Capitolul 7

118 3 0
                                    

Acest pericol

Vee P.O.V

Dupa ce zbier si injur o perioada destul de lunga decid sa tac si sa ascult ce se intampla prin jurul meu pentru ca eu eram legata la ochi.Eram intr-o masina care mergea cu o viteza foarte mare.Auzeam cum vantul suiera prin usile acelei dube.Eram speriata pentru ca dupa ce ca nu vad nimic, am mai dat si cu capul de ceva tare si nici nu stiu cine m-a furat, daca stau mai bine sa ma gandesc daca sunt niste baieti draguti cu muschii si patratrele chiar nu m-ar deranja deloc.Dupa ce termin de glumit cu propriul meu creier care se temea de orice este in jur incerc sa ma linistesc si sa imi pastrez calmul.Pana sa termin de gandit ideea simt cum o frana ma face sa sarut nabadios usa de metal din fata mea apoi sa nu imi mai simt fata.

-Boii dracu! Conduceti mai bine daca tot m-ati furat! tip sperand ca sunt auzita

Apoi ma incerc sa ma lipesc de locul unde eram dar simt ceva putin mai tare.Poate ca asa era coltul ala, ma dau mai intr-o parte raman acolo cu acelasi junghi in spate care nu era si inainte.

-Esti draguta cand te enervezi, stiai asta?

Tip speriata de moarte apoi realizez dupa voce cine este langa mine. ''Liam?!'' chiar el? Ce cauta el in aceeasi masina cu mine, si amandoi eram abia furati?

-Chiar el. spune tipul de langa mine

-Tu ce dracu cauti aici?!

-Am..ce cauti si tu presupun

-M-ai rapit?! Esti prost?!

-Nu te-am rapit, altii ne-au rapit! spune si imi da bandana jos de la ochi

-Ete pula ne-a rapit. Ce vor astia de la noi?!

-Sa vada daca am respectat pariul..

-Esti prost?! Eu inca sunt virgina, cum naiba o sa le arati ca ai respectat pariul?!

-Nu stiu!

-Doamne daca nu scap bine de aici, Liam jur ca iti tai comoara si te pun sa o mananci, nu imi pasa cum!

-Presupun ca asta o sa ma puna sa fac dupa ce afla ca nu am respectat pariul.. spune si isi da o mana prin par

...

Dupa alte cateva zeci de minute de mers in acea masina, in sfarsit ea se opreste. De cand am terminat de vorbit nici unul dintre noi nu a scos vreun sunet.

Aud cum niste pasi trec pe langa o duba si imi imaginez cum rapitorii vin dupa noi. Usa este deschisa si umbra unui om fortos, inalt care pare periculos se arata.

-Coboara pisi, vad ca nu mai ai bandana la ochii asa ca hai misca, nu am tot timpul.

Eu nu scot nici un cuvant stand ca o piatra. Cu coada ochiului vad cum Liam s-a intors cu capul la mine indicandu-mi sa ascult ce imi zice.

Ma trage de picioare violent in timp ce Liam se ridica, ma trage brusc la loc si ii da un pumn idiotului

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma trage de picioare violent in timp ce Liam se ridica, ma trage brusc la loc si ii da un pumn idiotului.
El se uita la mine temator si imi spune sa ma apar dar pana sa isi termine ideea primeste un pumn, cade cu capul pe picioarele mele si sangele lui imi pateaza hainele.

Il mangai usor pe cap si incep sa plang. Acum chiar simt ca suntem cu adevarat in pericol. Cu ochii inlacrimati ma uit la cel ce a dat in Liam sperand sa arate mila.

-Afara!

Decid sa il ascult si il ridic pe Liam de pe mine apoi ies speriata din duba. Omul care era in fata mea ma impinge pe mine si pe Liam pana intr-o hala imensa unde erau alti cativa barbati, o usa spre o alta camera, o masa, un pistol si un scaun.Acesta ma impinge pe scaun iar pe Liam pe jos apoi se intoarce la mine si imi baga pistolul in gat.

Acesta ma impinge pe scaun iar pe Liam pe jos apoi se intoarce la mine si imi baga pistolul in gat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
The Dare(+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum