Poison Claw

12 0 0
                                    


Anime svět: BnHA

Jméno: ??

BnHA přezdívka: Poison Claw

Typ: Villain

Věk: 25 let

Výška: 173 cm

Váha: 67 kg

Zbraň: Titanové drápy nasazené na prstech, ze spodu žlábky

Quirk: Multifunctional poison



Zbraň

Zbraň Poison Clawa jsou titanové drápy (tvarem odpovídající orlím drápům), které jsou 10 cm dlouhé a v dolní části mají žlábek, kterým stéká jed z jeho prstů až ke špičce drápu.

Může mít až 10 drápů (na každém prstu jeden), ale všechny nosí jen v případě, že jde do velké akce, nebo že bude bojovat proti hodně nepřátelům. V normálních situacích sebou nosí jen jeden, maximálně dva drápy.

Quirk

Poison Claw má quirk jménem multifunkční jed. Jed mu vytéká z konečků prstů. Množství jedu tetoucího z prstů může ovlivnit tím, že ho udržuje ve svém těle. To má však jednu nevýhodu, pokud má v sobě nadměrné množství jedu, stane se jed neovladatelným a může jeho uživatele zabít. Bezpečné množství je tolik jedu kolik se dokáže nahromadit v jeho těle za jeden den. Jed se vytváří průběžně, což znamená, že pokud si Poison Claw nebude dávat pozor, může svůj jed i vypotřebovat.

Jed je ovládaný jeho myslí. Díky tomu může „nastavovat" jed podle jeho uvážení. Např.: může přikázat jedu, aby se dostal do plic a zastavil dýchání. Tento jed dokáže zabít, zranit, ale i chránit. Pokud bude Poison Claw chít, může přikázat jedu různé věci. Od jednoduchých jako je zabít, nebo znehybnět, až po složité jako třeba přesunout se do mozku tak 30 minut čekat a pak zabít. Tento jed však umí i mnoho dobrých věcí např.: rychlejší hojení ran, dýchání pod vodou atd. Jelikož se jed hromadí v jeho těle, může efekty použít i sám na sebe.

Jed je sám o sobě neaktivní do té doby dokud se nedostane do krve, po té co se smísí s krví, aktivuje se a začne poslouchat rozkazy. Pokud se jed nedostane do krevního oběhu, je úplně neškodný a po pár minutách se přemění na čistou vodu.

Množství jedu na efektivní zabití/ nabití určitého efektu u člověka se liší. U člověk bez schopností může stačit jen kapka, ale je zde pár faktorů, které to ovlivňují, jako třeba váha, zdraví, stáří. Uživatelé quirků jsou již těžšími cíli a potřebují více jedu.

Poznámka: Jed funguje vždy za každého množství zaneseného jedu, ale mění se doba provedení akce. To znamení, čím víc jedu tím rychlejší účinky. Pokud uživatel jedu upadne do bezvědomí, jed přestane fungovat.


Schopnosti

Bývalý to filmový kaskadér

- výborná fyzická kondice

- základy několika bojových umění

- zkušený boxer

- pokročilý parkour

- odolné tělo


Vzhled

Přesný vzhled našeho záporáka nikdo nezná, jelikož nosí kapuci. Ví se akorát to, že je průměrně vysoký, hubený a nosí volné potrhané rifle, černou mikinu s maskáčovým vzorem a kapucí, která mu zakrývá skoro celý obličej.


Charakter

- asociální

- brutální

- drzý

- impulzivní

- manipulativní

- pomstychtivý


Minulost

Jeho quirk se poprvé projevil v 6 letech. Byl jedním z výjimečných dětí, kterým se vyvinul quirk, který nemá ani jeden z jeho rodičů. Původně obdivoval hrdiny, chtěl se stát jedním z nich a používat svůj quirk k záchraně lidí. Poté co ho nevzali na U.A. High School, šlo to s ním z kopce. V záchvatu vzteku nechtěně zabil svojí matku, která ho utěšovala. Poison Claw brečel nad mrtvolou svojí matky, když tom momentě se objevil jeho otec a bez vyslechnutí čehokoliv se pokusil Poison Clawa zabít, ale podařilo se mu utéct. Zapřísáhnul se že pomstí superhrdinům, kteří studovali, nebo studují na U.A. High School, protože za to co se stalo, může tato škola. Jelikož neměl žádný výcvik, našel si jednoho silného záporáka, který ho trénoval. Součást jeho tréninku a možnost jak si vydělat peníze byla jeho kariéra filmového kaskadéra. Jeho trénink i jeho kariéra skončili po 3 letech.


Zasazení do příběhu

Nachází se ve stejné dějové lince jako BnHA, ale je neaktivní, protože po zabití mnoha hrdinů zjistil, že už vlastně neví, proč bojuje na této straně. Zařekl se, že do té doby než zjistí důvod, kvůli kterému to dělal, nezabije nikoho.

Anime Profile BookKde žijí příběhy. Začni objevovat