Základní Informace
Anime svět: Project K
Jméno: Michael Eldridge
Věk - 21 let
Výška - 185 cm
Váha - 90 kg
Klan - Zelený (Král)
Zbraň - Speciálně upravený smartphone
Schopnosti
- Černý pásek v karate
- CCA 5 let věnovaných parkuru
Schopnost krále: Super Hacker
Popis :
Může hacknout a ovládat jakékoliv elektronické zařízení a získat jakékoliv informace. Za jeho peníze si mohl dovolit koupit nejmodernější vybavení a to od počítačů až po zbraně. Jako jeho hlavní zbraň mu slouží jeho smartphone, který byl speciálně vyroben pro něj. Tento telefon je úplně nevystopovatelný a s jeho schopnostmi se může připojit kamkoliv a dělat skoro cokoliv. V boji na blízkou vzdálenost sice není úplně neschopný, ale radši se mu vyhýbá. Díky jeho vysoké inteligenci a umění využití prostředí se mu také říká mistr úniků.
Vzhled
Michael je od pohledu obyčejný milionář. Svalnatá postava, Hnědé vlasy učesané dozadu a arogatní výraz na obličeji. Pokud ho potkáte někde v davu lidí, nepřišlo by vám na něm nic neobvyklého. Jediná věc, kterou člověk uvidí, jen když přijde blíž je, že jedno jeho oko je napůl hnědé a napůl tmavě zelené.
Charakter
- Arogantní
- Sebejistý
- Vůdčí
- Inteligentní
- Božský Komplex
-Nemilosrdný
Minulost
- Michaelův děda se přestěhoval s rodiči do Japonska z Velké Británie.
- Michaelův děda býval v klanu JUNGLE. Jako jediný s úrovní U se setkal osobně s Králem.
- Michaelův otec se oženil se zdravotní sestrou jménem Yuki (Michaelovou matkou).
- Michaelův otec si založil IT firmu. Dva roky po založení se stal Milionářem.
- Další rok poté se narodil Michael. Kvůli komplikacím při porodu a neopatrnosti doktorů Yuki (Matka) pár dní po porodu zemřela.
- Michaelův děda vyprávěl Michaelovi příběhy o zeleném klanu. Díky těmto příběhům se rozhodl, že by se chtěl stát zeleným králem.
- V 18 letech Michael zdědil firmu a všechny peníze po otci, kterého zavalila suť při záchraně lidí po zemětřesení.
- V 21 letech se Michael stal králem zeleného klanu JUNGLE.
Zasazení do příběhu
- Michael žije v alternativním vesmíru, ve kterém břidlice není úplně zničená.
- Asi po 50 se břidlice začala zase probouzet.
- Bývalí členové klanů probuzení pocítili, ale jejich síly se jim nenavrátily.
- Po dvou týdnech působení se objevil první meč... Zelený Damoklův meč
ČTEŠ
Anime Profile Book
FanfictionAnime Profile Book je "databáze" profilů postav zasazeným do nějakého anime. V podstatě to je takové vytváření postav třeba pro RolePlay hry. Všechny postavy uvedené v této knize jsou mé výtvory. Po domluvě s autorem můžete některou z postav použ...