Horeyyyy...pt3 dah habis dan authorr dah merdeka bwt pt3 tapi Spm belum taw heheh😀😀 dapat lah bwt atau sambung semula cerita ni..seronokkknya..hehehe..😁😁😁 korang mesti lagi seronok kan..ok lah authorr sambung bab lima ok..mesti tak sabar kan apa yang terjadi dekat bab lima kan,kan,kan jawab lah weii..hehehe main² jelah..😳😳 but whateverlah..yang pasti authorr dapat sambung cerita bab lima..
#######################################
###############
Hari ni korang tahu tak hari apa bwt aku..cuba bagi tahu akulah weii..sapa yang tahu aku bagi hadiah..hehehe..main jelah..sebenarnya kalau korang nak tahu hari ni adalah hari yang bakal berakhir aku jadi bujang weii..tu pun dalam beberapa jam je lagi bakal suami aku akan tiba. Tapi aku rasa sekarang ni tak tenteram lah duduk rasa jantung nak melompat keluar,berdiri rasa nak!!! Nak apa??? hehe dah lah lupakan je lah.sekarang ni rasa nak lari mampoi tahap gabran taw. korang pernah rasa macam ni ke?? Kalau korang pernah rasa sama macam aku korang adalah geng aku..yeke geng ya lah kali..???
" hye lia!!!!!!!! " Alamakk mak kau meletop lah weii.."aku yang duduk di kerusi meja solek melihat siapa lah yang panadi pandai nak bwt telinga aku ni nak tercabut kurang asam betoii ye pun nak cakap hye tu tak boleh ke nak cakap pelan pelan ni nak sangat teriak teriak macam budak kecik je aku tenggok...kan dah melatah cakap mak dia meletopp.." kau ni pahal teriak teriak macam baru kena kejar anjing gila haaahh tak boleh ke nak cakap baik baik dengan aku ni main terjah je bilik orang kalau aku ada lemah jantug dah lama taw aku mampoi, kenapa kau nak sangat ke aku mampoi awal??? Kataku kepada marsah yang masih berada di bahagian tambol pintu.
" hehe jangan lah marah aku beb ok aku minta maaf sebab dah bwt kau terkejut ei!!aku cuma nak bagi kau hadiah ni si mizah bagi sebab dia kata dia tak dapat hadir kat majlis kau malam ni beb ..dan dia pesan dengan aku suruh kirim salam dekat kau" kata marsah kepadaku ni yang tak bestni kataku di dalam hati ."herrmm tak pelah kalau macam tu aku ok je tapi kenapa dia tak dapat datang kat majlis aku ni?? Aku pulak menyoal marsah kembali.
"Ouhh mizah ada hal katanya ada hal yang penting dia nak urus kat taiping tu!! Sebab tu dia tak dapat datang majlis kau dengan hariss tu!! Kata marsah kepada ku.aku mengangguk tanda faham.
" herrmmm ok aku faham tak pe lah kalau macam tu!! Ouhh ya kau ada nampak elly tak?? Kataku kepada marsah.
Tak ada lah pulak kenapa beb??? Dia pulak nenyoal aku semula. Aku tanya dia, dia tanya aku balik pulak.adakah patut?? Tiba tiba pintu bilik di buka dari luar aku ingat siapa tadi ruap rupanya mama aku.Napa ma??? Soal ku kepada mamaku.marsah pulak hanya melihat aku dan mama.
" ouuhh tak sangka anak mama dah nak jadi isteri orangkan??? Kata mama kepada ku. Hehe yela ma kata ku di dalam hati."Ouuhh ya mama nak cakap lia ni yang bakal suami lia tu dalam beberapa jam lagi akan sampai dan mama nak bagi tahu lia ada orang nak jumpa lia kat luar tu". Aku yang berasa hairan terus bertanyakan kepada mama sama ada orang tu girll or boyy. Kata mama girll.jadi aku pun malas nak keluar dari bilik untuk melihat siapa kah gerangan tersebut hehehe gerangan lah sangat.aku suruh lah si marsah tenggokkan.
" Ni macam kenal je ni kataku kepada marsah yang ada bersama ku" ni elly kan mar??? Kata ku kepada marsah.
"Haah lah beb pahal dia tak masuk terus jumpa kau..kata marsah kepada ku..
" ENTAHLAH??? Jawab ku." cuba kau pangil lah dia masuk aku malas nak gi luar lah beb kataku kepada marsah." marsah tanpa membuang masa terus pergi ke luar untuk apa??? Mestilah panggill si elly..hehe.." hye li meh lah masuk bilik lia kata lia dia malas nak keluar tu yang dia suruh aku pi panggil kau tu..kata marsah kepada elly.
" ouuh ya jom lah aku pun rindu dengan liana dah lama tak jumpa dia, tup tap tup tap je dah bagi surat jemputan kat aku yang dia dah nak kahwin tapi aku gembira tersangat gembira because it's my friends dah nak wedding,oouhh ya ria ada datang tak?? Elly bertanya kepada marsah.
"Belum sampai lagi tak lama sampai lah dia" marsah menjawab lalau elly dan marsah pun masuk ke bilikku.
YOU ARE READING
AKU SAYANG KAU SEORANG JE
Romance#synopsis. Siapa tak sayangkan orang yang dah jadi suami sendiri kan? Bagi nur saliana dia bersyukur dengan apa yang keluarganya telah rancangkan bahawa yang nur saliana tidak lama lagi akan jadi isteri kepada mohamad harris iskandar... Tapi...