Esra üzerindeki ceketi çıkarıp bıkkınlıkla koltuklardan birine oturduğunda bir anda ağlamaya başlayarak konuşmaya başladı.
Esra: Bugünkü doktor da aynı şeyleri söyledi. Bir yıl içinde hamile kalmazsam çocuğum asla olmuycakmış. Zeynep sen biliyosun ben kaç yıldan beri bebek sahibi olma hayalleri kuruyorum. Neler hayal etmiştim. Ama şimdi her şey o kadar uzak ki; Dünya' nın sonu gelmiş gibi. Biliyorum bana evlat edinirsin diceksin ama ben kendi çocuğumu doğurmak istiyordum. Benden ve babasından bir şey alsın istiyordum.
" Zeynep yanına oturup ona tekrar sarılıp sarsıla sarsıla ağlamaya başladı " " Çaresizliğin zirvesindeydi ve ona yaşamak bile zor geliyordu "
Zeynep: Tamam canım sakin ol. Bak böyle olursan, her şey daha kötü olur. Hiç belli olmaz belki biriyle tanışırsın, bir anda hamile kalırsın. " Esra burnunu çekip acı bir şekilde gülümsedi "
Esra: Ya tabi ne demezsin, kapımda sıra olurlar şimdi. Ya sevgilim Emre bile bunu duyunca kaçıp gitti!! Yeni tanıştığım adam benden nasıl çocuk yapıcak acaba!
Zeynep: Aman bırak şimdi o Emre şerefsizini. Her şerde hayır var dedikleri doğru O korkak tavuktan da kurtuldun.
Esra: Bu bir şey değiştirmiyor ama ben hala çaresizim. " Zeynep' de farkındaydı bu durumun. Arkadaşı için bir şey yapamamak onu da çok üzüyordu. İç geçirerek "
Zeynep: Keşke geçen gün izlediğimiz film gibi bir şey olsa.
Esra: Geçen günkü film mi?
Zeynep: Evet, hani adam annesinin baskısından kurtulmak için nişanlı kiralıyordu ya. Sen de çocuk için birini bulsan, hamile kalsan ama olmaz ki çok saçma. Sperm bankası saçmalığından farkı olmaz bunun. Kiralık Baba mı olur! " Esra arkadaşına masumca bakarak "
Esra: Bence olur neden olmasın ki? - Bölüm Sonu -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
" Lütfen Benimle Evlen "
General Fiction" Esra genç, güzel ve ılımlı bir kızdır. Fakat hayatının baharında hiç beklenmedik bir dert ile karşı karşıyadır. Ve bu derdin dermanı ise biri ile evlenmektir. Esra ise evleniceği adamı bulmaya karar verir "