Šílený Yuuta

21 0 0
                                    


Základní Informace

Anime svět: Tokyo Ghoul

Jméno: Šílený Yuuta

Věk: 30 let

Výška: 195 cm

Váha: 120 kg

Rasa: Jednooký Ghoul

Rank: S+

Zbraň: Kagune

Kagune

Typ : Hybrid (více v části o minulosti)

Popis : Vzhled a funkce tohoto Kagune je docela zajímavý. Jeho barva je svítivě zelená a vypadá trochu jako chapadla chobotnice. Oproti Rinkaku jich Yuuta může vyvolat ohromné množství (cca 100-300) a jsou o mnoho tenčí (Průměr jednoho cca 10cm). 

Funkce : Yuutovo kagune funguje v základu jako Rinkaku. Yuuta má oproti jiným, ale výhodu protože má nadměrný počet "chapadel", která dokáže dokonale ovládat. Počet chapadel může vyvolat podle potřeby. Díky velikosti jeho chapadel dokáže vraždit i bez povšimnutí okolí.

Druhá funkce která je způsobená hybridním typem, způsobuje to že je jeho chapadla dokážou zformovat a zpevnit do tvaru (štít, čepel), neboli dokáže využít i typ Koukaku. Mezi těmito formami dokáže velmi rychle přecházet, což z něj činí ghoula se silným útokem, ale i obranou.


Body : 1 - velmi pomalý / slabý/malý ,  5- velmi rychlý/silný/velký


1. forma :

Ryhclost Kagune - 4,5

Rychlost Ghoula - 3

Síla Kagune - 4

Síla Ghoula - 3,5

Pohyblivost - 5

Dosah - 3,5

Obraná síla - 2

2. forma :

Ryhclost Kagune - 2

Rychlost Ghoula - 2

Síla Kagune - 2

Síla Ghoula - 3,5

Pohyblivost - 2,5

Dosah - 1,5

Obraná síla -  4



Vzhled

Yuuta se opravdu nedá přehlédnout.  Tuhle svalnatou horu poznáte již z velké dálky. Chodí v potrhaném černém obleku. Pokud se podíváte na jeho obličej uvidíte nespočet hlubokých jizev jizev. Nejvýraznější jizva se mu táhne od pravého rohu čela, přes nos až po levý spodní roh obličeje. Nikdo pořádně neví jak vypadá protože se mu nikdo neodváží podívat do obličeje pokud na sobě nemá masku. Jediné o čem pár Ghoulů kteří ho viděli vypráví, jsou jeho jizvy.

Maska : Maska Yuutta má tvar jako maska Ghoula jménem Noro jen upravený na jeho velikost obličeje. Maska je nad pusou uříznuta, aby mohl pohodlně jíst nebo mluvit. Maska má černou barvu s červenými čarami, které přesně odpovídají a navazují na jeho jizvy. Yuutova maska má jen jedno oko. 


Charakter

Díky tomu že Yuuta má rozpolcenou osobnost nedá se u něj určit přesný charakter.

Má několik vypozorovaných stavů které jsou nazývané jako 5 leté dítě,Deprese,Joker,Sebejistota a Šílený Yuuta

Šílený Yuuta je osobnost, která se objeví jen ve chvíli kdy se z Yuuty stane Ghoul a v té samé chvíli se neobjeví žádná jiná osobnost, dokud šílený Yuuta sám neodejde a s ním neodejde spát i ghoul v Yuutovi. Abych to řekl jednoduše, když se z Yutty stane ghoul, stane se z něj sebevědomý, elegantní a supersilný zabiják s jasným cílem  kterého nic nezastaví.

Minulost

- Yutta byl unesen a prodán šílenému doktorovi již ve svých třech letech. Díky tomu nemá příjmení.

- Již odmalička na něm byly prováděny pokusy což vysvětluje jizvy na obličeji a i ty které nejsou vidět pod oblečením.

- Yutta byl první testovací subjekt na cílené vytvoření jednookého ghoula (neoficiální a tajný)

-Má v sobě orgány nejméně ze 3 různých ghoulů. Jeho tělo orgány přijalo, ale začala se u něj projevovat Disociativní porucha identity

- Ve svých 25 let byla jeho porucha již v pokročilém stádiu a už nemohl vydržet pokusy, které na něm byly stále prováděny. Zabil doktora a utekl.

-Yuuta žije jako bezdomovec a přechází mezi několika okresky.


Zasazení do příběhu

- Odehrává se současně s TokyoGhoulem

- Yuuta putuje mezi několika okrsky do kterých příbeh TG nezavítá.


Anime Profile BookKde žijí příběhy. Začni objevovat