Treci peste?
Vee P.O.V
''O sa am grija de tine'' spune un baiat,imi mangaie fata apoi dispare ca o fantoma.Ma trezesc din visul meu desprins dintr-o poveste si simt repercusiunile serii ce a trecut.Tremur,nu ma pot stapanii si simt o durere imensa in zona bazinului.Nu sunt constienta de ceea ce fac dar decid sa ma ridic din pat sa vad ce se intampla.Ma ridic in picioare si abia pot sa merg,ceva straniu s-a intamplat iar eu nu imi amintesc nimic.In mijlocul camerei vad un prezervativ rupt,folosit care era aruncat in dispret.Nu raman inlemnita cum as fi facut de obicei si il iau si il arunc pe geam ajungand tocmai in gradina printre florile plantate de vecina de la 2.
Merg pana la oglinda dulapului si ma uit.Sunt aceeasi Tina doar ca putin schimbata,am muscaturi pe gat,urme de zgarieturi pe piept si pe abdomen.Nestingherita dau cu pumnul in oglinda pana aceasta se sparge si cade in cioburi pe covorul meu pufos.Stiu ce am facut si regret total,mi-am pierdut virginitatea cu un idiot.
Uh Tina tu esti idioata! Il credeai cel mai frumos baiat care nu te-ar putea face sa plangi vreodata,un baiat care este perfect din toate punctele de vedere si acum il faci idiot? Nervii astia..Ai vrut,ai capatat.Acum nu mai ai ce schimba.Imi sopteste constiinta facandu-ma sa ma simt si mai nervoasa.
Ma imbrac in negru complet si tin doliu pentru boul cu care am petrecut noaptea trecuta.Imi iau rucsacul si plec inspre scoala.O atmosfera rece si sumbra ma asteapta afara, aceasta atmosfera se aseamana foarte mult cu inima mea in aceste momente ceea ce ma face sa fiu si mai tupeista si mai rea, o noua Tina.Cea de aseara care avea o inima buna si chip de inger s-a stins.
Intru in clasa si ii simt mirosul, fara sa ma uit adulmec stiind ca se afla pe locul meu.Trantesc usa incat toti colegii se uita la mine apoi avansez cu un zambet fals.,,Buna curvelor, s-a intors sefa voastra,, imi salut colegele inclusiv bunele prietene apoi merg inspre locul meu.O vad pe Ella cum statea langa Liam dar se uita la mine cu gura cascata.Ajung in dreptul bancii mele si fara sa ma uit la el ii fac semn sa dispara de pe scaunul meu.Un ,,nu,, simplu aud din partea baiatului de pe scaun.Il trag de mana si il ridic incat sa stam fata in fata apoi il tin de umeri si ii dau una la bogatie.El cade usor pe jos pana toata clasa incepe sa rada si sa ma felicite.Trag scaunul si ma asez aruncandu-mi rucsacul pe caloriferul ce ne incalzea.
-Fato ce-ai patit? ma intreaba Ella mirata
-S-a folosit de mine sau a incercat, aflu diseara daca a reusit sau nu spun uitandu-ma indiferenta
-Eu ti-am zis aseara sa ai grija..
-Asa si? Hormonul bate neuronul chiar tu mi-ai spus asta,asta e nu imi mai scoate ochii
Cineva ma ia de gat si ma intoarce sarutandu-ma.Ce pula mea? strig si lovesc iar la comoara.Nu ma mai lovi! acea persoana este Liam si tipa ca boul in urechea mea.Nu ti-a fost de ajuns ca ai plecat ca un las lasand un prezervativ folosit pe covor?! Dispari din fata mea ca te castrez! tip la el apoi toata clasa se uita muta la noi,erau uimiti de ce am spus si si-au dat seama ce fel de jeg e Liam.
Il priveam cu ochii dusmaniei, era la pamant huiduit de toata clasa.Ella inca putin si se ridica sa ii dea si ea una dar am oprit-o eu la timp.Dar uite ca eu nu sunt asa..
Ii dau o mana lui Liam incat sa se ridice.El ma apuca usor, se ridica si clasa este muta inca odata.
-Gata, lasati-l ma adresez clasei care era atenta la mine
El sta exact fata in fata cu mine.Uite cum crush-ul perfect care credeam ca l-am gasit in el este defapt doar o bestie profitoare.El incearca sa spuna un ''Scuze'' printre buze dar in acel moment imi mut privirea de la el spunandu-i ''Dispari odata''.
News: La cartea in romana postez in fiecare miercuri iar la cea tradusa in engleza in fiecare sambata.
CITEȘTI
The Dare(+18)
Romance2 necunoscuti,2 suflete care nu stiu nimic din ce se va intampla.Venus,adolescenta care o sa treaca prin mai multe paturi pana o sa isi gaseasca adevaratul ales,sau nu?.. Urmeaza sa descoperim impreuna prin ce peripetii trece adolescenta si la ce de...