Wonho melangkah ke ruang makan selepas selesai menyiapkan tugasnya.
Di ruang makan kelihatan 6 hottest bersama dengan jihyo sedang menjamu selera..
Jimin yang melihat kelibat wonho itu terus menyediakan makanan untuk wonho..
Wonho mengucapkan terima kasih lalu menjamu selera.
"Nanti aku nak jumpa kau orang dekat bilik kerja aku kecuali jihyo Dan hyungsik .. Jihyo.. Nanti masuk bilik tidur ya"
"Okay! "
"Okay"
Selesai sahaja menjamu selera.. Mereka bergerak ke bilik kerja wonho sementara wonho mengambil barang yang penting..
Hanbin mula berbicara apabila melihat kelibat wonho
"So? Apa sebab kau panggil kita orang? "
"Duduk.. "
Kesemua orang yang berada di bilik itu duduk setelah mendengar arahan wonho..
"Nah"
Wonho melemparkan satu folder berwarna merah darah kepada mereka..
Taeyong membuka folder tersebut muka berkerut dahinya..
Lantas dia memandang wonho yang sedang melihatnya..
"Apa ni? "
Isi folder tersebut berkaitan dengan hyungsik.
Isi Folder itu.
Name: Park HyungsikAge: 28 years old
Job: Doctor
Ibubapa: Jeon Ji hyun(mom) Park Min ho(Dad)
And so on..
6 hottest itu seperti tidak percaya apa yang dibaca oleh mereka itu..
Mereka berpandangan sesama sendiri sebelum menyuarakan soalan..
"HYUNG! Are you serious? " sehun dengan matanya terbuntang mula bertanya..
"Eo.. I'm serious.. "
"Jadi? Hyung nak buat apa sekarang? "
"Kita tengok dulu sejauh mana lakonan dia orang. Kalau dia bertindak.. Kita juga akan bertindak"
"Baik! " serentak 6 hottest membalasnya..
"Actually thanks to jungkook lah.. Kalau dia tak suruh hyung siasat pasal Ni.. Sampai mati pun tidak tahu"
"Hehe.. Tak Ada apa lah hyung.. Benda kecik je.. "
"Eleh kau.. Padahal suka" bidas taeyong yang menyampah melihat gelagat jungkook itu..
"Diam lah kau! "
"Jihyo tidur dengan siapa malam Ni? "
"Malam Ni kita bagi jihyo free dulu.. Malam esok taeyong ambil alih kan? "
"Haah.. Giliran aku jungkook oii.. Aku akan buktikan yang aku akan pecahkan teruna aku. Bluekk"
"Puhhh.. "
Hyung-hyung kepada jungkook Dan taeyong membuntangkan Mata mereka kerana mereka tidak sangka jungkook Dan taeyong selucah ini..
Taeyong membulatkan matanya apabila tersedar yang dia sudah terlanjur berkata-kata.. Dia mengosok belakang lehernya sebelum tersengih malu..
"Sorry hyung.. "
"Dah-dah semua masuk tidur sekarang! "
"Baik! "
TBC..
Sorry for short update.. Sorry kalau bosan.. Sorry tak best.. Sorry sangat ya.. Btw thanks vote, comments, read.. Luv you annyeong!! 😍😘😘