia,fulgerele se vad din departare iar tunetele deja si-au facut aparitia.Alegem sa ne terminam bauturile apoi incet incet sa plecam.

-Tu cu ce mergi acasa?

-Pe jos,stau la cateva strazi distanta

-Uita-te cum e afara,nu poti merge pe jos

-Ma descurc spun si schitez un zambet

-Uite,nu te pot lasa singura

-De ce nu? Serios,pot sa merg si singura,nu mi se intampla nimic,stai calm

-Nu pot,pur si simplu pana nu stiu ca ai ajuns bine acasa nu te pot lasa

-Adica?

-Adica vreau sa spun ca vin cu tine,te conduc pana acasa

-Nu

-Ai ceva impotriva?

-Nu dar nu e nevoie sa ma conduci,adica oricum poate ai si alte lucruri de facut 

-Am zis ca te conduc,pai asta o sa fac spune convingator

-Bine hai.. spun si ma ridic

Ne ridicam amandoi,imi da haina si ma ajuta sa ma imbrac apoi se imbraca si el,isi ia ghiozdanul si plecam.Iesim din cafenea iar afara incepuse o ploaie rece de octombrie.Copacii faceau un dans periculos care putea ranii pe oricine ar fi cazut crengile acestora.Fulgerele si tunetele faceau ca atmosfera sa se schimbe in una de Halloween.

Inaintam spre blocul meu care pare sa fie la o vesnicie de unde ne aflam noi,ploaia devine din ce in ce mai tare si mai rece iar vantul se intensifica pe minut ce trece.Pe scurt,o furtuna destul de rea se aproprie.

-Merg singura! Poti sa mergi acasa,vine o furtuna destul de mare! tip eu la el ca sa ma poata auzi

-Vin cu tine! spune incruntat apoi ma ia de mana si ma trage 

Acum ca ma tine de mana merg mai usor iar in urmatoarele 10 minute ajungem in fata blocului meu,e o atmosfera groaznica afara,din soarele cu dinti ce a fost de dimineata a venit furtuna.

-Aici stai? spune si se uita la blocul din spatele meu

-Da,aici

-Bine pai,eu te las atunci,ai ajuns bine spune si se zareste un zambet pe fata lui

-Nu! Liam,uite ce e afara! tip ca sa ma auda si il iau de mana

-Da,ajung in vreo 20 de minute acasa,stai calma!

-Liam nu! Nu te pot lasa..hai in bloc

-Nu,nu se poate,eu plec Vee

Nu mai stau pe ganduri si il trag in blocul meu apoi urcam impreuna pana la apartament,bat la usa si mama deschide putin socata.

-Vee?! spune si se uita la hainele mele ude

-Buna mama

Dupa cateva secunde il observa si pe Liam care abia iesea din lift.

-El cine e? intreaba ea curioasa

-Liam,un coleg de la mine din clasa

-Inteleg,intrati spune mama si ne face loc sa intram

Dupa ce intram,ne descaltam si il conduc in camera mea.Toata decorata chiar cu manutele mele,cu mici aplicatii decorative pe pereti,cu numele meu deasupra patului,un sifonier alb ca laptele si o oglinda imensa ce statea in coltul camerei.El se uita uimit apoi se aseaza pe pat.

-Uite,cred ca asta era cea mai buna solutie,tu ai insistat sa ma aduci pana acasa desi e ditamai furtuna afara,intelege ca eu nu te puteam lasa.. el ma intrerupe si ma saruta

O multime de sentimente sunt simtite in inima mea in aceste momente.Dar o bataie in usa le opreste pe toate.Mama intra in casa cu 2 cani si prosoape mari.Ea aseaza pe masuta din fata noastra 2 cani cu ciocolata calda si bezele iar prosoapele mari le pune pe pat.

-Daca mai aveti nevoie de ceva,sunt in bucatarie. spune mama zambind

-Multumesc enorm de mult pentru primire doamna Hills

-N-ai pentru ce Liam

Mama merge spre usa dar inainte sa iasa imi face semn sa il sterg pe Liam la gura apoi iese.Ma uit sa vad ce are Liam pe fata si imi dau seama imediat.Urmele rujului meu,erau acum pe buzele lui,hopa..

---------------------

Siii cam atat si cu al treilea capitol.Lucrurile avanseaza intre ei,dar asa o sa ramana? O sa vedem!

The Dare(+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum